![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Kijk even na wat marginaal betekent en kijk ook even na wat crimineel betekent. Misschien kom je dan zelf tot de conclusie, dat het 2 totaal verschillende aanduidingen zijn. Of is dat te moeilijk?
Trouwens ik vind het net zo verkeerd dat een Waal een Vlaming discrimineert om zijn taal als omgekeerd. Voor mij primeert in dit specifieke geval, de goede uitvoering van de werken, ten opzichte van de kostprijs. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Staatssecretaris
|
![]() duidelijk twee maten en gewichten
![]() |
![]() |
#43 |
Minister-President
|
![]() Dus voor menselijkheid pleiten is waanzin? U bent vast een goed mens.
![]() |
#44 |
Europees Commissaris
|
![]() Het gaat hier niet over rijkdom maar over respect voor landgenoten. Ik nodig je uit om in de Vlaamse rand te komen wonen. Een praatje maken met onze landgenoten is hier onmogelijk, tenzij je verknecht. Het verenigingsleven is hier totaal afgescheiden. Franstalige gemeenteraadsleden zitten er bij voor spek en eieren. Kortom, er is geen gezamenlijk project mogelijk, en dat allemaal wegens een gebrek aan respect.
![]() |
#45 |
Minister-President
|
![]() Nee, ik heb er een hekel aan als mensen elkaar benadelen, of het nu Walen of Vlamingen zijn.
![]() |
#46 |
Staatssecretaris
|
![]() binnenkort iedereen op uw negeerlijst? gebrek aan argumenten??
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() behalve natuurlijk als de Waalse regering Vlamingen discrimineert, dat mag, want er zijn Vlamingen die "vuile Walen, rol uw matten" roepen?
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
|
![]() Citaat:
![]()
Als Raf je nog ooit op een taalfout wijst, dan kun je genieten van zijn eigen taalblunder op: http://forum.politics.be/showthread....175318&page=23 Laatst gewijzigd door Bokkenreyder : 21 oktober 2011 om 11:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Hoe zou uw reactie zijn wanneer de technieker een Marokkaan was?? Ook "eigen schuld"? Of ga je dan beginnen mekkeren over racisme ?
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() In de Franstalige pers wordt een zeer gematigd Vlaamsvoelende politica als Brigitte Grouwels regematig gebrandmerkt als extremistische flamingante. De stok om de hond te slaan zal er dus altijd zijn, mét of zonder N-VA of Vlaams-nationalisme tout court zelfs.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Betrokken forumlid wil helemaal geen discutie aangaan en de argumenten van anderen beoordelen. Hij wil enkel zijn eigen gelijk krijgen en dit tegen beter weten in. Daarom dat hij met zijn argumenten vastloopt en zich in zijn eigen denkwereld terugtrekt. Trouwens mag men aannemen , door de stompzinnigheid van de gehanteerde argumenten, dat zijn drijfveren elders te zoeken zijn. Zijn vlamingenhaat kan enkel idiologisch logisch verklaard worden; Belgicistische en/of linkse verlatingsangst leidt meestal tot een waanideeën. In feite is communicatie met zo iemand tijdverlies. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Hahahaha... Sta ik al op uw negeerlijstje? Ik heb namelijk ook een ander gedacht dan dat van u!
Democratie zeg, wie er het hardst om roept snapt er de ballen van... |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik liet dien onnozelaar gewoon mijn technisch rapport aftekenen...
bellen naar dispatch, t is in orde voor de klant... |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar als die andere partner allerlei vuile truken uit de kast haalt, om de echtscheiding op de lange baan te trekken, en ondertussen van alles in het huishouden doet waar de andere partij niet akkoord mee is .... tjsa, dan moet het uitkomen op een vechtscheiding.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Er zijn al mensen veroordeeld omdat ze - omwille van hun vroegere buren - hun eigendom niet willen verkopen aan allochtonen...... Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 21 oktober 2011 om 12:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb er een hekel aan dat men mij benadeelt door mij geen politieke vrijheid te gunnen; namelijk de politieke vrijheid om mijn politieke overheid dermate te reorganiseren dat Wallonië onafhankelijkheid verwerft.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |