![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Lukt de opvoeding een beetje?
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En strawman, zegt dat u iets?
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voelt ge u echt zo moreel superieur omdat ge een grijpstuiver wegschonk aan ontwikkelingsoplichters?
Geeft u dat het recht om anderen voor hypokriet uit te maken, denkt ge? Mij lijkt het totaal misplaatst.
![]() |
![]() |
#44 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
ontwikkelingsoplichters, die van het geld eerst zichzelf bedruipen (95% van de afgetruggelde bedragen) Citaat:
Zelfs als alle maxima bereikt worden, kom ik nog niet aan 95% Dit toont dus niet aan : ontwikkelingsoplichters, die van het geld eerst zichzelf bedruipen (95% van de afgetruggelde bedragen) Citaat:
ontwikkelingsoplichters, die van het geld eerst zichzelf bedruipen (95% van de afgetruggelde bedragen) Citaat:
Maar ik wacht nog steeds op een bron voor : ontwikkelingsoplichters, die van het geld eerst zichzelf bedruipen (95% van de afgetruggelde bedragen) |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() cfr. supra.
![]() |
![]() |
#46 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() @Artisjok
Toch nog een bijzonder geval: 100% achtergehouden: Belgische miljoenen pas over drie jaar in Haïti En internationaal genomen: eentje van 98% dat in eigen zak blijft/verdwijnt: Slechts twee procent toegezegd geld bereikt Haïti
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je er op klikt dan kom je er terecht. Dat heet hyperlinken.
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat gaat over toegezegd geld dat niet vrijgegeven wordt. Dat gaat dus over beloftes vanwege de overheid die niet nagekomen worden. Laatst gewijzigd door artisjok : 13 augustus 2011 om 20:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Dat grote verschil moet jij me eens uitleggen!
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als je het niet wil zien, kan ik er ook niks aan doen, maar het wordt belachelijk.
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En om u gans dood te slaan:
Is een onderzoeksjournalist (Thierry Debels) een goeie bron? Lees dan eens wat die schrijft: Ngo's zoals 11.11.11 of Vredeseilanden, gebruiken de giften aan hun organisatie niet efficiënt genoeg. Dat zegt journalist Thierry Debels in zijn boek "Hoe goed is het goede doel?". De ondertitel van het boek luidt "100 euro in de collectebus van 11.11.11 levert slechts 1 euro voor het Zuiden op". Ik zat er dus nog meer naast dan ik dacht: slechts 1% (one, un, uno...) komt terecht bij het goede doel. Zuig daar een punt aan.
![]() |
![]() |
#56 |
Banneling
|
![]() Zoals ik in de derde zin schrijf die je weglaat : Het is de overheid die beloofd heeft dat ze een bepaald bedrag gaan vrijmaken voor Haïti, en ze doen dat niet.
Dat geld kan niet blijven plakken bij de NGO's, aangezien die dat geld nooit op hun rekening gezien hebben! Wil je nu stoppen met van alle links te plaatsen die er niets mee te maken hebben. Geef toe dat je dat ergens gelezen hebt, van die 95%, tussen het propagandamateriaal van weet ik veel welke leugenachtige organisatie en dat hier nazegt, zonder na te denken in hoeverre die uitspraak enige waarheid bevat. |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
1% gaat naar het doel. De rest blijft plakken. En stop nu met u verder belachelijk te maken. Ik bewees mijn stelling met meer bronnen dan ge aankunt. Als ge mij van de uwe wil overtuigen, geef mij dan op uw beurt links die bewijzen dat 99% goed terecht komt.
Laatst gewijzigd door Supe®Staaf : 13 augustus 2011 om 20:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Zelfs niet 1 cijfer. Lees de antwoorden van vredeseilenden (met cijfers) Citaat:
Jij beweert 95%. Jij mag dat aantonen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Bon, deze draad bevestigt met nog eens in m'n Oxfam-bijdragen. Eerlijkheidshalve was ik daaraan aan het twijfelen. Maar met argumenten zoals diegene die hier aangedragen worden is dat geheel overbodig.
Studies show that those who rely on the [corporate] media for their information have a poor understanding of the issues and are unable to discern misrepresentations in political advertising. Laatst gewijzigd door Andy : 13 augustus 2011 om 21:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb aangetoond dat het zelfs meer is.
Toon jij nu maar eens aan dat het andersom is. Ik wacht vol spanning.
![]() |