![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Blijkbaar is de religie van de roverhoofdman overal ter wereld gekend om zijn "wredelievendheid". een heel draadje voor de liefhebbers: http://www.dutch.faithfreedom.org/fo...hp?f=5&t=14897 En zelfs �*ls andere mensen eens in het zonnetje gezet worden omwille van hun positieve integratie, dan moeten we daarover zwijgen want anders komen de moslims wéér eens in een negatief (wij doen nooit iets goed) daglicht. Jammer maar helaas. Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 19 augustus 2011 om 15:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Nu ook nog zie je dat kinderen in China lange lesdagen hebben (wel meer en meer in combinatie met sport) en dat de ouders er streng op toekijken dat de kinderen op zijn minst proberen te presteren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Nou ja, ik ben meer geneigd het voor de Oeighoeren op te nemen. Ondanks mijn afkeer voor de Islam ben ik in staat nog de mens te zien. De meeste Oeighoeren zijn ook niet 'echt' Moslim.
Laatst gewijzigd door Weyland : 19 augustus 2011 om 15:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als Ferryn aziatische installateurs had gehad, ze zouden met open armen ontvangen zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
En wat bedoel je met de mens te zien? De meeste oeigoeren zijn echter wel moslim en zoals overal zijn deze gelinkt met een terreurbewegingen en zitten er een hoop fundamentalisten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() De meeste Oeighoeren zijn niet-religieus en bedrijven enkel de Islam in huwelijken of begrafenissen. Dat maakt je geen Moslim in mijn visie, hoogstens een drager van de religie in je naam. Ik ben ook geen Christen, nochtans ben ik gedoopt in de RKK. Die hoop fundies zijn een uitzondering die wel religieus zijn.
Laatst gewijzigd door Weyland : 19 augustus 2011 om 15:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Trouwens die school is prima georganiseerd en het gaat hier niet om privé-onderwijs maar de normale scholen van de staat. Zij kreeg 2 u per week deftig Engels van een 'native-speaker'. De klasjes waren ongeveer 20 kleuters groot en er was een kleuterjuf en een kinderverzorgster aanwezig. Mijn dochter gaat voor de rest naar een zeer goede school hier in België, maar die Chinese school moet zeker niet onderdoen. Nu 2 maanden kleuterschool is ze trouwens in staat om ongeveer 50 chinese karakters te lezen en te schrijven! Dat is de manier waarop men in China met onderwijs omgaat. Door onderwijst men nog iets, hier zijn te veel scholen en soort van veredelde kinderopvang. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() Verder ook nog de kans gehad om een universiteit te bezoeken en wat opviel was dat ze daar ook een dagje "drill" hadden. Marcheren, stoppen, pompen etc. Was inderdaad heel erg georganiseerd allemaal en verliep heel wat ordentelijker dan wat ik soms in Brussel zie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
It's Captain Dhimmi! He's making a preëmptive strike! He warns us in a loud voice:"Thou shallt not bash muslims, not even by boasting the qualities of Chinese migrants!" And off, he flies, back to his planet of birth: Political Correcturnus in a galaxy far far away.....
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk dat er gewoonweg niet veel chinezen in uw buurt wonen...kan het daar aan liggen?
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
4 minuten na het posten van de draad? Really? Circe, hebt ge er enig idee van hoe belachelijk dat ge u tegenwoordig maakt? Tijd voor een nieuwe avatar denk ik.
![]() |
![]() |
#53 | |
|
![]() Citaat:
Ze trouwen zelden buiten hun etnische groep en wonen van zodra er een aantal zijn in eenzelfde omgeving. Het is eigenlijk grappig. In Amsterdam zijn Chinese straatnaambordjes. Mochten Arabieren dit doen er zouden enkele mensen hier een hissy fit krijgen.
![]() |
![]() |
#54 | |
|
![]() Citaat:
Dat noemt men angst voor het (de) onbekende, ook gekend als Xenofobie. Eens ge die mensen leert kennen zijn het geen vreemdelingen meer, maar kennissen.
![]() |
![]() |
#55 | |
|
![]() Citaat:
De ene al beter dan anderen. Het zijn inderdaad harde werkers, net zoals de paar Turken en Marokkanen die ik 'ken' (winkeliers).
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hou ze hier maar in het oog, de cursor klaar op het rode driehoeje, je duim klaar op je gsm met sneltoets naar het CGKR. Je kan je dag nog goedmaken.
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Banneling
|
![]() ik had het niet over dit onnozel forumitempje, maar in het algemeen natuurlijk. Nooit hoor je iets over aziaten. Als het kon zouden de politiek correctelingen die mensen ondergronds laten werken zodat het verschil tussen hen en andere "allahtonen" niet zo opvalt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
|
![]() Blij dat ge het inziet.
![]()
The difference between stupidity and genius is that genius has its limits (Albert Einstein) Laatst gewijzigd door Alboreto : 19 augustus 2011 om 17:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
|
![]() Tuurlijk, Circe, Tuurlijk, tss...tss.tss...