Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Verkiezingen 2010 en regeringsvorming
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen.

Discussietools
Oud 21 juli 2011, 20:49   #41
Amon_Re
Perm. Vertegenwoordiger VN

Amon_Re's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fleur__ Bekijk bericht
Stelletje onbekwame onnozelaars.
't is allemaal de schuld van de NVA! Voila, voelt ge u nu beter?
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
Amon_Re is offline  
Oud 21 juli 2011, 20:50   #42
matthias999
Minister

matthias999's schermafbeelding

Standaard

Ik ben benieuwd wanneer Beke gaat reageren op het NEEN van MR/FDF. Hopelijk kan rupette morgen al naar de koning gaan om het heugelijke nieuws te vertellen.

Laatst gewijzigd door matthias999 : 21 juli 2011 om 20:51.
matthias999 is offline  
Oud 21 juli 2011, 20:50   #43
Bokkenreyder

Bokkenreyder's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Effect Bekijk bericht
Fout. Trollen zijn hoogst irritant en verzieken de sfeer op fora. Er zijn 2 uitkomsten voor forums waar niet opgetreden wordt tegen trolls. Enerzijds kan je een dood forum als resultaat hebben, anderzijds krijg je een forum dat enkel trolls bevat zonder enige serieuze discussie.

Voor een forum als politics zijn beide de doodsteek. Tijd dus om serieus onkruid te wieden, ik kan al rap een tiental sockpuppets, trolls en flamers aanwijzen die een perma-IPban verdienen. En dan ben ik hier nog maar een maand, de anciens zullen er nog meer kunnen aanwijzen.

Gij zijt misschien geen troll (alhoewel uw politiek inzicht belachelijk laag ligt), maar uw dubbele accounts horen hier niet thuis.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
Het (België) lijkt me een territorium van ideale schaalgrootte. ==> Bokkenreyder:
Bokkenreyder is offline  
Oud 21 juli 2011, 20:50   #44
system
Banneling

Standaard

Citaat:
Fout. Trollen zijn hoogst irritant en verzieken de sfeer op fora. Er zijn 2 uitkomsten voor forums waar niet opgetreden wordt tegen trolls. Enerzijds kan je een dood forum als resultaat hebben, anderzijds krijg je een forum dat enkel trolls bevat zonder enige serieuze discussie.

Voor een forum als politics zijn beide de doodsteek. Tijd dus om serieus onkruid te wieden, ik kan al rap een tiental sockpuppets, trolls en flamers aanwijzen die een perma-IPban verdienen. En dan ben ik hier nog maar een maand, de anciens zullen er nog meer kunnen aanwijzen.

Gij zijt misschien geen troll (alhoewel uw politiek inzicht belachelijk laag ligt), maar uw dubbele accounts horen hier niet thuis.
Als ik de meute Vlaams-nationalisten op dit forum zie en vooral lees, dan kan ik me niet van de indruk ontdoen dat er een pak trollen zijn. En zo te horen aan uw aprioristisch en vooringenomen gezwam bent u er misschien één van. Het zal me een zorg wezen.

Laatst gewijzigd door system : 21 juli 2011 om 20:58.
system is offline  
Oud 21 juli 2011, 20:50   #45
Fleur__
Lokaal Raadslid

Fleur__'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Amon_Re Bekijk bericht
't is allemaal de schuld van de NVA! Voila, voelt ge u nu beter?
Neen hoor, verre van. Dat zul je me niet horen zeggen.
Fleur__ is offline  
Oud 21 juli 2011, 20:50   #46
Effect
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alfa16vjtd Bekijk bericht
IP ban? Kan je niet beter bannen op het mac adres van de router? Een ip ban kan je maar al te makkelijk oplossen.
MAC adres is ook gemakkelijk te omzeilen, maar je moet ergens beginnen. Als admin heb ik ook nog andere trucs maar dat zijn stielgeheimen... dat mag de doorsnee gebruiker niet weten hoe je iemand weg krijgt van je forum
Effect is offline  
Oud 21 juli 2011, 20:51   #47
Fleur__
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door system Bekijk bericht
Als ik de meute Vlaams-nationalisten op dit forum zie, dan kan ik me niet van de indruk ontdoen dat er een pak trollen zijn. En u bent er misschien één van aan uw gezwam te horen.
Geef die trol toch geen aandacht. Als moderator zou hij op zn minst moeten beseffen dat afwijken van het onderwerp al even vervelend is dan te trollen. Kunnen we het nu terug hebben over het onderwerp van deze draad?

Laatst gewijzigd door Fleur__ : 21 juli 2011 om 20:52.
Fleur__ is offline  
Oud 21 juli 2011, 20:52   #48
Effect
Minister-President

Standaard

Citaat:
Als ik de meute Vlaams-nationalisten op dit forum zie, dan kan ik me niet van de indruk ontdoen dat er een pak trollen zijn. En u bent er misschien één van zo te horen aan uw aprioristisch en vooringenomen gezwam.
Ik heb geen enkel vooringenomen standpunt ... ik heb liever niet dat u mij etiketten opkleeft die niet juist zijn. Als u mij uitscheldt raad ik u aan om met quotes te komen die uw beschuldigingen bewijzen.
Effect is offline  
Oud 21 juli 2011, 20:53   #49
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

