![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een kus van de juffrouw en een bank vooruit.
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U zult er toch aan moeten wennen, vrees ik. |
|
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ons democratisch recht stopt waar de franstaligen nadeel voelen.
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het zou de discussies hier ferm veraangenamen.
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Man, ik geloof echt dat jij ongeveer het IQ haalt van iemand van de derde kleuterklas. Waarmee ik de kleuters niet wil beledigen.
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wij zijn inderdaad zeer blij dat wij niet medeverantwoordelijk zijn voor dit gedrocht.
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Stel uzelve de vraag, als je zelf in de regering zit, wil je dan de groenen erbij zodat de kerncentrales gesloten worden met alle gevolgen van dien?
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad, net zoals ECOLE en GROEN ervoor gekozen hebben.
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dus deze vraag mag nooit meer gesteld worden.
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Natuurlijk niet, maar dat wisten CD&V en OpenVLD op voorhand. Ergo, toen ze aan tafel gingen zitten om te onderhandelen over de nota Di Rupo wisten ze al dat ze onderhandelden over een Vlaamse minderheidsregering en dat is wat veel mensen klaarblijkelijk nog altijd niet beseffen.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! Laatst gewijzigd door fox : 14 oktober 2011 om 12:44. |
![]() |
![]() |
#51 | |
Minister
|
![]() Citaat:
U kunt het blijkbaar niet verkroppen dat U telkens terechtgewezen moet worden ![]() Oh, maar ik daar heb ik geen probleem mee, aan dat wennen. Dat ik de manier waarop niet goedkeur is mijn mening, en die mag ik - tot nader order - toch nog altijd ventileren ![]() Trouwens, het zou U sieren mocht U Uw dubbel-nick-fout eerlijk en open toegeven, Uw zinvolle(re) posts gaan dan aan geloofwaardigheid winnen ![]() |
|
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U moet niet van onderwerp veranderen. Dat is het wapen van de zwakke. |
|
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Welk alternatief zouden ze hebben ?
![]() Stemtip federaal: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Vlaams: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Europa: PVDA. Stop genocide ! Ooit was Bart De Wever de dikke steur vol eitjes voor N-VA; nu is hij de vis die de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
#54 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is de essentie van een discussie.
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 14 oktober 2011 om 12:54. |
![]() |
![]() |
#56 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb geen enkel probleem akkoord te gaan met andere forummers indien ze het bij het rechte eind hebben. Maar ik zal dan wel zelf beslissen of ze het bij het rechte einde hebben, niet u.
|
![]() |
![]() |
#58 |
Minister-President
|
![]() Dan mogen we natuurlijk belangenconflicten gaan inroepen bij alles wat voor ons nadelig is gezien het een VL minderheid is.
|
![]() |
![]() |
#59 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Gouverneur
|