![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
|
Discussietools |
|
|
#41 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
nee, zo'n kleine dingen zouden beter gewoon fuseren met VLD of NVA en daar als werkcel werken maar kom
inderdaad, hun belastingsysteem is een verbetering van wat we nu hebben. De fout van de lasten op arbeid gaat eruit, de vervalsing in concurrentie met lageloonlanden gat weg, de jobs belasten tot we een torenhoge structurele werkloosheid hebben ve"rdwijnt ook,
whoami#Warondysinfo https://euvsdisinfo.eu/ https://ground.news/ https://euromaidanpress.com/2024/01/...uhansk-oblast/ https://www.newsnow.co.uk/h/World+Ne...kraine?type=ln Laatst gewijzigd door brother paul : 20 september 2011 om 15:57. |
|
|
|
|
#43 |
|
Provinciaal Statenlid
|
|
|
|
|
|
#44 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Kijk, vanaf de benzine opslaat hoor je 20 politiekers kakelen of orakelen dat de lasten op benzine naar beneden moet. Het is nochthans precies omgekeerd, de lasten op energie moeten omhoog. |
|
|
|
|
|
#45 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Momenteel zijn we ons lokaal beleid aan het voorbereiden. Boeiende teksten die van toepassing zijn op 90% van de gemeentes. N-VA lokaal moet die teksten wel aanpassen aan de lokale situaties.
|
|
|
#46 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Wij hebben potverdorie een rits ondernemers in onze rangen, zal je waarschijnlijk ontgaan zijn in je hokjesdenken.
|
|
|
#47 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
#48 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Of een zin zoals: je moet de armoede minimumgrens verhogen ? Het zijn allemaal leuke zinnen, maar de essentie in economie is dit: Dat zijn volledige redeneringen. ALs je lasten op arbeid verlaagt en de bedrijven toelaat te concurreren met goedkopere arbeid, worden de producten goedkoper, exporteren we meer, verlaagt de werkloosheid verlaagt nog eens extra de kostprijs van arbeid, vermindert het begrotingstekort in een tweede faze. Of als je de armoedegrens verhoogt, verhoog je het minimumloon, dwing je de bedrijven tot het betalen van een hoger minimumloon, verhoog je de werkloosheid, verminder je de competitiviteit van de werknemer met een laag IQ of met een 'eenvoudige job'. Je vermeerdert de werkloosheid dus je moet weer extra budget voorzien voor sociale zekerheid naast een budget voor die minimumuitkering... |
|
|
|
|
|
#49 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Quicky bvb waar staat die mens eigenlijk voor ? Is dat het economisch intellict van 0VLD ? Voor mij is dat de 0 van 0VLD en ik weet niet of je het hebt opgemerkt maar daar staat een dikke vette nul. De Klucht nog zo een economisch grootgewicht zowel de pappa als de zoon. Vooral de zoon wat heeft die gestudeerd ? Een of ander licentiaats diploma voor mensen die enkel een universitair diploma behoeven voor, ... voor wat eigenlijk dat weten ze zelf niet eens. Postjespakkers niet meer niet minder. Hun economisch talent tekende zich ook goed af bij DHL en Sabena. nogmaals een dikke 0 |
|
|
|
|
|
#50 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
|
|
|
|
|
#51 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Van NVA heb ik nog nooit gehoord dat arbeid minder moet belast worden, en dat de lasten moeten verschuiven op energie bvb ?? |
|
|
|
|
|
#52 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
voila dat past daarbij, straks ga ik hier nog de partij vinden waar ik een lidkaart moet van kopen, miljaar ik wist niet dat er mensen waren die ook zo dachten, na 5 jaar NVA bashers en hypers te lezen.
|
|
|
|
|
#53 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
mij gaat het niet over mensen, mij gaat het over programma's en hoe ze vertaald worden naar beleid. Dus waar heb je de goeie denktanken binnen de partijen die niet teveel met de dogma's en politieke lobbying bezig zijn maar puur academisch de juiste richting zoeken ? |
|
|
|