![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Lokaal Raadslid
|
![]() De geitenboer zegt...Belgie staat garant voor Dexia.
Maw,de collectiviteit staat garant ervoor,we mogen weerom eens de gebroken potten betalen. Voor wie staan we trouwens niet garant. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb maar één reactie: "Proficiat dikke ! "
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Er was gisteren een vergadering van de rvb, daar hadden ze alle kans hun vragen te stellen. Citaat:
Citaat:
Kijk naar het resultaat van Dexia van vanmorgen na de meeting van gisteren. Datzelfde zou gebeurd zijn had Dehaene in de plenaire uitleg moeten komen geven, met dat verschil dat dit dan los van alle andere aandelhouders zou gebeuren. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar ook daar blijft het principe hetzelfde. Als ze solo slim willen spelen, dan moeten ze maar alle aandelen opkopen. Easy as that. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Minister-President
|
![]() Heeft die vetzak van een Dehaene België nog niet genoeg kapot gemaakt met zijn belachelijk, duur, inefficiënt en crimineel federalisme?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Minister-President
|
![]() De onderhandelaars zijn ermee bezig. Maak je geen zorgen.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor JL Dehaene geldt meldingsplicht. Als hij ook maar 1 aandeel verhandelt dan komt dit boven water in de "investor's page" van het Dexia aandeel.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
|
![]() Citaat:
bekend maakt van geen tel. Het aandeel Dexia eindigt gelijk Fortis en de goede huisvader is ditmaal onze dikke JL van Brugge. De man die de Belgen leerde de buikriem aan te spannen in dienst van de banken. Terwijl hijzelf met de dag de buikriem moest lossen om zijn volgevreten pens wat ruimte te geven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
|
![]() http://www.gva.be/nieuws/geldzaken/a...ing-dexia.aspx
Reynders heeft ook al een koper vermoed ik. Nog even wachten tot het aandeel op 0,02 € staat. |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Al was Dexia al 100 keer failliet, al waren ze zo rijk als de zee diep is, dan nog doet dat niets af aan het feit dat Dehaene niet aan één aandeelhouder bevoorrechte info moet gaan geven in een al dan niet publieke sessie. Of hij doet dat voor de aandeelhouders via de rvb, of hij doet dat niet. Verder dan dat gaat het niet. Dat dat niet rijmt met de profileringsdrang van wat politici die niet eens begrijpen waarover het gaat, doet niets aan de zaak af. Dat jij op de kar van die politici mee wil springen, doet evenmin iets aan de zaak af. En als je me per se wil overtuigen dat we het toch moeten weten "want we zijn allemaal aandeelhouder en we gaan allemaal mee boeten als het slecht afloopt": ik had geen belangen, ik zal geen belangen hebben en fiscaal gezien heb ik nog maar weinig te maken met België. Het lot van Dexia laat me dus letterlijk koud. Ik reageer gewoon op het ridicule karakter van de situatie waarbij men de voorzitter van een beursgenoteerd bedrijf vraagt beursgevoelige info te geven aan één partij. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Anna List : 4 oktober 2011 om 13:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Veel kans trouwens dat dat ook zo gebeurd is, maar dat neemt niet weg dat politici met profileringsdrang nog steeds denken dat zij hun zegje moeten kunnen doen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Meldingsplicht, zoals dus bij in het verleden meerdere politici net voor de crash hun aandelen verkocht hadden en waarna de zaak tegen hen geseponneerd werd omdat het toch nooit te bewijzen is?
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
dat is eerder klassiek in de bedrijfswereld cfr L&H ... Bodson Ethias ... VDBsr etc ... allez, ttz dat van Ethias, dat weten we binnen een paar maand ![]() maar in t algemeen : hou u vast als er ne manager aankomt die een paar maten te groot is voor uw bedrijf ... Laatst gewijzigd door Anna List : 4 oktober 2011 om 13:54. |
|
![]() |
![]() |