![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik kan me nog niet 1 keer veroorloven. Ik moet teveel aan vaste kosten betalen.
![]() |
#42 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() maddox;
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
En voor zover ik kan negeer ik ze ook, ik heb eigenlijk relatief weinig Vlamingen in m'n vriendenkring, en deze die vrienden zijn zijn atypische Vlamingen. Professioneel werk ik liever samen met Nederlanders, je WEET wat je aan hen hebt (of niet hebt). |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Bovendien zou ik Nederlanders als minder arrogant bestempelen dan veel Vlamingen. Positief arroganter, ja. In Vlaanderen heb je een 'negatieve arrogantie' die zich uit in 'valse bescheidenheid' en het opscheppen erover.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
De bedrijfswereld heeft nl helemaal geen Vlamingen nodig per se. Men heeft aan de bovenkant mensen nodig die zeer goed Engels beheersen (dan vallen heel veel Vlamen af) en aan de onderkant heeft men mensen nodig die de handen uit de mouwen willen steken en voor weinig geld zwaar werk willen verrichten (ook in deze sector vinden we voornamelijk vreemdelingen, die zijn daartoe nog bereid) De meeste Vlamen hebben mediocre skills en zijn veroordeeld tot de kantoortuin. Tot de middenlagen een keer worden weggehakt natuurlijk. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#46 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() Hebben we soms geen Franstalige verkopers meer nodig? Franstalige telefonisten? Franstalige juristen? Franstalige reisbegeleiders, gidsen? Of halen Vlaamse bedrijven die in de toekomst in Frankrijk?
![]() |