Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Verkiezingen 2010 en regeringsvorming
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen.

Discussietools
Oud 11 augustus 2011, 17:54   #41
Shadowke
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BWarrior Bekijk bericht
Hoezo? Ik zei dat er nog nooit één Franstalige gepleit heeft voor een unitaire staat MET beschermingsmaatregelen.
lees mijn post 37 eens goed.
Shadowke is offline  
Oud 11 augustus 2011, 18:20   #42
BWarrior
Perm. Vertegenwoordiger VN

BWarrior's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Shadowke Bekijk bericht
maar wel de Franstaligen, m.a.w. de Franstaligen zijn duidelijk géén unitaristen tenzij zij de plak mogen zwaaien over het hele land.
Welke Franstalige is dan wel voorstander van een unitarisme waarbij hij "de plak mag zwaaien over het hele land"?
BWarrior is offline  
Oud 11 augustus 2011, 18:25   #43
Nebur
Minister-President

Nebur's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Welke Franstalige is dan wel voorstander van een unitarisme waarbij hij "de plak mag zwaaien over het hele land"?
Alle Franstaligen?

Ter info: mijn negeerlijst bestaat uit Bobke, Carmagnole, geertvdb, harriechristus, Jan van den Berghe, Knuppel, SDX en werkman.
Nebur is offline  
Oud 12 augustus 2011, 07:49   #44
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN

vlijmscherp's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wat komen jullie toch altijd zagen over die beschermingsmaatregelen. Geen enkele unitarist heeft daar ooit voor gepleit.
de partijen die naar de verkiezingen gaan met "l'union fait la force" zie ik die maatregelen nog niet afschaffen, jij wel?
Oud 12 augustus 2011, 07:53   #45
SDG
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Hoezo? Ik zei dat er nog nooit één Franstalige gepleit heeft voor een unitaire staat MET beschermingsmaatregelen.
Didier Reynders keek anders toch maar zuur toen Bart Dewever destijds op de VRT zei voorstander te zijn van een federale kieskring met inbegrip van de afschaffing van alle grendels en pariteiten.
SDG is offline  
Oud 12 augustus 2011, 07:54   #46
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN

vlijmscherp's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDG Bekijk bericht
Didier Reynders keek anders toch maar zuur toen Bart Dewever destijds op de VRT zei voorstander te zijn van een federale kieskring met inbegrip van de afschaffing van alle grendels en pariteiten.
dat moet ongeveer de eerste keer zijn dat ik Reynders met zijn mond vol tanden zag.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:05.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be