![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Van mij mogen ze hun titels behouden, maar er zou een extra vakje op onze belastingsbrief moeten komen waarin je kenmaar kan maken te willen bijdragen aan die cirque.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ik herinner me de woorden waarom hij zichzelf als een taaie presenteerde.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er zijn genoeg voorbeelden in de geschiedenis van een volk dat in opstand komt tegen zijn koningshuis, ook gevallen waarin de reden die je hierboven aanhaalde primeerde.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vraag me af hoe de Linkse Kerk, met aan het hoofd de Groenen, de tricolore hoog in 't vaandel, staan tegenover de uitbuiting van Aziatisch huispersoneel.
Bijvoorbeeld in Tervuren. Bijvoorbeeld door iemand die een werkloosheidsvergoeding krijgt van 26.000 € per maand. link: http://www.she.be/nl/celebrities/aid...eegaander.aspx Naar mijn bescheiding mening, zou hij voor zulke feiten door de premier herinnerd moeten worden aan de afspraak; met als conclusie: dotatie kwijt. Ga maar werk zoeken.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Europees Commissaris
|
![]() Zolang men betaalt, wat zal het men dan schelen wat men aanhangt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Vreemdeling
|
![]() Omdat het een dictatuur is met een mooie strik erond, zeggen voor alle Belgen maar liegen aan 1000 per uur. Daar zijn in het verleden genoeg voorbeelden van, nu nog trouwens.
|
![]() |
![]() |