![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
| Bekijk resultaten enquête: Verleg jij je stem? | |||
| Ik stem links |
|
15 | 18,75% |
| Ik stemde CD&V maar zou nu LDD stemmen |
|
0 | 0% |
| Ik stemde CD&V maar zou nu NV-A stemmen |
|
5 | 6,25% |
| Ik stemde CD&V maar zou nu VB stemmen |
|
0 | 0% |
| Ik stemde CD&V en zou dat terug doen |
|
1 | 1,25% |
| Ik stemde LDD maar zou nu CD&V stemmen |
|
0 | 0% |
| Ik stemde LDD maar zou nu NV-A stemmen |
|
1 | 1,25% |
| Ik stemde LDD maar zou nu VB stemmen |
|
0 | 0% |
| Ik stemde LDD en zou dat terug doen |
|
0 | 0% |
| Ik stemde NV-A maar zou nu CD&V stemmen |
|
0 | 0% |
| Ik stemde NV-A maar zou nu LDD stemmen |
|
0 | 0% |
| Ik stemde NV-A maar zou nu VB stemmen |
|
0 | 0% |
| Ik stemde NV-A en zou dat nu terug doen |
|
31 | 38,75% |
| Ik stemde VB maar zou nu CD&V stemmen |
|
0 | 0% |
| Ik stemde VB maar zou nu NV-A stemmen |
|
7 | 8,75% |
| Ik stemde VB maar zou nu LDD stemmen |
|
0 | 0% |
| Ik stemde VB en zou dat terug doen |
|
16 | 20,00% |
| Ik ben niet van plan te gaan stemmen |
|
4 | 5,00% |
| Aantal stemmers: 80. Je mag niet stemmen in deze enquête | |||
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#41 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Omdat ik vorige keer (ik woon in Frankrijk) de woensdagavond voor een vakantie in mei met brug een bericht had gekregen van de ambassade om mijn inschrijving voor de verkiezingen te bevestigen, en toen ik de maandag daarop dat bericht heb gelezen (ik was dus met lange weekend vertrokken) was het al te laat, ik kon al niet meer kiezen.
|
|
|
#42 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Provinciaal Statenlid
|
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dat kan je eigenlijk gerust, "ik stem links" aanvinken Firestone. Guy Verhofstadt heeft 2 keer een links beleid gevoerd en Alexandertje maakt er geen probleem van om te onderhandelen over de nota Dirupo. Nog een beetje afwachten en hij maakt er zelfs geen probleem van om die gewoon uit te voeren. Alexandertje is het namelijk beu dat zijn papa met hem lacht omdat hij nog altijd geen minister is.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
|
|
|
|
#45 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Wat een rare poll...
Vorige keer heb ik mijn stem gedeeld tussen sp.a en groen!. Deze keer zal ik ze delen tussen sp.a en N-VA. Of N-VA tout court. Maar ik kan dus blijkbaar niet stemmen.
|
|
|
|
#46 |
|
Minister-President
|
Altijd al VB gestemt. Nu twijfel ik.....
Indien NVA niet plooit en blijft volhouden wil ik eventueel op hen stemmen,met de gedachte hoe meer stemmen hoe meer kans op een onafhankelijk Vlaanderen. Mocht ik merken dat ze toch lichtjes door de knieën gaan en toegevingen doen die ik niet kan of wil slikken....dan stem ik opnieuw VB.
Dwarsliggers zijn nodig.....ze houden de sporen recht . ![]() Live! Laugh! Love! If that doesn't work... ...LOAD! AIM! SHOOT! (repeat if you missed) Laatst gewijzigd door Vlaamse Leeuwin : 14 juli 2011 om 09:53. |
|
|
|
|
|
#47 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Voor het overige blijf ik uiteraard CD&V stemmen. |
|
|
|
|
|
|
#48 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Denk jij nu echt dat Weverke de stemmen van die paar racisten die nog overblijven in dat privé partijtje van Dewinter & Annemans nodig heeft.. |
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Minister
|
Om een beetje accuraat te zijn zou je CD&V moeten uitsplitsen...
|
|
|
#50 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Uiteraard moeten ze iets meer moeite doen dan dat maar dat is toch de hoofdzaak. Het Vlaams Belang blijft een merk dat de mensen herkennen en ze moeten gewoon weten dat ze er op kunnen stemmen.
Stemtip federaal: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Vlaams: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Europa: PVDA. Stop genocide ! Ooit was Bart De Wever de dikke steur vol eitjes voor N-VA; nu is hij de vis die de vijver levenloos maakt. |
|
|
|
|
|
|
#51 | |
|
|
Citaat:
Het zijn zulke dingen die het de tjeven/sossen en blauwelventers en andere verraders toelaten om Vlaanderen te verkopen terwijl deze sujetten vechtend over de straatstenen rollen. Evenwel:...laat ons niet vergeten dat de NVA aan het uitgroeien is tot een brede volkspartij...en daar mogen de haatsmurfen zoals S hierboven niet ontbreken.......let op: dit is niet de fout van Bart hé...neen, het is wel zijn verdienste dat de haatproza die die gasten produceren gesmoord wordtt een saus van intelligentie en strathegische diplomatie... Maar toch kan men niet anders dan objectief besluiten dat deze haatproducenten de objectieve bondgenoten zijn van groen, rood, blauw en tjeef...
|
|
|
|
#52 |
|
Banneling
|
De macht van de partijpolitiek en de hoernalistiek moet gebroken worden dus ik ga niet meer stemmen en ben enkel nog bereid tot deelname aan referenda.
|
|
|
|
|
|
#53 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
|
|
|
|
|
|
#54 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Waar staat N-VA?
|
|
|
|
|
|
#55 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
|
|
|
|
|
|
#56 |
|
|
Sorry...my bad...ik heb mij vergist...u bent dus enkel een niet vlaams voelende haatsmurf...pak van mijn hart....
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 14 juli 2011 om 21:19. |
|
|
|
|
|
#57 |
|
|
Al jaar en dag, Denken, durven, doen ... en ik denk dat dit nog een tijdje gaat blijven
KEEP CASH ALIVE!!!! Laatst gewijzigd door Gun : 14 juli 2011 om 21:29. |
|
|
|
|
|
#58 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
N-VA kan niet overleven als hardliner partij en VB niet met teveel softie's aan boord. Laatst gewijzigd door Henri1 : 15 juli 2011 om 05:54. |
|
|
|
|
|
|
#59 | |
|
Parlementslid
|
Citaat:
![]()
|
|
|
|
#60 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik was van plan niet te gaan stemmen maar iemand heeft me er van overtuigd dat dat geen goed idee is.
Tenzij er iets beter komt zal het PvdA worden, de enige deelnemende partij die consequent het €uropees bankiersplan verwerpt. |
|
|
|