Mooi einde van de laatste belgische feestdag, boing, de walekoppen blazen het land op ...
manta is offline  
Oud 21 juli 2011, 20:54   #50
Fleur__
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
ik heb liever niet dat u mij etiketten opkleeft die niet juist zijn.
Ik ook. En scheer je hier weg als je toch maar komt om offtopic onnozele postjes te plaatsen.
Fleur__ is offline  
Oud 21 juli 2011, 20:55   #51
Bokkenreyder

Bokkenreyder's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door manta Bekijk bericht
Mooi einde van de laatste belgische feestdag, boing, de walekoppen blazen het land op ...
Sorry, correct blijven: de Franstalige Brusselaars doen dat!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
Het (België) lijkt me een territorium van ideale schaalgrootte. ==> Bokkenreyder:
Bokkenreyder is offline  
Oud 21 juli 2011, 20:55   #52
system
Banneling

Standaard

Citaat:
Geef die trol toch geen aandacht. Als moderator zou hij op zn minst moeten beseffen dat afwijken van het onderwerp al even vervelend is dan te trollen. Kunnen we het nu terug hebben over het onderwerp van deze draad?
Noemt u dat een moderator? Een would-be moderator misschien. En dan nog.
system is offline  
Oud 21 juli 2011, 20:56   #53
Fleur__
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
Noemt u dat een moderator? Een would-be moderator misschien. En dan nog.
Ach, je weet wel wat ik bedoel.
Fleur__ is offline  
Oud 21 juli 2011, 20:56   #54
system
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik heb geen enkel vooringenomen standpunt ... ik heb liever niet dat u mij etiketten opkleeft die niet juist zijn. Als u mij uitscheldt raad ik u aan om met quotes te komen die uw beschuldigingen bewijzen.
Als er iemand hier aan etikettenplakkerij doet en vooringenomen standpunten ventileert, dan bent u het wel. Maar dat zult u wel effe vergeten zijn, moderator van het zoveelste knoopgat.

Laatst gewijzigd door system : 21 juli 2011 om 20:58.
system is offline  
Oud 21 juli 2011, 20:56   #55
alfa16vjtd
Minister-President

Standaard

Citaat:
MAC adres is ook gemakkelijk te omzeilen, maar je moet ergens beginnen. Als admin heb ik ook nog andere trucs maar dat zijn stielgeheimen... dat mag de doorsnee gebruiker niet weten hoe je iemand weg krijgt van je forum
Veel moeilijker toch dan een ip ban,..... de doorsnee gebruiker zal dit veel minder snel doorhebben dat hij daar op gebanned is en je kan niet de perverte situatie tegenkomen dat iemand anders met het vorige ip van een gebruiker die gebanned is niet meer kan registreren. Hoewel de kans zeer klein is bestaat er toch een kans dat dit kan gebeuren. Ook hebben de meeste mensen twee soms ook vier ip's,....
alfa16vjtd is offline  
Oud 21 juli 2011, 20:56   #56
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bokkenreyder Bekijk bericht
Sorry, correct blijven: de Franstalige Brusselaars doen dat!
Aanpassen in't Vlaams of terug naar hun walenland, Brussel kan geen bal doen met die walen...
manta is offline  
Oud 21 juli 2011, 20:57   #57
Salvadorii
Eur. Commissievoorzitter

Salvadorii's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Robinus V Bekijk bericht
De regering die er nu aankomt is ook niet mijn droomregering, hoor. Maar ik denk eerlijk gezegd wel dat de MR met zijn één zetel weinig te zeggen gaat hebben, aangezien zonder hen nog altijd een twee derde meerderheid bestaat.
De regering die er nu aankomt??? Lol.

Hoe rekent gij nu? N-VA+VB+LDD = 40, FDF = 3 MR-FDF = 15
Allemaal te samen 58 (59 indien men de exPPer meetelt). Een blokkeringsminderheid = 51
Oud 21 juli 2011, 20:59   #58
Nebur
Minister-President

Nebur's schermafbeelding

Standaard

Dit wordt smullen, die regeringsonderhandelingen
Nebur is offline  
Oud 21 juli 2011, 20:59   #59
Effect
Minister-President

Standaard

Citaat:
Ach, je weet wel wat ik bedoel.
Mooi 1-2tje tussen u en uzelf. Ik doel daarmee op de 2 posts van system die de uwe flankeren. Let ook eens op de timestamps
Effect is offline  
Oud 21 juli 2011, 21:00   #60
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Fleur is echt wel een troll, dat zie je aan de manier waarop ze op die syske inspeelde. Ik ben op enkele grote forums mod geweest, ik ken mn pappenheimers.
Off topic,
maar als je in je onderschrift schrijft:
Citaat:
1 taal-, spelling- of interpunctiefout ontkracht de waarde van je bericht. Iedere moderne browser heeft een ingebouwde spellingscontrole, zorg dus dat je juist schrijft.
en je maakt zelf zo'n schoonheidsfout ...

Mijn berichten bouwen hun waarde op hun inhoud of mijn overtuiging, niet op de mooie vorm.

Maar wat ik nou echt wou zeggen:

heel straf van de MR.
Ik ben benieuwd naar de berichtgeving over de vergadering;
ik ben benieuwd naar de reactie van den Beke over de stellingname van Maingain (vb. of hij daar iets van ondervonden heeft tijdens de vergadering enz. ...)

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:09.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be