![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Maar dat niveau zijn we hier gewoon van u.
![]() |
![]() |
#42 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#45 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
|
![]() Ook weer waar.
![]() |
#47 | |
|
![]() Citaat:
Een link naar een andere stropop en een persoonlijk aanval, wat tegen de forumregels is. Het toont goed aan welk soort forummer hij is. Doet me denken aan Grimbergen.
![]() |
![]() |
#48 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dit past ook perfect in het anders beoordelen van individuen naargelang de zogenaamde groep waartoe ze behoren. Is het iemand van "ons" dan wordt er gezocht naar motieven, dan is het de uitzondering of is hij gek. Is het iemand van de "anderen" dan ligt het aan zijn opvoeding, religie, cultuur. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#50 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#52 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showthread....62#post5762262 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#54 | |
|
![]() Citaat:
Ik besef dat ik, als het er op aan kom, meer vertrouw op mijn gevoelens en intuïtie dan op fraaie redeneringen en nobele gedachten over gelijkheid en broederschap. Zulke gedachten worden telkens wreed verstoord door nieuwe berichten over gevallen van eerwraak en eigen rechter spelen in naam van de profeet. In een milde vorm gaat het om bedreiging, mishandeling en uitstoting. De overheid zou bij verzoeken om immigratie de kans dat zulk onverdraagzaam en tiranniek gedachtegoed wordt geïmporteerd moeten laten meewegen. Dat vereist een goed onderzoek naar de achtergrond en opvattingen van mensen die een verblijfsvergunning of een staatsburgerschap aanvragen. Omdat dit tot op heden niet gebeurt heb ik bezwaar tegen de verheerlijking van de multicultimaatschappij en koester ik een wantrouwen tegen en afkeer van mensen die zich door houding, manier van praten, en verschijning duidelijk onderscheiden als verstarde onontwikkelde moslims. Laatst gewijzigd door Piero : 25 oktober 2011 om 22:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als een moslim terroristje speelt is dat ALTIJD in groep en ALTIJD doorspekt met en gebaseerd op religieuze dogma's... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat jij de motieven van de ene terrorist terecht vindt en van de andere niet is voor jouw rekening. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Breivik is zeker een terrorist maar ook een einzelganger..geen georganiseerde bende..dat de linkiewinkies het verschil in gevaar niet zien is voor hun rekening.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Heb ik je verkeerd begrepen? Vind je die dan niet terecht? Breivik is inderdaad een terrorist. Daarover zijn we het eens. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar iedere 'rechtse' die zich in het politiek debat mengt wordt meer geiiriteerd en geprovoceerd door 'links en hun multicul concepten' dan door de feitelijke moslims zelf..dat is hier op dit forum niet anders... Je hebt sociaal-links en je hebt anti-conservatief extreem links, deze laatste 'verdedigen' alles van het establisment stoort ,ook al vloekt dat bij mekaar...holebi's en homofobe religieuze islamisten, alcoholstigmatisering en vrije drugshandel, atheistme en islamgodsdienstvrijheid...enz... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik schreef dat je de motieven terecht vindt. Er is een verschil tussen die motieven en daden! Vertel, vind je die motieven dan onterecht? Zo ja, dan heb ik je verkeerd begrepen. Citaat:
Je mag hier niet vertellen dat niet iedere moslim homofoob is, of je verdedigt op slag homofobe religieuze islamisten; wat nochtans een hemelsbreed verschil is. Ik verdedig een drugsbeleid dat de gezondheidsrisico's voor de gebruiker en de schade voor de maatschappij zo laag mogelijk houdt. Zie wat jij daar van maakt. |
||
![]() |
![]() |