![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() heb je het al eens geprobeerd?
Citaat:
![]() |
![]() |
#42 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Zo heerlijk vind ik de sfeer overdag helemaal niet als scheel van de honger ziende ramadan'ers door niet te eten extra korzelig zijn en een nog korter lontje hebben dan anders. Citaat:
Ramadan en suikerfeest is voor zover ik begrepen heb het vieren van de eerste geslaagde karavaanroof door Mohamed en zijn bende, het vieren van het afslachten en krijgsgevangen nemen van mensen, en hun eigendommen stelen, met expliciete toelating van allah.
![]() |
![]() |
#43 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
punt 5 vind ik net zoals SDX een beetje hilarisch. Door enkel na zonsondergang te vreten en te copuleren leren muzeljongetjes hun lusten te beheersen??? wat doen ze de andere 11 maanden van het jaar dan? .... de vraag stellen is ze beantwoorden zeker? Vlaamse jongeren kunnen hun lusten beheersen gedurende 12 maanden per jaar! straf hé! 8) die solidariteit is ook leuk, maar dat hebben we hier ook geleerd tijdens de vasten. Vasten heeft niks met solidariteit te maken: je gaat je uitgespaarde bord eten niet per vliegtuig naar de hongerende kindertjes sturen, nee, mijn moeder moest het teveel aan eten in de vuilbak kieperen omdat ik het in mijn hoofd kreeg om mijnheer pastoor te volgen en per dag éénmaal niet te eten! Stuur jij je bord naar de hongerende kindjes? of geef je gewoon geld aan Broederlijk Delen (die maken géén onderscheid tussen moslims en niet-moslims). Ik vermoed van niet want anders telt je zakaat bijdrage niet hé, moslims-only en de rest kan stikken hé vriend? 9) ik mag toch aannemen dat uzelf ook op de hoogte bent van de schrijnende situatie in vele moslimlanden en zelfs bij de minder begoede muzelmaanse families in het vermaledijde Westen? Zoveel geluk gaat er met de ramadan niet gepaard voor hen: ze zijn sociaal verplicht om grote festijnen te organizeren zodat iedereen zich 's nachts kan volproppen, maar hebben er in feite het geld niet voor (bovendien stijgen de voedselprijzen in de islamitische heilsparadijzen tijdens de Ramadan). Hoezo "sociaal en gelukkig"??? Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 22 juli 2011 om 16:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Behalve als het donker is
![]() Hij zou zich beter een nachtkijker aanschaffen ![]()
"If you cannot point your finger at anything and say that is wrong, then you also take part in your own cultural collaps." Churchill: "Ik geloof alleen in statistieken als ik ze zelf gemanipuleerd heb!" |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]()
"If you cannot point your finger at anything and say that is wrong, then you also take part in your own cultural collaps." Churchill: "Ik geloof alleen in statistieken als ik ze zelf gemanipuleerd heb!" |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() Who cares religieuze feesten hang ik niet aan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#50 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik TIER niet, ik verwoord de realiteit. Iets moeilijker te begrijpen voor mensen die in djinns en andere geesten geloven, maar kom! doe gerust zo verder. mag ik dan tenminste eisen dat MIJN buschauffeur tenminste gegeten heeft als hij mij vervoert en niet als een halve zombie achter het stuur zit met een te laag suikergehalte? of ben ik dan racist? Mogen werkgevers binnenkort de rammedammede werknemers verplichten om een maandje verlof te nemen tijdens hun religieuze bezigheden? Ook als deze in de winter vallen en de reis naar Marokko liefst tijdens de zomermaanden wordt gepland? volgende keer druk ik op het driehoekje bij zulke persoonlijke aanvallen. Deze keer laat ik het zo - edit, toch maar niet, ik ben geen onbeschaafde holbewoner. Maar het is dus niet omdat je moslim bent dat de forumregels voor U niet tellen. En anders laat je Allah maar tussenkomen die me neer zal bliksemen. Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 22 juli 2011 om 18:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Banneling
|
![]() lees misschien wat ik schreef?
Iemand die wil ramadannen zou verplicht verlof moeten nemen zodat hij/zij met zijn/haar verslapte lichamelijke situatie het werk niet kan storen. Desnoods nemen ze enkel in de namiddag verlof, maar 's morgens zijn ze toch ook te moe om deftig aan de slag te kunnen gaan. Gewoon vertrekken naar een islamitisch paradijs en daar in alle volledige vrijheid jezelf de verdoemenis in vasten! Geen terugbetaling bij nierfalen of diabetes problemen natuurlijk. We weten dat het Allah's wil is als de mensen daaraan sneller naar het paradijs vertrekken. Zij zijn gezegend dat ze sneller met hun groen fluwelen kleedje kunnen kijken naar de floorshow met de 72 hoeries of de mannetjes kunnen dan voor eeuwig rampetampen. Je zou voor minder gaan rammedammen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
ps ik lees idd niet heel grondig wat je allemaal zegt omdat je nogal in herhaling valt Laatst gewijzigd door Moslim! : 22 juli 2011 om 18:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
- niet dronken - niet met een laag suikergehalte wat een gevaar betekent voor de collega's, machines, werkuitvoering etc... - niet uitgehongerd overdag zodat zijn concentratievermogen daalt. Indien je geen verlof wil nemen zal ik je moeten ontslaan makker; EVRM of geen EVRM (uw moslimbroeders hebben die trouwens niet goedgekeurd). Kan je me trouwens het artikel uit het EVRM eens quoten waarin staat dat je halfdronken of helemaal groggy mag komen werken? en dan bijgevolg natuurlijk ook eentje waarin staat dat je bewust door gebrek aan eten met een te laag suikergehalte kan komen werken zodat je concentratievermogen totaal weg is, terwijl je ofwel machines moet besturen ofwel de verantwoordelijkheid hebt over een bus of trein met passagiers? Welk nummerke aub? Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 22 juli 2011 om 19:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Minister-President
|
![]() Het feit dat het geen deel uitmaakt van uw ervaring kan men van daaruit moeilijk beweren dat zoiets als God bestaat. Dat zou liegen zijn tegenover uw zelf en de medemens. De bewijsvoering ligt altijd aan de kant van diegene die beweren dat hij bestaat. Iets dat bestaat is eventueel bewijsbaar, iets dat niet bestaat is onmogelijk te bewijzen omdat er niets te bewijzen valt. Of men mag ook zeggen het feit dat er niets te bewijzen valt is het best bewijs dat het niet bestaat tot het tegendeel bewezen is.
![]() |
#60 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |