![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Rudy demotte zal volges mij ook wel een goede premier zijn. |
|
![]() |
![]() |
#42 |
Minister
|
![]() http://www.standaard.be/artikel/deta...MF20111007_002
Ze zitten weeral niet op één lijn. Beke moet zijn broek nog laten zaken inzake de samenvallende verkiezingen, verder zijn ze nog niet akkoord over de wegcode en civiele bescherming. |
![]() |
![]() |
#43 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Is dit betrouwbaar?
![]() |
#44 |
Minister-President
|
![]() Lol, de Vlamingen mogen een week vroeger of later verkiezingen organiseren. Dat zal nu echt het verschil maken ...
#45 |
Burger
|
![]() Zucht.
Wordt pas gestemd na de verkiezingen in 2014. Dus wrs wordt daar nog wel een stokje voorgestoken. Die van 2014 zijn de belangrijkste verkiezingen ooit denk ik. Hoop dat de mensen tegen dan goed nadenken voor ze hun bolletje kleuren. Laatst gewijzigd door Ohm : 7 oktober 2011 om 21:31. |
![]() |