Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 23 september 2011, 12:08   #41
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Ik heb dit bericht eens laten digesteren.

En ik ben tot de conclusie gekomen, diegene die uw fiets volgt, of U bespionneerd, dat moet wel een iemand met veel middelen zijn.
Iedereen kan de lotto winnen, nietwaar.

Misschien ben ik dat wel, die U wil bespionneren, om uw theorieën te bestendigen, en in mijn naam op te eisen.

En vergeef me, ik heb nu een meeting met een aantal van mijn informanten. Wie weet, is het in volle Stasi stijl, met een kapitalisch, maar aziatisch trekje....
De genocidale Staat is natuurlijk erg rijk.
Het westen keek begerig naar de Stasi, ondanks de zogenaamde afkeurende berichtgeving. De z.g.'vrijwillige politie' in Nederland, waarover veel geschreven wordt; is in mijn opinie een Stasi. Hier in Nderland mogen ze ook het politie-uniform dragen, en treden samen met de echte politie op.

Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 23 september 2011 om 12:20.
Egmond Codfried is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 september 2011, 12:13   #42
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alfa16vjtd Bekijk bericht
Grapjas
Als ik zo eentje zou moeten verbergen zou ik het in de zadelpen steken. Dit is de plaats waar het het minste kans maakt om ontdekt te worden of zal verdrinken.

1 probleem veel zenden zal het zendertje niet meer doen.
Hij heeft gezocht, nog niets gevonden.
Maar gelooft in een zendertje gezien het publiek dat steevast verschijnt, en zichzelf heel opvallend gedraagt.
Ik las over microfoons die erg plat zijn, gedrukte transistors/electroden met chip in feite, die tevens hun eigen energie opwekken uit zonlicht.

Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 23 september 2011 om 12:14.
Oud 23 september 2011, 12:19   #43
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick Bekijk bericht
Dat is al lang he Anna, ... (maar voor microwezentjes is dit al meer als groot genoeg. )

Wat ik eigenlijk bedoelde is dat ze via uw stroomdraad, allerhande electrische signalen kunnen laten binnenkomen, ...

Trouwens via uw settop box ook, terwijl jij naar TV zit te kijken, zitten er een paar geniepigaards bij u binnen te kijken, ...
Een paar jaar geleden was er een schandaal dat men via de normale telefoon, een gesprek in de kamer kan afluisteren door deze telefoon, die op de haak ligt, als microfoon te gebruiken. Er werden zelf tussenstukken verkocht die men op de telefoonaansluiting kon aansluiten om dit tegen te gaan. Maar later hoorden wij dat de afgeluisterde gesprekken, waar het allemaal om te doen was, waren afgeluisterd met een richtmicrofoon die de trillingen van de kamer ruiten kan omzetten in spraak. Maar het kan ook allemaal dat justitie almachtiger wil voorkomen dan ze werkelijk is en gewoon met informanten werkt.
Oud 23 september 2011, 21:40   #44
9 Hours
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johan Bollen Bekijk bericht
U loog dus? Of u vermoed dat er iets in uw fiets zit maar weet het niet? Of heeft u voorbeelden van andere mensen die zendertjes in hun fiets aantroffen?

Geheime diensten kunnen inderdaad te ver gaan daar niet van. Indien we niet oppassen zijn ze een poort naar een dictatuur.
9 Hours is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:47.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be