![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Het kapitalistisch systeem plundert onze zakken leeg. Welke taal ze binnen dit verdorven systeem spreken, boeit me inderdaad niet. Ik ben er wel van overtuigd dat de politici die ons laten opzadelen met hetgeen hun handen plachten te doen evengoed Nederlands spreken.
![]() |
![]() |
#42 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het is wel zo dat ondanks een bepaalde investering volledig is afgeschreven er toch nog een waarde kan zijn, wat met die centrales misschien het geval zal zijn. Maar het is in ieder geval zo dat elektrabel wat betreft afschrijvingen geen voorkeursbehandeling krijgt. Ik schrijf mijn pc's waarin ik in mijn bijberoep investeer ook op een tweetal jaar af. En dat is juist want na 2 jaar zijn die inderdaad gewoon verouderd en kan ik mijn business daar niet meer mee uitvoeren. U suggereert hier dat ik geld zou verdienen aan het feit dat ik mag afschrijven. Het is gewoon zo dat zaken verslijten en het is logisch om die waardeverminderingen te boeken. |
|
![]() |
![]() |
#43 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
NVA= Niet Veel Avance Laatst gewijzigd door Tommm : 9 november 2011 om 10:50. |
|
![]() |
![]() |
#44 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#45 |
Banneling
|
![]() U zegt niet hetzelfde. Het verschil zit hem in wie die investering gaat doen.
Domheid is een vlag in de fik steken en er fuck bijzetten en dan nog pretenderen van verdraagzaam te zijn. Vrije vlaming is dus niet dom. Laatst gewijzigd door stuyckp : 9 november 2011 om 10:53. |
![]() |
![]() |
#46 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
ik vind dat er nu een belgische producent een nieuwe centrale moet bouwen, ergens in de ardennen , plaats genoeg daar. Die centrale moet groot genoeg zijn om de volledige belgische behoefte te dekken |
|
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geen goesting om gans de draad te lezen, maar toch even mijn mening ventilleren:
we zitten, dank zij de vorige prutsende meerderheden, met een bepaalde toestand van energie-levering en energie-kostprijs in dit apenland. Vanuit die reële toestand moeten we verder. Het is niet mogelijk om te herbeginnen met een wit blad. Maar om dan te verwijten dat een verzekering van de energie-bevoorrading een transfert zou zijn naar de energie-producent, daarvoor moet je een rotzak van een karakter zijn. (domheid is in deze uitgesloten; de grootste dommerik kan zo geen prietpraat uit zijn botten slaan) Edit: mochten er problemen komen, vb. black outs in de electriciteitsbevoorrading, dan zou dat zeer slecht uitkomen voor die politieke partijen die daarvoor verantwoordelijk gesteld kunnen worden. Zoals het succes van de groensels na de dioxine-crisis ... Niet in mijn naam.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) Laatst gewijzigd door De schoofzak : 9 november 2011 om 10:59. |
![]() |
![]() |
#49 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#50 |
Minister-President
|
![]() Kalmeer, je symbooltje is maar virtueel. Er werden geen echte vlaggen gekwetst.
#51 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#53 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#54 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#55 |
|
![]() hazo
#56 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://olvw1.dyndns.org/pdfs/electra...ndpunt_nva.pdf Het is nu de 3e keer dat ik dit post, het wordt misschien eens tijd dat u zichzelf ook daadwerkelijk informeert alvorens u weer in het ijle begint te slaan.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
#58 | |
|
![]() Citaat:
![]()
Als Raf je nog ooit op een taalfout wijst, dan kun je genieten van zijn eigen taalblunder op: http://forum.politics.be/showthread....175318&page=23 Laatst gewijzigd door Bokkenreyder : 9 november 2011 om 11:48. |
|
![]() |
![]() |
#59 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#60 |
Banneling
|