![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#42 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Het grappige is dat zulke figuren anderen ervan beschuldigen 'dom' en 'kortzichtig' te zijn. De schaamte voorbij.
Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 7 oktober 2011 om 16:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
|
![]() Je moet zo niet brullen, meisje.
Nou, als jij op het VB mag stemmen waarom wij dan niet op een vreemdelingenpartij? Ik zie het probleem niet.
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Gouverneur
|
![]() mie nieter..
![]() |
#45 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik zit met mijne 'core-business' al helemaal in het 'post-historisch' tijdperk vrees ik. Mijn scoop is nu Europa en erbuiten... De steden in West-Europa zijn voor mij een aflopend verhaal. Een heel pijnlijk iets om te verteren, die 'Untergang des Abendlandes'... maar onomkeerbaar. Wegwezen uit die Titanic is dan de boodschap! Naar waar en hoe? Voor jou een vraag, voor mij misschien een weet! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dus je gaat niet voor inhoud?
![]()
N-VA: De kracht van verandering! Verandering begint in je eigen gemeente of stad. Laatst gewijzigd door guido 007 : 9 oktober 2011 om 08:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Banneling
|
![]() Omdat het mij vandaag een geschikte dag lijkt -de tweede zondag van oktober- ga ik maar meteen de 'officiële' aftrap geven van de 'campagne' naar de verkiezingen van 2012.
Belangrijkste uitgangspunt van de beweging: Iedereen moet de kans/keus hebben om in die samenleving of op die wijze te leven die hem of haar het beste past. In de huidige 'samen'leving is dit quasi onmogelijk en wordt de keuze van cultuur steeds kleiner, naarmate hogere echelons als EU en UNO steeds meer gaan dicteren aan lagere echelons hoe er moet geleefd worden. Het antwoord: Een beweging die ernaar streeft dat mensen opnieuw (na 30 eeuwen van imperialisme) zelf kunnen bepalen hoe en in welke cultuur zij zelf willen leven. Einddoel van deze beweging is het creëren van een wereldwijd netwerk van maximaal zelfstandige 'vrijsteden' waarbij elke vrijstad zijn eigen cultuur vrij bepaalt. Kandidaat 'mede'-werkers voor deze nieuwe beweging mogen zich vanaf nu aanmelden bij [email protected] |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#53 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Afijn, van de rand, het mag ook in de bergen zijn. Als het maar niet in stad is. Μισώ τις πόλεις Laatst gewijzigd door eno2 : 9 oktober 2011 om 10:36. Reden: Μισώ τις πόλεις |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
|
![]() Ik ga altijd voor de inhoud
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Banneling
|
![]() 'Stad' betekent voor mij een 'stede', een afgebakend stuk terrein waar je thuis bent, beperkt in de ruimte tot de behoefte tot comfortabele instandhouding en zelfvoorziening. Dit in tegenstelling tot 'naties' of 'staten', die grotere en kleinere gedeelten van de continenten indelen en daar hun 'rule' opleggen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Banneling
|
![]() Personaliteit gekoppeld aan territorialiteit.
Ga naar daar waar je het best past. Pas je ergens niet, ga er dan weg - of wordt verbannen. Je ziet, er zal heel wat juridisch studiewerk aan te pas komen om zo'n systeem van 'vrij-steden' uit te werken dat waterdicht functioneert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |