![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je zou er versteld van staan hoeveel mensen een lijstje hebben van mensen die ze zouden willen opruimen. Sommige op papier, de meeste enkel in hun hoofd.
En als je weet dat er geweten is dat er jaarlijks meer dan 100 moorden onopgemerkt blijven in Belgistan waarvan men er later achter komt dat het moorden waren, maar ze dan niet meer kan vervolgen. En je mag er zeker van zijn dat het aantal onopgemerkte moorden dus nog hoger ligt dan die 100 per jaar. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik vind dat een enorm probleem. Tijdens mijn leven heb ik mezelf en mijn moordlust altijd in bedwang kunnen houden, maar mijn grote nachtmerrie is, dat ik die verdienste op het einde ga verliezen omdat ik dan niets meer te verliezen heb (dan die verdienste zelf) Bv je moet dan niet lang meer in de bak gaan zitten. Er zijn overigens mensen genoeg die op het laatste hun leven nog weten te verknoeien... De gedachte staat me ook verschrikkelijk tegen dat mijn grootste vijanden me zouden overleven... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Banneling
|
![]() Tenzin Gyatso
Citaat:
Ik heb een wilde olifant getemd. Het kostte mij wel 15 jaar ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik zou mezelf nooit hebben kunnen verdragen als moordenaar, ik weet dus niet zeker of het een verdienste of eigenbelang is geweest niet tot de actie te zijn overgegaan. (het zou moord en zelfmoord geworden zijn) |
|
![]() |
![]() |