![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() onkruidsoepke maken eh.
![]() |
#43 |
Minister-President
|
![]() Tijdens de zomermaanden zijn er toch genoeg dingen te doen me dunkt, al dan niet gratis.
Ik weet niet van welke streek TS afkomstig is, maar bv domein Puyenbrouck in Wachtebeke is ideal met kids. Prachtig om er te wandelen of te fietsen, er zijn speeltuinen in het domein verwerkt, en tegen een schappelijke prijs kan je er ook zwemmen, bootje varen, pedalo's huren of minigolf spelen. Of trek er op uit in de Lembeekse bossen , en achteraf zalig genieten op het terras bij Nele ![]()
![]() ![]() Live! Laugh! Love! If that doesn't work... ...LOAD! AIM! SHOOT! (repeat if you missed) Laatst gewijzigd door Vlaamse Leeuwin : 25 juli 2011 om 12:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Ask alleen rijd, moogt ge er uw haar op in zetten dat ik ze moet kuisen ![]() De voorste velgen worden altijd zo rap vuil he ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Minister
|
![]() Doen we sowieso, daar moet ge niet aan twijfelen
![]() Ik ben nogal ne platte groffe da als hem er genoeg van heeft niet op zijn mondje gevallen is ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Holland is wel plezant, maar die tol maakt het al niet meer gratis ![]() Cheeren voor augustus ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Ik ga ze ook al beginnen stretchen, ochtendgymnastiek schemake opstellen voor latere leeftijd. Als ze zes is kan ze alle richtingen uit met gezond soepel lichaam. Maar nu is ze helaas nog te jong voor sport, ik wou dat het anders was. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En ook in Puyenbrouck is elk jaar een initiatie sportschietkamp. Daar maken we van die kinderen echte sportschutters; 4 keer per dag warm eten enzo.
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#53 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Via een kwinkslag, kinderen laten kennismaken met wapens om vervolgens in te lijven bij ordetroepen, noem ik dat. Laatst gewijzigd door giserke : 25 juli 2011 om 23:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Goed e