Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 24 oktober 2011, 21:59   #41
Alboreto
Perm. Vertegenwoordiger VN

Alboreto's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Quorn Bekijk bericht
Behalve als u mijn mening over jou mening verkeerd interpreteert
Citaat:
Niet dat ik het verwacht van iemand die het bloederig afmaken van bejaarden probeert goed te praten....
Gezien ik nergens het bloederig afmaken van bejaarden probeer goed te praten gaat het hier wel degelijk over een stropop.

Maar dat niveau zijn we hier gewoon van u.
Oud 24 oktober 2011, 22:04   #42
Torkilson
Gouverneur

Torkilson's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Alboreto Bekijk bericht
Gezien ik nergens het bloederig afmaken van bejaarden probeer goed te praten gaat het hier wel degelijk over een stropop.

Als het maar een Stropop is, valt het nog mee naar zijn doen.
Oud 24 oktober 2011, 22:21   #43
Quorn
Banneling

Standaard

Citaat:

nochtans
Quorn is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 oktober 2011, 05:34   #44
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Nochtans wat?
Je geeft een link naar een post van jezelf waarin je een ander persoon toewenst "Moge je rotten in de hel".
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 oktober 2011, 05:35   #45
Quorn
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Nochtans wat?
Je geeft een link naar een post van jezelf waarin je een ander persoon toewenst "Moge je rotten in de hel".
Alle prut uit je ogen wassen meisje
Oud 25 oktober 2011, 06:03   #46
Alboreto

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Torkilson Bekijk bericht
Als het maar een Stropop is, valt het nog mee naar zijn doen.
Ook weer waar.
Oud 25 oktober 2011, 06:06   #47
Alboreto

Standaard

Citaat:
Nochtans wat?
Meer nog.
Een link naar een andere stropop en een persoonlijk aanval, wat tegen de forumregels is.

Het toont goed aan welk soort forummer hij is.
Doet me denken aan Grimbergen.
Oud 25 oktober 2011, 07:49   #48
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Vooreerst eens zeggen dat ik hoop dat die man levenslang krijgt (wat er dik in zit).

Maar toch even de hypocrisie aangeven van sommigen.

Als een voorstander van discriminatie (ik weeg mijn woorden) iets verschrikkelijks doet, dan is dat niet omdat die voorstander is van discriminatie, maar dan is de man ziek (Breivik bv).

Als een Moslim iets verschrikkelijks doet, dan is dat omwille van de islam.

En dit is maar een van de vele spreidstanden die voorstanders van discriminatie hier ten toon spreiden.
Exact.
Dit past ook perfect in het anders beoordelen van individuen naargelang de zogenaamde groep waartoe ze behoren.
Is het iemand van "ons" dan wordt er gezocht naar motieven, dan is het de uitzondering of is hij gek.
Is het iemand van de "anderen" dan ligt het aan zijn opvoeding, religie, cultuur.
Oud 25 oktober 2011, 18:23   #49
Alboreto

Standaard

Citaat:
Exact.
Dit past ook perfect in het anders beoordelen van individuen naargelang de zogenaamde groep waartoe ze behoren.
Is het iemand van "ons" dan wordt er gezocht naar motieven, dan is het de uitzondering of is hij gek.
Is het iemand van de "anderen" dan ligt het aan zijn opvoeding, religie, cultuur.
Klopt.
Oud 25 oktober 2011, 19:09   #50
Quorn
Banneling

Standaard

Citaat:
Exact.
als die religie=cultuur pedofilie, kelen van ongelovigen, onderdrukking van de vrouw én vrije mening predikt ???
Oud 25 oktober 2011, 19:29   #51
Alboreto

Standaard

Citaat:
als die religie=cultuur pedofilie, kelen van ongelovigen, onderdrukking van de vrouw én vrije mening predikt ???
Sure, en alle Egyptenaren hebben incestueuze relaties en baden in melk.

Oud 25 oktober 2011, 19:31   #52
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Sure, en alle Egyptenaren hebben incestueuze relaties en baden in melk.

Quorn wilde enkel bevestigen dat hij beoordeelt zoals beschreven.
http://forum.politics.be/showthread....62#post5762262
Oud 25 oktober 2011, 19:40   #53
Alboreto

Standaard

Citaat:
Quorn wilde enkel bevestigen dat hij beoordeelt zoals beschreven.
http://forum.politics.be/showthread....62#post5762262
Indeed.
Oud 25 oktober 2011, 22:25   #54
Piero

Piero's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Vooreerst eens zeggen dat ik hoop dat die man levenslang krijgt (wat er dik in zit).

Als een voorstander van discriminatie (ik weeg mijn woorden) iets verschrikkelijks doet, dan is dat niet omdat die voorstander is van discriminatie, maar dan is de man ziek (Breivik bv).

En dit is maar een van de vele spreidstanden die voorstanders van discriminatie hier ten toon spreiden.
Na tientallen weinig ter zake doende ad hominems die mij niet aangaan zal ik dan toch maar eens op deze post reageren. Ik vroeg mij af of ik een voorstander ben van discriminatie omdat ik sprak over multicultiwalging als reactie op een vader die zijn drie dochters vermoordde met een religieuze motivatie.

