![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Hoamzeiksels blieven bie mich op 't geléch. en hèlevuskes zwummen bie mich in de hèl. De kwakkers zitten den hiele winter oonder de mutterte miet oemdet het dao naat genog is. Zu kalde mie gruutvader, miene pa en ich uich nog. ma wè bin ich.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Europees Commissaris
|
![]() Als ik de SMS-berichten van mijn kinderen lees, heb ik eerlijk gezegd geen vertrouwen in de toekomst.
Ik verbeter wel eens mee huistaken van mijn vriendin/lerares en sommige kinderen beginnen die afkortingen reeds te gebruiken in hun werk. Oplossing : verkoop GSM toestellen waarin je geen fouten kan schrijven. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Allemaal de schuld van de "Taalunie".
Sinds ze die ramp hebben ingevoerd is er niemand die nog weet hoe het precies moet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zo passeren vlot zinsdelen als "het pijl van de Schelde" ... Ze lezen het zelfs niet meer na. Geen tijd. Ze moeten chatten ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Lees ook eens de draden van een ander, zodat je niet steeds weer dubbeldraden moet openen Junior leest masterproeven maar primair schelden moest niet hoeven. Als hij maar eens andermans draden leest was er hier al veel minder déja vu geweest. Laatst gewijzigd door eno2 : 16 oktober 2011 om 12:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Europees Commissaris
|
![]() Zolang we ministers/pedagogen van Onderwijs hebben die "attitudes" boven "kennis" plaatsen, zal de trend niet veranderen.
![]() |
#48 | |
|
![]() Citaat:
Ik vind dit eigenlijk een vrij hoopgevend bericht. Als je de media moet geloven is er sprake van een enorme degeneratie de laatste jaren, en nu blijkt dat twaalfjarigen het zowaar beter doen dan achttienjarigen. Dat betekent ook dat specifieke aandacht voor spelling wel degelijk een verschil kan maken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
|
![]() Citaat:
Hoewel het in dat geval toch problematisch is dat het net de leraren-in-spe zijn die moeite hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat zei ik hier al: http://forum.politics.be/showpost.ph...6&postcount=27
Blij dat u het nu zelf ook toegeeft. Dat siert u.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tot ik gewaar werd dat mijn kinderen op school leerden van nooit meer het ouderwetse woord 'mijnheer' te gebruiken, 'want werkgevers willen geen ouderwetse jonge werkkrachten'. Aanvaard dus en leg je er bij neer: wie binnen vijf jaar dat sms-taaltje onvoldoende beheerst, die zal niet aan de bak komen bij jonge hippe beloftevolle bedrijven; en binnen vijftien jaar ook niet meer bij de 'klassieke' bedrijven. Evolueer of sterf. Ik ben stervende. Di Rupo I: niet in mijn naam.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tot ik gewaar werd dat mijn kinderen op school leerden van nooit meer het ouderwetse woord 'mijnheer' te gebruiken, 'want werkgevers willen geen ouderwetse jonge werkkrachten'. Aanvaard dus en leg je er bij neer: wie binnen vijf jaar dat sms-taaltje onvoldoende beheerst, die zal niet aan de bak komen bij jonge hippe beloftevolle bedrijven; en binnen vijftien jaar ook niet meer bij de 'klassieke' bedrijven. Evolueer of sterf. Ik ben stervende. ![]()
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |