![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Deze snelwegen zijn dan ook bij de drukste van het land dus daar zal het wat later gebeuren, op de minder drukke snelwegen gebeurd dit vroeger. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Staatssecretaris
|
![]() Dat ze eens eerst de verkeerslichten deftig afstellen ...........dan is er een grote besparing van energie EN een minder inkomen aan belastingen voor de regering
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In Nederland hebben de meeste snelwegen geeneens lichten. En ik heb zelf meegemaakt dat het licht van de auto's zelf, zelfs als er niemand anders rijdt, genoeg is om goed te kunnen rijden op de snelweg. In Nederland wordt over de Belgische snelweg trouwens vaak de spot gedreven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ach, de grappen zijn totaal ongegrond en ik merk zienderogen dat het aantal Belgenmoppen af begint te nemen. Vraagje: Zijn er in België ook Hollandermoppen of iets in die trant? Lijkt me wel leuk om er een paar te horen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
An sich vallen die Hollanders wel mee hoor ![]() |
|
![]() |
![]() |