Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 4 juli 2011, 12:03   #41
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique Bekijk bericht
Lees eens het openingstopic.

Daar schuilt juist het gevaar in. Het gaat inderdaad om macht en ideologie ( ideeën). Een president staat op uit een grotere massa en gaat meer moeite moeten doen om de macht te verwerven en kan ideologieën aanhangen alla Kadhafi en der Führer.
Een zwakzinnige als Fluppe als troonopvolger is dus ok , want hij is niet ideologisch, ... dat m door zijn door inteeld ingekweekte zwakzinnigheid, op die manier ook een staat volledig ten gronde kan richten of de beest kan uithangen is uiteraard niet relevant.
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juli 2011, 12:11   #42
De Koninck
Lokaal Raadslid

Standaard

Van mij mogen ze hun titels behouden, maar er zou een extra vakje op onze belastingsbrief moeten komen waarin je kenmaar kan maken te willen bijdragen aan die cirque.
De Koninck is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juli 2011, 13:43   #43
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick Bekijk bericht
Een zwakzinnige als Fluppe als troonopvolger is dus ok , want hij is niet ideologisch, ... dat m door zijn door inteeld ingekweekte zwakzinnigheid, op die manier ook een staat volledig ten gronde kan richten of de beest kan uithangen is uiteraard niet relevant.
Mocht hij de wijsheid hebben om zijn bakkes te houden, we zouden het nog moeten geloven 'tot bewijs van het tegendeel'.
Maar ik herinner me de woorden waarom hij zichzelf als een taaie presenteerde.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juli 2011, 14:26   #44
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN

ViveLaBelgique's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Alsof in een democratische republiek een president niet kan bijdragen om het land ten gronde te brengen...

Er zijn genoeg voorbeelden in de geschiedenis van een volk dat in opstand komt tegen zijn koningshuis, ook gevallen waarin de reden die je hierboven aanhaalde primeerde.

Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels !
Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan.
Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen.

Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt.
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juli 2011, 14:32   #45
Steve_M
Perm. Vertegenwoordiger VN

Steve_M's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique Bekijk bericht
Alsof in een democratische republiek een president niet kan bijdragen om het land ten gronde te brengen...

Er zijn genoeg voorbeelden in de geschiedenis van een volk dat in opstand komt tegen zijn koningshuis, ook gevallen waarin de reden die je hierboven aanhaalde primeerde.
Een president hebben we ook niet nodig. De la modestie svp (): in de normale wereld is de leider van een entiteit van een tiental miljoen mensen een burgemeester.
Steve_M is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juli 2011, 15:23   #46
stropke
Minister-President

stropke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Als ge de flikken zover kunt krijgen om uw lief tegen te houden op de luchthaven omdat ze niet met u wil trouwen, en daarbij ook nog eens zonder enige aanwijsbare reden haar paspoort kunt laten afnemen (van een buitenlands staatsburger ) dan heb ik zo een flauw vermoeden, dat je wel degelijk enige politieke macht hebt...
Naast Albéér van Belziek is deze Albert net zo een dictator. En wat zo een ouwe met eentje die 20j jonger is????
Oud 4 juli 2011, 17:40   #47
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Ik vraag me af hoe de Linkse Kerk, met aan het hoofd de Groenen, de tricolore hoog in 't vaandel, staan tegenover de uitbuiting van Aziatisch huispersoneel.
Bijvoorbeeld in Tervuren.
Bijvoorbeeld door iemand die een werkloosheidsvergoeding krijgt van 26.000 € per maand.

link: http://www.she.be/nl/celebrities/aid...eegaander.aspx

Naar mijn bescheiding mening, zou hij voor zulke feiten door de premier herinnerd moeten worden aan de afspraak; met als conclusie: dotatie kwijt. Ga maar werk zoeken.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juli 2011, 02:12   #48
Adam Smith
Europees Commissaris

Adam Smith's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lombas Bekijk bericht
Ooit zullen ze buitengekegeld worden - niets is eeuwigdurend.
Zolang men betaalt, wat zal het men dan schelen wat men aanhangt.
Oud 10 juli 2011, 13:56   #49
pries
Vreemdeling

Standaard

Omdat het een dictatuur is met een mooie strik erond, zeggen voor alle Belgen maar liegen aan 1000 per uur. Daar zijn in het verleden genoeg voorbeelden van, nu nog trouwens.
pries is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:35.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be