![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
De zeven dwergen gaan naar't vaticaan en worden ontvangen op audiëntie bij de paus. En Sloompie komt naar voor en vraagt aan de paus : "Meneer de paus, zijn er dwergen-nonnetjes in het vaticaan?" En de paus kijkt eens verbaasd en antwoordt : "Nee Sloompie, er zijn geen dwergen-nonnetjes in het vaticaan." En de zes andere dwergen beginnen te gniffelen. Dan vraagt Sloompie : Meneer de paus, zijn er dan dwergen-nonnetjes in Rome?" En de paus schudt zijn hoofd : "Nee Sloompie, er zijn geen dwergen-nonnetjes in Rome." De zes andere dwergen proesten het uit. Sloompie,helemaal in de war, vraagt voort : Meneer de paus, zijn er dan dwergen-nonnetjes in Italïe?" En de paus weer : "Nee Sloompie, er zijn geen dwergen-nonnetjes in Italïe." En de zes andere dwergen krijgen nu echt de slappe lach. Sloompie wordt nu wanhopig : Meneer de paus, zijn er dan dwergen-nonnetjes in de wereld???" En de paus weer : "Nee Sloompie, er zijn geen dwergen-nonnetjes in de wereld." En die zes andere dwergen rollen over de grond van't lachen en beginnen dan opeens te zingen : "Sloompie neukt pinguins! Sloompie neukt pinguins!" 'k moest er aan denken met die avatars ![]()
I'm still standing, better than I ever did, Looking like a true survivor, feeling like a little kid. __________________ But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay, I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Minister
|
![]() Oh.
Ik bedenk net iets. Paulus zei ooit iets van: "Ik verdwijn" Enfin, hij zei het vaak. Nu, waar ik naartoe wil. Wie neemt zijn erfenis waar terwijl hij afwezig is (want hij keert terug, doen ze allemaal, kijk naar mij)? We kunnen niet zolang zonder ernstige forumnar, anders moet Gudy het helemaal alleen doen.
![]() |
#43 |
Minister
|
![]() Tais-toi et sois belle.
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Europees Commissaris
|
![]() Paulus is idd weg.
Ik weet niet zeker of hij nog terugkomt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Hij is ook nog niet zo lang weg, laten we daar nog even mee wachten. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik vermoed dat het de schuld van zijn vrouw is aangezien die recentelijk ook de wonderen der internetfora ontdekt heeft.
Momenteel loopt Paulus thuis dus de muren op. Nog een weekje en zijn vrouw is dat zo beu dat ze hem verplicht om minstens 2uur per dag door te brengen op dit forum. Het zou ook wel kunnen dat Paulus gewoon eventjes uitsluitend van zijn Guderian-nickname gebruik maakt om bij ons te zijn op dit forum. P.S. Handtekeningen verzamelen is afgezaagd.
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a. |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
The Paula experience ? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Heerlijk dat alles loopt volgens enkele eenvoudige wetten he. Citaat:
Er loopt een mier over mijn computertafel.
![]() |
![]() |
#51 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
![]() [size=2](En zwijg erover tegen Paulus)[/size]
![]() |
![]() |
#53 | |