![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
#42 |
Partijlid
|
![]() OK, maar als er een onafhankelijk N-VA Vlaanderen komt vrees ik dat zoiets wel zou kunnen veranderen. Ik verdedig ook mijn moedertaal, maar ik blijf nuchter genoeg om te begrijpen dat Engels en Frans nog wel "iets" belangrijkere talen zijn. Ik zie dus niet direct noodzaak dat die landen hun sites eventjes gaan vertalen (vanuit hun standpunt gezien).
#43 |
Partijlid
|
![]() Dat zal wel zo zijn, maar dan is de andere kant op dit forum toch ferm oververtegenwoordigd. Uiteraard heeft daar niemand vat op.
#44 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hier nog een, in Vlaanderen is Nederlands de belangrijkste taal, (vanuit hun standpunt gezien). Dus eentalige plakaten zijn ruim voldoende, geen noodzaak om te vertalen.
Laatst gewijzigd door Xenophon : 26 juli 2011 om 19:29. |
||
![]() |
![]() |
#45 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
#46 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Als er 1 partij is die talen serieus neemt is het de NV-A,daar ben ik rotsvast van overtuigd. |
|
![]() |
![]() |
#47 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |