![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
|
Discussietools |
|
|
#41 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=iiXo_mbkINs |
|
|
|
|
|
#42 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
#43 | |
|
Banneling
|
Citaat:
lijkt me risicovol. |
|
|
|
|
|
#44 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
1/ nog nooit van 'de pil' 2 /'Condoom' en opvangpensioenuitkering gehoord hebben. Toegeeflijk is wel, dat dit laatste; in ons 'shitland' 'pensioenpoepen en kweken verantwoord!? |
|
|
|
|
|
#45 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
Zoiets kan al moeilijker 'Hallal' verkocht worden hé! |
|
|
|
|
|
#46 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
Indien de 'belichtingen' en 'inzichten' van 'Mohammed Sallalahu 'alaihi wasalam' echt oprecht eerlijk en waar zijn, dan dient er rekening mee gehouden te worden. Net, zoals men rekening dient te houden met 'Jezus Van Nazareth, Christus. Het verschil tussen beide 'profeten' is wel buitensporig groot, vermits ontegensprekelijk wel geweten is dat: de eerst genoemde (als het ware) alle 'hoofd/doodzonden' heeft begaan alsook alle geboden van 'God' heeft genegeerd. Daarbij is zijn seksueel spoor ook niet van het duidelijkst en ziet het ernaar uit dat hij ferm 'plagiaat' zou gepleegd hebben!!! Ieders kan hier naar eigen geweten over oordelen en of het 'Westen' wel echt behoefte heeft aan deze erg omstreden variante van wij: de' Homo Sapiens' |
|
|
|
|
|
#47 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
In principe is het volledig terecht om iemand eigenschappen toe te dichten die behoren tot de club waarin iemand zich inschrijft. Als ik iemand zijn anderlecht clubkaart zie, dan denk ik dat het een voetbal fan is. Maar als ik iemand zijn huidskleur of nationaliteit zie, dan weet ik over die persoon niks. Punt. En dan mag de kans nog heel groot zijn dat die zich zal gedragen als de persoon die jij kent en dezelfde huidskleur of nationaliteit heeft. Daarenboven neemt dat niet weg dat je iemand niet kan verwijten dat hij gebruik maakt van de middelen die hij heeft. Als we hier een systeem hebben dat door onze cultuur niet kan misbruikt worden, mazar door een andere cultuur wel, dan moet je dat verwijten aan de mensen die dat mogelijk hebben gemaakt. Niet aan degene die er zijn voordeel uithaalt. Want dat doen we allemaal. Op onze manier. Binnen de wet is binnen de wet. Een buitenlander die leeft van de sociale zekerheid en zijn familie naar hier laat komen om dat ook te doen, die is minder schuldig (helemaal niet zelfs) dan een autochtoon die een pool in het zwart betaald. Vind ik dat triestig? Ja, ik hou niet van profiteurs. Dan moeten ze dat maar onmogelijk maken. Maar: iedereen gelijk voor de wet he. Als je een marokaan (met belgisch paspoort) gaat verbieden in marokko een vrouw te zoeken, dan moet je niet komen klagen dat die knappe amerikaanse waar je verliefd op wordt hier niet welkom is. Zo simpel als het VB het stelt is dat allemaal niet hoor.
Laatst gewijzigd door Travis66 : 29 september 2011 om 19:11. |
|
|
|
|
|
#48 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#49 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Het is niet de schuld van Dewinter dat zo'n 10-15% van het Vlaamse electoraat in het verdomhoekje wordt geplaatst, met een sterke verzwakking van het Vlaams-nationalisme tot gevolg. Dat is de schuld van zij die blijven vasthouden aan het walgelijke cordon sanitaire. Als BDW het goed zou menen met Vlaanderen... dan zou hij dat nefaste cordon naar de geschiedenisboekjes verwijzen als de laatste antidemocratische abberatie van België. |
|
|
|
|
|
#50 |
|
Vreemdeling
|
mispost
Laatst gewijzigd door Stu : 29 september 2011 om 20:10. |
|
|
|
|
#51 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
|
|
|
#52 | |
|
Provinciaal Statenlid
|
Citaat:
Op de laatste vergadering van NVA Oudenaarde suggereerde zelfs iemand om een kartel te vormen met VB Zover zou ik zelfs niet gaan |
|
|
|
|
|
#53 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik zou in uw plaats toch maar spreken over nog slechts 8 �* 10,5 %. Als het zo verder gaat voor het VB, dan doemt in de verte aan de einder de kiesdrempel op. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 30 september 2011 om 10:00. |
|
|
|
|
|
#54 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#55 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Hopelijk dat ze dat niet doen, dazt zou kunnen zwaar doorwegen op hun kiesresultaten. Ze kunnen beter NA de verkiezingen de handen in elkaar slaan om dat te bereiken wat ze bereiken willen.
|
|
|
|
|
#56 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
#57 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#58 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Dat is niet omdat ik het NVA beschouw als een grote tegenstander. Het tegendeel is waar. VB en NVA zouden schouder aan schouder moeten staan in hun strijd voor Vlaanderen. Het is juist omdat beide elkaar zo na staan dat de onderlinge verschillen zo zwaar wegen. En daar boven op, de verschillen tussen de kiezers van beide partijen zijn heel wat kleiner dan de top politici willen doen geloven. Ik ken veel NVA'ers die, alhoewel ze hun partij onverkort steunen, meer samenspraak en zelfs samenwerking met het VB zouden waarderen. Alleen... binnen het NVA heerst er blijkbaar een soort politieke correctheid die het openlijk verkondigen van die mening (en zeker naar de top toe) onmogelijk maakt. Ik blijf dat, ondanks al mijn (volgens mij gefundeerde kritiek) op de NVA politiek, een gemiste kans vinden. Jammer dat de kiezer op dit moment vakkundig buitenspel gehouden wordt. Staat er eigenlijk ergens nog één van die politiekers stil bij het feit dat zij de meerderheid van de Vlamingen voor het hoofd stoten. Denkelijk wel... anders zouden we nu verkiezingen hebben en geen nooit geziene uitverkoop.
CLAESSENS Joris Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter Bron: de koran. |
|
|
|
|
|
#59 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
In leuven waren het niet de FDW's en BDW's die de omslag droegen maar de studenten. Misschien is het daarvoor opnieuw tijd? Je moet die mensen (die het wss wel goed menen) niet aan de kant schuiven. VB zonder FDW is even ondenkbaar als NVA zonder BDW. Maar zou NVA zonder Bourgeois ondenkbaar zijn? Of beter af zonder die schaamteloze postjesgraaier? Wie zou door de basis van het NVA gesteund worden denk je? Een BDW die het VB de hand reikt of een Bourgeois die om zijn postjeswille cordon blijft kraaien?
CLAESSENS Joris Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter Bron: de koran. |
|
|
|
|
|
#60 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Dat mag niet leiden tot bewuste blindheid en aanvaarden van het onaanvaardbare. Laten we elkaar steunen waar dat kan en elkaar niet bestrijden waar dat niet hoeft houdt niet in dat je elkaar niet mag bekampen waar dat moet. Noch NVA noch VB dient bij een samenwerking zijn eigenheid te verliezen.
|
|
|