![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Banneling
|
![]() LOODGIETERS
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Minister-President
|
![]() ik zou het aangeven bij de politie .. zeg dat je coke hebt gevonden in je sifon .. gegarandeerd gratis herstel
![]() |
#43 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het schijnt dat men overal, op de meest onverwachte plekken sporen van coke gebruik treft: zoals het parlement. http://www.nu.nl/algemeen/884817/pol...parlement.html http://www.msnbc.msn.com/id/32450588.../#.To7c_JvlZks Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 7 oktober 2011 om 12:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu daar zijn wc's dus niet voor gemaakt. En de buizen liggen ook niet goed. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Dedju dat laat me niet meer los hé. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
dat is nu niet echt ongekend é, waarom denk je dat Antwerpen een centrale draaischijf in de distributieketen vormt?
![]() |
![]() |
#47 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik in de eerste plaats hartelijk moest lachen met uw verhaal. Begrijp me niet verkeerd, niet uit leedvermaak, maar omdat het enerzijds nogal surreëel overkomt en ik anderzijds een levendige fantasie heb. De essentie van het verhaal lijkt mij als volgt. (Ovw dat het waar is). Is het niet schrijnend dat een verhuurder zich met dergerlijke kafkaiaanse praktijken moet bezighouden om iemand uit zijn eigen eigendom te krijgen? En ofwel hebt u dan wel een erg uitzonderlijke huisbaas, ofwel bent u dan ook wel een erg "uitzonderlijke" huurder, dat iemand blijkbaar bereid is om zo ver te gaan om u van zijn eigendom te verwijderen. Dat gezegd zijnde, kijk ik met spanning uit naar het vervolg van deze soap - please keep us informed - en wens u toe dat u allezins een veilig onderkomen behoud/vind ![]() Laatst gewijzigd door Rr00ttt : 10 oktober 2011 om 00:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Banneling
|
![]() ![]() Dit is het model van mijn sifvphon. De afvoer naar beneden loopt zichtbaar, langs de wand. Het brok wit spul had een harde bodem die de fijne ribbels in de bodem van de sifon had overgenomen. Naar boven toe was het spul zachter. Intussen heb ik dit drie keer waargenomen. Het betreft geen normale afvoer prut, wat verder gewoon oplost in water. Ik geloof nog steeds dat men of eerder de afvoer heeft geprepareerd of dat men een manier heeft gevonden om de nog niet harde gel-achtige substantie van onderen naar binnen te spuiten, waar het uit hard. Ik vermoed een korrelige structuur. ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ ++ Het is grappig dat er mensen zijn die mij ervan willen afbrengen te praten over wat ik zie. Mij willen overtuigen dat ik niet gezien kan hebben wat ik nu al drie keer zag. Alsof een wit brok in de afvoer dat zelfs met een mes gesneden moet worden om het op te delen, zoiets ingewikkelds is dat wij een wetenschappelijk onderzoeksteam moeten samenstellen om te komen kijken. Eerder kreeg ik ook soortgelijke reacties op mijn onderzoek naar zwarte adel gebaseerd op persoonsbeschrijvingen die melding maken van bruin en zwart van huid. Mensen zien zichzelf als de maat der dingen en als zij er nooit van iets gehoord hebben, dan bestaat het niet. Of dat men vindt dat er een professor geraadpleegd moet worden, want leken kunnen zoiets extreem ingewikkeld niet beoordelen. Het lijkt mij typisch voor de Nederlander vandaag, dat hij dicht bij zijn lijfeigenen en horige status is gebleven, geen besef heeft van hoe hij wordt gedomineerd en dom gehouden. Om niet in problemen te komen refereert men altijd aan de autoriteit; men denkt niets, men vindt niets, men wacht op de beslissing van hogerhand. Zoals de elite nu graait in de pot, verschilt niet veel van wat de regenten vroeger deden. Vandaag zijn er straten naar hen vernoemd, want volksonderdrukkers en moordenaars zijn dus onze helden. Laatst dacht ik dat er veel kantoren in historische woningen van de elite zijn gevestigd, met als gevolg dat de huidige werkers zichzelf de nieuwe, despotische regenten wanen. Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 12 oktober 2011 om 15:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Tja wat wil je dan? Dat men jou serieus neemt, na al je fratsen en flooden? Trouwens de mensen geven hier een antwoord op wat zij geïnterpreteerd hebben en ik zal dit nu ook doen: ik denk dat die kleurloze vormloze brok gewoon een brok silicone is om lekkage's te dichten, en mogelijk is er een stuk losgekomen. Het antwoord zal wel heel simpel zijn, en echt niet de moeite waard om er zoveel woorden aan te verspillen, laat staan een topic. En aub, hoe kom je hier nu aandraven met je beweringen uit BBiBB? ![]() Trouwens wat doet dit topic in maatschappij en samenleving?
Voorlopig wordt mijn idool niet meer weergegeven, wegens altoos wederkerende spot tegenover Haar. Mijn excuses aan Haar. Ik had dit nooit zo lang mogen laten duren!! Laatst gewijzigd door MaGNiFiCaT : 12 oktober 2011 om 17:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Er waren wat schandalen woning corporaties. Dat medewerkers de beste woningen zelf innamen. Dat een directeur dure Italiaanse auto's kocht met geld van het bedrijf. Laat mij wat gaan zoeken in google. http://mijn-mening-over.infoyo.nl/hu...het-slijk.html http://www.google.nl/search?hl=nl&so...iw=994&bih=638 Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 12 oktober 2011 om 18:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Niks is onmogelijk in deze wereld en niks menselijks is machtige personen vreemd, maar waarom ga je het toch altijd onmiddellijk zo ver zoeken? Waarom zonodig altijd beginnen met de minst evidente en meest ingewikkelde optie? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het punt is dus dat ik mensen voor mij heb met wie er geen normaal gesprek over ALLES kan worden gevoerd. De elite die de woningcorporaties hebben gestolen van het volk zijn dezelfde soort mensen die beslissen om Libië te gaan bombarderen, dezelfde soort genocidale, leugenachtige mentaliteit. Maar kennelijk zie jij dus vredesduiven. Er worden in Nederland vrouwen verhandeld als slaven voor legitieme verkrachting door geile Nederlandse mannen op elke straathoek. Maar men praat over het belang van de gelijkheid van man en vrouw en gaat dus moslims bombarderen om ze deze gelijkheid van man en vrouw bij te brengen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Europees Commissaris
|
![]() een prop scheerzeep , laat deze winter de schaam maar staan
|
![]() |
![]() |