Ik besef dat ik, als het er op aan kom, meer vertrouw op mijn gevoelens en intuïtie dan op fraaie redeneringen en nobele gedachten over gelijkheid en broederschap. Zulke gedachten worden telkens wreed verstoord door nieuwe berichten over gevallen van eerwraak en eigen rechter spelen in naam van de profeet. In een milde vorm gaat het om bedreiging, mishandeling en uitstoting.

De overheid zou bij verzoeken om immigratie de kans dat zulk onverdraagzaam en tiranniek gedachtegoed wordt geïmporteerd moeten laten meewegen. Dat vereist een goed onderzoek naar de achtergrond en opvattingen van mensen die een verblijfsvergunning of een staatsburgerschap aanvragen. Omdat dit tot op heden niet gebeurt heb ik bezwaar tegen de verheerlijking van de multicultimaatschappij en koester ik een wantrouwen tegen en afkeer van mensen die zich door houding, manier van praten, en verschijning duidelijk onderscheiden als verstarde onontwikkelde moslims.

Laatst gewijzigd door Piero : 25 oktober 2011 om 22:26.
Piero is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 oktober 2011, 05:42   #55
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:

Breivik is geen krankzinnige, hij wist verdomd goed dat de linkse moslimknuffelaars de ware oorzaak zijn van de 'islamisering'..het paard van troje voor de koran..

Als een moslim terroristje speelt is dat ALTIJD in groep en ALTIJD doorspekt met en gebaseerd op religieuze dogma's...
Eigenzinnig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 oktober 2011, 06:42   #56
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig Bekijk bericht
Breivik is geen krankzinnige, hij wist verdomd goed dat de linkse moslimknuffelaars de ware oorzaak zijn van de 'islamisering'..het paard van troje voor de koran..

Als een moslim terroristje speelt is dat ALTIJD in groep en ALTIJD doorspekt met en gebaseerd op religieuze dogma's...
Breivik is geen krankzinnige, maar wel een terrorist.

Dat jij de motieven van de ene terrorist terecht vindt en van de andere niet is voor jouw rekening.
Oud 26 oktober 2011, 06:50   #57
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:
Breivik is geen krankzinnige, maar wel een terrorist.

Dat jij de motieven van de ene terrorist terecht vindt en van de andere niet is voor jouw rekening.
Dat staat daar niet, dat jij dingen ziet die er niet zijn is voor jou rekening..

Breivik is zeker een terrorist maar ook een einzelganger..geen georganiseerde bende..dat de linkiewinkies het verschil in gevaar niet zien is voor hun rekening..
Oud 26 oktober 2011, 07:03   #58
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Dat staat daar niet, dat jij dingen ziet die er niet zijn is voor jou rekening..

Breivik is zeker een terrorist maar ook een einzelganger..geen georganiseerde bende..dat de linkiewinkies het verschil in gevaar niet zien is voor hun rekening..
Je lijkt de motieven van Breivik toch terecht te vinden.
Heb ik je verkeerd begrepen? Vind je die dan niet terecht?

Breivik is inderdaad een terrorist. Daarover zijn we het eens.
Oud 26 oktober 2011, 07:33   #59
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:
Je lijkt de motieven van Breivik toch terecht te vinden.
Heb ik je verkeerd begrepen? Vind je die dan niet terecht?
Breivik is inderdaad een terrorist. Daarover zijn we het eens.
Denken dat ik, of iedere mens met gezond verstand, dit soort slachtpartijen 'gerechtvaardigd' vindt is feitelijk een grove belediging...

Maar iedere 'rechtse' die zich in het politiek debat mengt wordt meer geiiriteerd en geprovoceerd door 'links en hun multicul concepten' dan door de feitelijke moslims zelf..dat is hier op dit forum niet anders...

Je hebt sociaal-links en je hebt anti-conservatief extreem links, deze laatste 'verdedigen' alles van het establisment stoort ,ook al vloekt dat bij mekaar...holebi's en homofobe religieuze islamisten, alcoholstigmatisering en vrije drugshandel, atheistme en islamgodsdienstvrijheid...enz...
Oud 26 oktober 2011, 07:53   #60
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Denken dat ik, of iedere mens met gezond verstand, dit soort slachtpartijen 'gerechtvaardigd' vindt is feitelijk een grove belediging...

Maar iedere 'rechtse' die zich in het politiek debat mengt wordt meer geiiriteerd en geprovoceerd door 'links en hun multicul concepten' dan door de feitelijke moslims zelf..dat is hier op dit forum niet anders...
Ik heb niet geschreven dat je die daden terecht zou vinden.
Ik schreef dat je de motieven terecht vindt.
Er is een verschil tussen die motieven en daden!
Vertel, vind je die motieven dan onterecht?
Zo ja, dan heb ik je verkeerd begrepen.

Citaat:
Je hebt sociaal-links en je hebt anti-conservatief extreem links, deze laatste 'verdedigen' alles van het establisment stoort ,ook al vloekt dat bij mekaar...holebi's en homofobe religieuze islamisten, alcoholstigmatisering en vrije drugshandel, atheistme en islamgodsdienstvrijheid...enz...
Jij leest blijkbaar niet goed wat verdedigd wordt.
Je mag hier niet vertellen dat niet iedere moslim homofoob is, of je verdedigt op slag homofobe religieuze islamisten; wat nochtans een hemelsbreed verschil is.
Ik verdedig een drugsbeleid dat de gezondheidsrisico's voor de gebruiker en de schade voor de maatschappij zo laag mogelijk houdt.
Zie wat jij daar van maakt.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:11.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be