Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 8 december 2006, 09:11   #41
araneus
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sfax Bekijk bericht
Dat zullen dan maar weinig autosnelwegen zijn, waar dat van kracht is. 'k Heb al genoeg rond gereden 's nachts om te weten dat op de E17, E19, E40, E34 en E313/314 niet zo is.
Het is wel degelijk zo, wanneer het verkeer onder een bepaalde intensiteit daalt. Ik rijd zelf regelmatig zeer lat op de E19, E34 en E313 en daar gaan de lichten uit, soms pas om 2:00 's nachts maar ze gaan wel uit !
Deze snelwegen zijn dan ook bij de drukste van het land dus daar zal het wat later gebeuren, op de minder drukke snelwegen gebeurd dit vroeger.
araneus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 december 2006, 19:21   #42
Sfax
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door araneus Bekijk bericht
Het is wel degelijk zo, wanneer het verkeer onder een bepaalde intensiteit daalt. Ik rijd zelf regelmatig zeer lat op de E19, E34 en E313 en daar gaan de lichten uit, soms pas om 2:00 's nachts maar ze gaan wel uit !
Deze snelwegen zijn dan ook bij de drukste van het land dus daar zal het wat later gebeuren, op de minder drukke snelwegen gebeurd dit vroeger.
Tiens, de E34 's nachts rond 12h, is best wel behoorlijk verlaten, maar telkens als ik daar langskom branden die lichten wel . Enfin, branden of niet, as said maakt dat geen barst uit.
Sfax is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 december 2006, 21:17   #43
chris k
Staatssecretaris

chris k's schermafbeelding

Standaard

Dat ze eens eerst de verkeerslichten deftig afstellen ...........dan is er een grote besparing van energie EN een minder inkomen aan belastingen voor de regering
chris k is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 december 2006, 21:34   #44
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

liberalist_NL's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Tiens, de E34 's nachts rond 12h, is best wel behoorlijk verlaten, maar telkens als ik daar langskom branden die lichten wel . Enfin, branden of niet, as said maakt dat geen barst uit.
In Nederland hebben de meeste snelwegen geeneens lichten. En ik heb zelf meegemaakt dat het licht van de auto's zelf, zelfs als er niemand anders rijdt, genoeg is om goed te kunnen rijden op de snelweg. In Nederland wordt over de Belgische snelweg trouwens vaak de spot gedreven.
liberalist_NL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 december 2006, 21:55   #45
Sfax
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL Bekijk bericht
In Nederland hebben de meeste snelwegen geeneens lichten. En ik heb zelf meegemaakt dat het licht van de auto's zelf, zelfs als er niemand anders rijdt, genoeg is om goed te kunnen rijden op de snelweg. In Nederland wordt over de Belgische snelweg trouwens vaak de spot gedreven.
Ach, Nederlanders hebben het denk ik nodig om met Belgen te kunnen lachen
Oud 8 december 2006, 22:05   #46
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ach, Nederlanders hebben het denk ik nodig om met Belgen te kunnen lachen
Ach, de grappen zijn totaal ongegrond en ik merk zienderogen dat het aantal Belgenmoppen af begint te nemen. Vraagje: Zijn er in België ook Hollandermoppen of iets in die trant? Lijkt me wel leuk om er een paar te horen.
Oud 8 december 2006, 22:18   #47
Sfax
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL Bekijk bericht
Ach, de grappen zijn totaal ongegrond en ik merk zienderogen dat het aantal Belgenmoppen af begint te nemen. Vraagje: Zijn er in België ook Hollandermoppen of iets in die trant? Lijkt me wel leuk om er een paar te horen.
Er zijn er ongetwijfeld hopen, maar echt goeie springen me zo dadelijk niet in de geest eerlijk gezegd.
An sich vallen die Hollanders wel mee hoor (alleen houden ze veel te graag vast aan oeverloze discussies)
Oud 8 december 2006, 22:20   #48
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
alleen houden ze veel te graag vast aan oeverloze discussies
Zo heeft elk volk wel typjes.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:08.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be