![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kijk anders eens in de streek rond Trier, dat is ook niet zo ver, en daar valt ook veel te zien ( en te drinken, bij de wijnboer... ) Laatst gewijzigd door Herr Flick : 27 september 2011 om 16:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
als ge wat sjans hebt, kunt ge dan inderdaad een goed hotel hebben voor een redelijke prijs, maar welnes en ontbijt voor minder dan 100 € dan moet je wel wat geluk hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#45 |
|
![]() Je zou beter eens op verlof gaan met tent, bottinnen en rugzak en kouwen aap eten in plaats van je nog verder te gaan verzwakken in "de wellness".
![]() Laatst gewijzigd door Steve_M : 27 september 2011 om 16:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
|
![]() Citaat:
![]() Nja, het was een zakenhotel in mijn geval nabij het groen van Brussel. En eens eentje in NL., bleek wel vlakbij een industrie-domein te liggen, maar het was een suite. ![]() Nu ja, tips welkom... ik vind echt niks. :-/ Ik heb sinds gisteren ook pas de exacte data doorgekregen wat niet helpt. Alles geweldig lijkt al volgeboekt.
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
|
![]() Citaat:
![]() Ik heb daar ook al in zaaalige luxe geleefd voor geen geld, in de natuur, niet te ver van de bewoonde wereld zodat een restaurantbezoek of kuieren door straatjes 's nachts nog mogelijk was. Met de wellness en alles erop en eraan dus, voor ongeveer 100 euro per nacht. Helaas is dit voor mij qua bereikbaarheid veel moeilijker. Rond Aken of Keulen zou nog gaan. Maar ook dan moet je al een thalys ticket te pakken krijgen, voor twee personen heen en terug, wat de prijs al flink opdrijft ... Naar Luxemburg bv. valt nog wel mee met de trein blijkbaar. In het binnenland (België) heb je dat probleem niet.
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://www.visitluxembourg.be/ (misschien was je er zelf ook al op gekomen) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ook ne gratis upgrade, T beste wat ik meegemaakt heb was ineens upgrade van hotel in London, Hyde park ziet er goed uit 's morgens... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het dorpje Hellenthal in de Eifel is prachtig.
Ik ben daar diverse malen geweest. Leuke knusse hotelletjes van vlakbij Belgie en Nederland. Mooi natuurpark, via Aken goed te bereiken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 128€ voor 4 nachten + ontbijt.
Deze zomer in La Roche. Wie doet beter? |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
de zondag dat we incheckten was het de eerste zondag van Juli, dus was het nog buiten seizoen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() ![]() De Floreal |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
|
![]() Hier is de brochure: http://www.florealclub.be/BEDU/vakan...oche_NE_LR.pdf
Jammer dat je niet in de zomer gaat, groentje, dan is het elke woensdag Paëlla-avond. En als je je paard meebrengt, dan hebben ze er zelfs een weide voor. Wie heeft er dan nog een sauna nodig? Andere activiteiten: |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
|
![]() Citaat:
Eigenlijk nog niet, heb zelf niet heel veel (gezonde) tijd. ![]() Ook bedankt aan de anderen voor de tips! Ik bekijk ze allemaal. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
|
![]() La Roche zou ik toch afraden. Zelfs als je de speeltuin en de minigolf onweerstaanbaar vindt, het dichtste station is zo'n 30 kilometer verder. Ik weet waarover ik spreek, want ik ben zelf als jonge snaak met mijn vriendinnetje eens naar daar getrokken met de trein. Keken wij even raar op toen we dat bordje zagen staan. Tenzij je natuurlijk wild wordt van uren durende busritten of autostop in Dutrouxland.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het centrum van La Roche is 5-10 minuutjes stappen van het hotel |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.infotec.be/PDFtemp/PDFgen...ec5f40aa11.pdf 12, 15, 17 en 19u23 vertrekken ze in Marloie. Probleem is dat NMBS vanaf 26/09 (tijdelijk) de dienstregerling wijzigd ![]() ![]() In de week komt de trein nog altijd aan om :14 en is een overstap dus gemakkelijker. Overigens zijn er meer ritten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |