Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 29 oktober 2011, 20:51   #41
mkb
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door system Bekijk bericht
Nu schiet u ook al de eerste voorzitter van de Volksunie af. Een correct man die als jonge advokaat belangrijke collaborateurs met hart en ziel verdedigde (oa. Romsée) en wiens Vlaams-nationalisme boven elke verdenking stond.
Leest u misschien eerst even mijn posts? Hij zit in hetzelfde schuitje als Schiltz dus natuurlijk "schiet ik hem af". Idealen hebben is niets. Die idealen blijven verdedigen nadat iemand met een grote zak geld of een mooie titel voor u neus zwaait daarentegen is respect waard.

Krijgt u daar als Belgicist trouwens geen vieze smaak van in uw mond, van al dat Vlaams nationalistische figuren ophemelen?
mkb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 oktober 2011, 21:03   #42
system
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mkb Bekijk bericht
Leest u misschien eerst even mijn posts? Hij zit in hetzelfde schuitje als Schiltz dus natuurlijk "schiet ik hem af". Idealen hebben is niets. Die idealen blijven verdedigen nadat iemand met een grote zak geld of een mooie titel voor u neus zwaait daarentegen is respect waard.

Krijgt u daar als Belgicist trouwens geen vieze smaak van in uw mond, van al dat Vlaams nationalistische figuren ophemelen?
Zeker Van der Elst (noch Hugo Schiltz trouwens) is geen type mens dat zijn ideaal verloochent. Daarvoor heeft hij te lang moeten vechten.

Ik denk eerder dat u bezig bent met een moddercampagne. En meer bepaald tegen Hugo Schiltz omdat hij de moed heeft gehad als Vlaams-nationalist de vinger de leggen op de 'erfzonde'. En die erfzonde is nog altijd (zij het goed verdoken en gecamoufleerd) aanwezig bij De Wever, bij Weyts, bij Peumans, bij Demesmaeker, bij Brepoels, maar ook bij mensen zoals Dewinter, Annemans, Valkeniers, bij... enfin, u vult maar zelf aan.

Laatst gewijzigd door system : 29 oktober 2011 om 21:11.
system is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 oktober 2011, 21:14   #43
Alvader
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Zeker Van der Elst (noch Hugo Schiltz trouwens) is geen type mens dat zijn ideaal verloochent. Daarvoor heeft hij te lang moeten vechten.

Ik denk eerder dat u bezig bent met een moddercampagne. En meer bepaald tegen Hugo Schiltz omdat hij de moed heeft gehad als Vlaams-nationalist de vinger de leggen op de 'erfzonde'. En die erfzonde is nog altijd (zij het goed verdoken en gecamoufleerd) aanwezig bij De Wever, bij Weyts, bij Peumans, bij Demesmaeker, bij Brepoels, maar ook bij mensen zoals Dewinter, Annemans, Valkeniers, bij... enfin, u vult maar zelf aan.
En wat is dan volgens u die "erfzonde" ??
Geef toe dat het toch wel vreemd is dat er een éénmalige som van 10 miljard volstaat om de gevolgen van een uitzonderlijk zware natuurramp te verhelpen, terwijl met een jarenlange donatie van dezelfde som, nog geen bal vooruitgegaan werd geboekt in een streekje dat, vergeleken bij de rampgebieden in Azië, maar een speldekopje groot is....
Alvader is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 oktober 2011, 21:17   #44
system
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Alvader Bekijk bericht
En wat is dan volgens u die "erfzonde" ??
http://www.youtube.com/watch?v=o_MxL...eature=related
Oud 29 oktober 2011, 21:20   #45
mkb
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Daarvoor heeft hij te lang moeten vechten.
Dat is geen argument. Dat maakt de zaak enkel maar triester.

Citaat:
LOL. Moddercampagne? Ik probeer helemaal niemand zwart te maken. Ik heb enkel gewezen op het feit dat Schiltz zijn frustraties ventileert tov een groep die hem verstoten heeft.
Oud 29 oktober 2011, 21:26   #46
Alvader
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
VOLGENS U ?????
Geef toe dat het toch wel vreemd is dat er een éénmalige som van 10 miljard volstaat om de gevolgen van een uitzonderlijk zware natuurramp te verhelpen, terwijl met een jarenlange donatie van dezelfde som, nog geen bal vooruitgegaan werd geboekt in een streekje dat, vergeleken bij de rampgebieden in Azië, maar een speldekopje groot is....
Oud 29 oktober 2011, 21:26   #47
system
Banneling

Standaard

Citaat:
Dat is geen argument. Dat maakt de zaak enkel maar triester.

LOL. Moddercampagne? Ik probeer helemaal niemand zwart te maken. Ik heb enkel gewezen op het feit dat Schiltz zijn frustraties ventileert tov een groep die hem verstoten heeft.
Neen neen. U moet uw verzinsels niet voorstellen als waarheid. U dicht hem frustraties toe. U verzint uw verhaaltje, uw sprookje. En dat is al heel wat anders.
Oud 29 oktober 2011, 21:27   #48
system
Banneling

Standaard

Citaat:
VOLGENS U ?????
Niet volgens mij. Volgens Hugo Schiltz. En die kon het warempel wel weten. Niet?

