![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Indien een bepaalde groep allochtonen geen Moslim was had dit gezeik veel constructiever geweest. Nu, politieke correctheid die de Moslims als zwakkeren bestempeld heeft, heeft er mede voor gezorgd dat dit normaal beschouwd en dat de lat zo laag gelegd wordt.
Laatst gewijzigd door Weyland : 3 oktober 2011 om 23:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alleen Allah mag dat doen.
Mare, als de acteerende jongeman , indien ie vroom moslim is, 5 ker per dag zijn gebed opzegt, en tijdens dat gebed in volle onderwerping aan Allah uitlegt dat zijn overtredingen tegenover de basisprincipes van de Islam uit volle overtuiging gedaan zijn dat deze onder het begrip Takiya vallen, dan is er geen Islamitisch vuiltje aan de lucht. Natuurlijk, dat kan problemen geven indien Allah een aggressieve pilarenbijter geen teken geeft dat het ok is...
![]() |
#43 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"Ik ben een Nederlander", zo sprak Nasr. En een hele goede ook. De titelsong van de film is ook al een prettig succes (én in 't Nederlands uiteraard). http://www.youtube.com/watch?v=DPa61iZR94o Sef - De Leven (Titelsong 'Rabat') (860.000 hits) 2011 Citaat:
Een hele opsteker voor Geert Wilders. Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 3 oktober 2011 om 23:26. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Monsieur Leclerc
"Ik ben Marokkaan"; schreef maddox. Ben ik nu Marokkaan?
![]() |
#45 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik ben een openlijk Atheïstische Marokkaan in ballingschap.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Geen idee of jij een Marokkaan bent. Dat Nasr een trotse Nederlander is, en dat vele (zuid en noord)Nederlanders trots zijn op hem is wél zeker. Helaas kunnen 'we' niet zo fier zijn op de gesubsidieerde (hoi Vlaamse nationalisten) witte Engelstalige artiesten waar ons Vlaanderen zo 'rijk' aan is. Want dat is het leuke....de witte culturele elite van Vlaanderen burgert uit. Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 4 oktober 2011 om 00:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen, ik ben geen Marokkaan, en kan het ook niet worden, zelfs niet met 25 gekochte paspoorten. Zelfs al leer ik beter Marokkaans dan Koning Mohammed VI, en probeer ik me perfect in te burgeren in Atlasbergdorp kamelenkeutel 4, dan nog zal ik nooit Marokkaan zijn.
Ik heb wel een geel papiereke gehad dat me tot Nederlands staatsburger in België maakte. Maakt me dat nu Nederlander?
![]() |
#51 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De joden krijgen een Nobel Prijs, en die Marokkaan krijgt een Kalfs Prijs kadoo ! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Integendeel, een regelrechte kaakslag, een racistisch misprijzen, een abdominatie. We zouden nu een klacht moeten indienen bij de politiek correcte inquisitie, het CGKR.
![]() |
#53 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
'Ik moet van geen chinezen hebben, behalve mijn buren, dat zijn goede mensen'. Nuff said.
![]() |
![]() |
#54 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"Ken je het verschil tussen sperma en Marokkanen?" "Niet echt, ze teveel lijken op elkaar, ze komen met veel, maar er is er maar 1 die werkt." Met andere woorden, uitzonderingen zijn eerder de regel.
![]() |
![]() |
#56 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
"If you cannot point your finger at anything and say that is wrong, then you also take part in your own cultural collaps." Churchill: "Ik geloof alleen in statistieken als ik ze zelf gemanipuleerd heb!" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Minister
|
![]() Dat klopt, maar wie heeft het hier over "ras" ?
Ik alleszins niet.
![]() |
#58 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() GOOOOOOOAAAAAL !!! ![]()
![]() |
![]() |
#59 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=qKsbx...layer_embedded |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | ||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Citaat:
"If you cannot point your finger at anything and say that is wrong, then you also take part in your own cultural collaps." Churchill: "Ik geloof alleen in statistieken als ik ze zelf gemanipuleerd heb!" |
||
![]() |
![]() |