![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wordt SM-er en zeg om de 10 minuten tegen uw vrouwke dat ze den trouw tussen haar bilspleten kan steken
![]()
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee trouwen moet je niet doen.
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die z'ne koffie smaakte even slecht als anders... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voila. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() DAMES, DEZE NATTE DROOM VERNIETIGT ZICHZELF NA DERTIG SECONDEN Lieverd, ik heb gestofzuigd en de vaat gedaan. Ik heb de kinderen een bad gegeven en te slapen gelegd. De strijk is gedaan. Zo meteen begin ik aan de ramen. Amuseer jij je maar op je PCeetje !!! ![]() ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik ben nu bijna 19 jaar getrouwd. Beste beslissing die ik ooit genomen heb. Still crazy, after all these years. Om het met Paul Simon te zeggen.
Ik kan het iedereen aanbevelen. Het is echt aangenaam om uw beste vriend(in) in huis te hebben en samen een leven te delen. Wij lopen nog steeds hand in hand en bezegelen elke lach nog met een "ik zie u graag" en een kus. Denk dat het dat was wat Hans Christian Andersen bedoelde met "ze leefden nog lang en gelukkig"
![]() |
#53 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#54 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar bedenk wel, als je je jonge leven verder wil zetten, dat je toch best op andere punten evolueert. Niets is zo zielig als een oude vent van 40-50 jaar die nog met puberklederen rondloopt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar wat onze maatschappij er van heeft gemaakt deugd niet. De trouwdag is de dag dat jij je vriendin bewijst dat zij jou enige godin is en alle andere vrouwen niets waar zijn in vergelijking met haar. Daarna is zij de persoon waar je als man kan gaan uithuilen en je zwakke kanten aan kan laten zien. Zij is dan de persoon die je bijstaat in moeilijke beslissingen. Zij is dan de persoon die je troost als je pijn hebt. Zij is dan de persoon met wie jij je vreugde en leed kan delen. Zij is de persoon met wie je samen de afwas doet en die je kleine foutjes door de vingers ziet. Trouwen is een nieuw begin geven aan je leven en de eenzaamheid tussen je oren opgeven. En ja, er zijn ook nadelen. Je leven verandert namelijk van ik naar wij en je dronkenmansfeest is dan voorbij. Na je trouwdag begint je leven pas echt. En ja, zelfs ik sta er nog steeds achter dat jonge mensen deze stap zetten. Ben zelf pas op mijn 30ste gehuwd en 16 jaar later gescheiden omdat zij in de val van onze maatschappij is gelopen en dacht dat uitgaan en pinten pakken met vrienden belangrijk is in het leven. Maar wat echt belangrijk is, is die vrouw die thuis op je wacht, die vrouw die begrijpt dat je soms behoeft hebt om te huilen en te lachen, die vrouw die je aanvaard met je gebreken en fouten, die vrouw die je een glimlach geeft als je de afwas hebt gedaan zonder haar en die heimelijk in bed ligt de grinniken als jij denkt haar nog te kunnen verrassen door haar te wekken met een ontbijt aan bed. Die vrouw die je zegt dat de door jou bereide maaltijd lekker is, terwijl zelfs de varkens het niet meer zouden eten, die vrouw die je baas belt om te zeggen dat je niet kan komen werken, omdat je ziek bent, maar je daarna komt verwennen en verzorgen op een manier dat geen enkele andere vrouw kan, die is belangrijk en het waard alles wat je denkt als jongeling dat belangrijk is op te geven. Maar van je vriendin je enige godin en bewijs het haar elke dag opnieuw dat zij je godin is, de vreugde en het geluk dat je daarvoor terug krijgt is veel groter dan men kan beschrijven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Trouwen, nee dank u. Mijn madam heeft er zich al bij neergelegd.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() Laatst gewijzigd door Travis66 : 13 juli 2011 om 08:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dan moet ge dat niet doen, he Zeno. Dedzjue, meer is daar niet aan, he.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
#geenschrikomtetrouwen ( ![]()
![]() |
![]() |
#60 |
Vreemdeling
|
![]() Ik ben 28 en nog niet getrouwd, en het ziet er niet naar uit dat daar de komende jaren verandering in zal komen (ik heb nog nooit een relatie gehad).
In België verplicht niemand je te trouwen... ik vind deze uitspraak daarom een beetje fout.