Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Verkiezingen 2010 en regeringsvorming
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen.

Discussietools
Oud 26 juli 2011, 19:22   #41
Nebur
Minister-President

Nebur's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
Geen haar op mijn hoofd die hier nazi sympathieën wil aanhalen. Ik gruwel van nazisme en ik ben zeker 99,9 % Vlamingen eveneens.
Mijn excuses, het had er niet mogen staan.

Ik wou enkel verwijzen waar extreem nationalisme, extremisme en haat tegen een bevolkingsgroep van uw eigen land kunnen toe leiden.
Als je sommige heetgebakerde posters op dit forum bezig ziet zou je soms toch gaan twijfelen.
Die haat is er bij de meeste Vlaams-nationalisten (toch diegene die ik persoonlijk ken) helemaal niet, zoals ik u reeds heb gezegd.

Ter info: mijn negeerlijst bestaat uit Bobke, Carmagnole, geertvdb, harriechristus, Jan van den Berghe, Knuppel, SDX en werkman.
Nebur is offline  
Oud 26 juli 2011, 19:24   #42
nete
Partijlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door me gusta Bekijk bericht
Overigens dat bekrompen vlaanderen heeft bijna al zijn officiële websites in 4 talen in tegenstelling tot die van Engeland,Wallonië, Frankrijk,...
OK, maar als er een onafhankelijk N-VA Vlaanderen komt vrees ik dat zoiets wel zou kunnen veranderen. Ik verdedig ook mijn moedertaal, maar ik blijf nuchter genoeg om te begrijpen dat Engels en Frans nog wel "iets" belangrijkere talen zijn. Ik zie dus niet direct noodzaak dat die landen hun sites eventjes gaan vertalen (vanuit hun standpunt gezien).
Oud 26 juli 2011, 19:27   #43
nete
Partijlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nebur Bekijk bericht
Die haat is er bij de meeste Vlaams-nationalisten (toch diegene die ik persoonlijk ken) helemaal niet, zoals ik u reeds heb gezegd.
Dat zal wel zo zijn, maar dan is de andere kant op dit forum toch ferm oververtegenwoordigd. Uiteraard heeft daar niemand vat op.
Oud 26 juli 2011, 19:27   #44
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
OK, maar als er een onafhankelijk N-VA Vlaanderen komt vrees ik dat zoiets wel zou kunnen veranderen. Ik verdedig ook mijn moedertaal, maar ik blijf nuchter genoeg om te begrijpen dat Engels en Frans nog wel "iets" belangrijkere talen zijn. Ik zie dus niet direct noodzaak dat die landen hun sites eventjes gaan vertalen (vanuit hun standpunt gezien).
Relativeren nog wel?

Hier nog een, in Vlaanderen is Nederlands de belangrijkste taal, (vanuit hun standpunt gezien). Dus eentalige plakaten zijn ruim voldoende, geen noodzaak om te vertalen.

Laatst gewijzigd door Xenophon : 26 juli 2011 om 19:29.
Xenophon is offline  
Oud 26 juli 2011, 19:28   #45
Nebur
Minister-President

Nebur's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Waarom is N-VA dan de enige grote politieke partij (die vertegenwoordigd is in een parlement) die een meertalige site heeft (Nederlands-Frans-Engels-Duits)? (de site van het VB kun je bezwaarlijk meertalig noemen, de rest doet zelfs niet eens de moeite)

Ter info: mijn negeerlijst bestaat uit Bobke, Carmagnole, geertvdb, harriechristus, Jan van den Berghe, Knuppel, SDX en werkman.
Nebur is offline  
Oud 26 juli 2011, 23:12   #46
me gusta
Burger

me gusta's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
U weet even goed als ons dat N-VA een pro Europees programma heeft, een Europa waar Nederlands klein is en een Europa dat meer talen heeft dan de facto de plaatselijke getto's.

Als er 1 partij is die talen serieus neemt is het de NV-A,daar ben ik rotsvast van overtuigd.
me gusta is offline  
Oud 26 juli 2011, 23:50   #47
giserke
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door me gusta Bekijk bericht
U weet even goed als ons dat N-VA een pro Europees programma heeft, een Europa waar Nederlands klein is en een Europa dat meer talen heeft dan de facto de plaatselijke getto's.

Als er 1 partij is die talen serieus neemt is het de NV-A,daar ben ik rotsvast van overtuigd.
²
giserke is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:53.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be