Laatst gewijzigd door system : 29 oktober 2011 om 21:27.
Oud 29 oktober 2011, 21:30   #49
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door freelancer Bekijk bericht
Het gaat weer zeveren volgens het KMI...
Daarvoor heb ik op politics het KMI niet nodig: jouw avatar zegt ons véél.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 oktober 2011, 21:31   #50
mkb
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Neen neen. U moet uw verzinsels niet voorstellen als waarheid. U dicht hem frustraties toe. U verzint uw verhaaltje, uw sprookje. En dat is al heel wat anders.
U meent dus dat iemand objectief kan oordelen over een groep nadat diezelfde groep 25 jaar lang (1977-2002) op hem gespuwd heeft en hem geen blik waardig acht?

Laatst gewijzigd door mkb : 29 oktober 2011 om 21:32.
Oud 29 oktober 2011, 21:32   #51
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Niet volgens mij. Volgens Hugo Schiltz. En die kon het warempel wel weten. Niet?
Inderdaad, Schiltz kon het weten.
Oud 29 oktober 2011, 21:33   #52
De rechtvaardige rechter
Parlementslid

De rechtvaardige rechter's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik heb die draad niet eens gestart.

Maar de uitspraak van Schiltz bevestigt mijn vermoeden. De NVA is minstens VB-light. Bart De Wever, Peumans, Ben Laden Weyts, wildeman Mark Demesmaeker, en Co, kunnen misschien anderen om de tuin leiden, maar mij niet.
Peumans rechts.
Oud 29 oktober 2011, 21:38   #53
system
Banneling

Standaard

Citaat:
U meent dus dat iemand objectief kan oordelen over een groep nadat diezelfde groep 25 jaar lang (1977-2002) op hem gespuwd heeft en hem geen blik waardig acht?
Toen men zogezegd op hem spuwde, was er nog geen NVA. Maar Schiltz wist natuurlijk snel wel welk vlees er in de kuip zat van de latere NVA. Ex-soort (her)kent soort.

Laatst gewijzigd door system : 29 oktober 2011 om 21:45.
Oud 29 oktober 2011, 21:39   #54
system
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De rechtvaardige rechter Bekijk bericht
Peumans rechts.
En wat wilt u hier nu mee insinueren?
Oud 29 oktober 2011, 21:40   #55
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Schiltz heeft niets verkocht. En hadden we het Egmont-pakt toen aanvaard, dan was BHV al lang gesplitst! Maar de rabiate flaminganten wisten weer beter. De dommerikken!!

En de geschiedenis herhaalt zich. Want nu hebben ze zich weer heel erg dom opgesteld. BHV gesplitst zonder de NVA! Het is bijna niet voor te stellen.
Inderdaad.
Oud 29 oktober 2011, 21:42   #56
Alvader
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
WEl WAT ZEGT HUGO ????? En hoe verstaat U dat ??
Oud 29 oktober 2011, 21:44   #57
Alvader
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Toen men zogezegd op hem spuwde, was er nog geen NVA. Maar Schiltz wist natuurlijk snel wel welk vlees er in de kuip zat van de latere NVA. Ex-soort kent soort.
EN is dat Vlees slecht, of vindt Hugo dat het slecht is ???

Enige vorm van subjectivisme lijkt hier zeker aan de orde.
Oud 29 oktober 2011, 21:46   #58
system
Banneling

Standaard

Citaat:
WEl WAT ZEGT HUGO ????? En hoe verstaat U dat ??
Niet zagen. Vraag u een tolk aan bij de vrederechter als ge de man op het filmpje nu nog niet begrijpt.

Laatst gewijzigd door system : 29 oktober 2011 om 21:50.
Oud 29 oktober 2011, 21:56   #59
mkb
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Toen men zogezegd op hem spuwde, was er nog geen NVA. Maar Schiltz wist natuurlijk snel wel welk vlees er in de kuip zat van de latere NVA.
U gaat helemaal niet in op wat ik in de post die u aanhaalt stel. U herhaalt gewoon opnieuw wat u enkele posts daarvoor zegt.

Citaat:
Ex-soort (her)kent soort.
Bracke is van het gezellige Belgische clubje naar de N-VA overgestapt. Is alles wat hij nu oreert ivm de rode/Belgische strekking dan - naar analogie met Schiltz - de absolute waarheid? Of geldt dat enkel als het in u kraam past?
Oud 29 oktober 2011, 22:01   #60
system
Banneling

Standaard

Citaat:
U gaat helemaal niet in op wat ik in de post die u aanhaalt stel. U herhaalt gewoon opnieuw wat u enkele posts daarvoor zegt.

Bracke is van het gezellige Belgische clubje naar de N-VA overgestapt. Is alles wat hij nu oreert ivm de rode/Belgische strekking dan - naar analogie met Schiltz - de absolute waarheid? Of geldt dat enkel als het in u kraam past?
Ik antwoord gewoon op uw herhalingen.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:32.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be