![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Banneling
|
![]() Hier gaat het "bekende liedje" weer. U hebt de "verborgen lettertjes" niet goed gelezen dus tja...rot maar lekker op, gezellig met je gezin onder de brug van een autoweg... U als homofiel met uw abnormaliteiten heeft zichzelf reeds in de problemen gewerkt door mannelijke geslachtsdelen in bepaalde donkere openingen van uw lichaam toe te laten. Constipatie en aanbeien kunnen wel eens het logische gevolg zijn.
Omdat ze belogen en bedrogen zijn en ze hetzelf niet beseft hebben. Uw associaal denken is typisch voor elitaire yuppen zoals u. Laatst gewijzigd door Neoconservatief : 25 oktober 2011 om 23:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
|
![]() Citaat:
De kleine man zijn zijn klanten. Niet de grote fraudeurs gelijk jij het stelt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En als die domme kloten ontslagen worden en zonder werk zitten, is dat ook hun eigen schuld. Ze hadden moeten voorzien dat hun baas zou overkop gaan of reorganiseren. Ze hadden maar bij een ander moeten gewerkt hebben. Nog een geluk dat die deurwaarder dan nog wat extra kosten maakt, op kap van die domme werknemers. Dat zal ze leren! Edit : Dat het aantal van die parasieten stijgt met de crisis en de werkloosheid is natuurlijk toeval. Laatst gewijzigd door artisjok : 26 oktober 2011 om 07:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De financiële crisis heeft eigenlijk bitter weinig met dit soort zaken te maken, hoor.
't is niet omdat banken in de problemen zitten dat het een excuus is om zelf maar op te doen.
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | ||
|
![]() [quote]
Citaat:
Citaat:
![]() Wat een afgezaagd pastoorsgezeik.... De miljardenslurpende solidariteitsindustrie om mensen te behoeden van de ergste calamiteiten worden door mij mee betaald. Mijn punt is vrij simpel. Verantwoordelijkheid komt voor solidariteit. Of beter: ....hier onze solidariteit wanneer uw verantwoordelijkheid.... Dus kom mij hier het zoveelste calimeromantra niet aframmelen want ik betaal waarschijnlijk veel meer aan deze maatschappelijke en politieke totaal uitgemolken reddingsboeien dan u.
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 26 oktober 2011 om 08:01. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mensen worden meer werkloos door de crisis, dat betekent dat die portemonnee krimpt, zonder dat je daar iets aan kan doen. Het is dan niet moeilijk dat voor steeds meer mensen die ogen groter zijn dan de portemonnee. Edit : En de kosten van de deurwaarder maken die ogen nog groter. Laatst gewijzigd door artisjok : 26 oktober 2011 om 08:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |