![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dat is alvast niet mijn bedoeling.
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Lees deze toch nog maar eens onder titel 'Koekoeken en sperma-vetes: over list en bedrog in de liefde' ( 4de stukje is dat ) alinea 3 'Deze verschillende gevolgen van overspel worden weerspiegeld in de verschillende reacties van mannen en vrouwen op het vreemdgaan van hun partner. Uit onderzoek blijkt namelijk dat vrouwen zich jaloers voelen wanneer hun man een diepgaande emotionele band met een andere vrouw blijkt te hebben. Mannen daarentegen vinden het omgekeerde niet zo erg. Zij worden eerder jaloers wanneer ze erachter komen dat hun vrouw een seksuele relatie met een andere man heeft. Dit vinden vrouwen weer minder reden tot jaloezie.' Laatst gewijzigd door praha : 9 november 2011 om 20:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En als je daar toch verwoede pogingen toe doet dan hou je er eeuwige littekens op na
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Banneling
|
![]() Bewust kiezen voor open relaties lijkt me dikke onzin.
Wat ik wel begrijp is dat mensen in serieuze relatie zich ook seksueel aangetrokken kunnen voelen tot anderen. Of iemand met die aantrekking effectief iets doet, zoals bv een 'scheve schaats' of affaire, hangt natuurlijk volledig af van de persoon. Maar durf er aub over liegen tegen je partner, want anders zou je het vertrouwen met de belangrijkste persoon in je leven kunnen beschadigen (en dus ook de relatie). De waarheid vertellen is niet altijd aangeraden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Weer zo'n "ben ik nu de enige normale nog op dit forum" moment.
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Banneling
|
![]() Wat zijn 'open relaties'?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Banneling
|
![]() Darwin, en Biologen onderschrijven dat. (The origin of species)
Citaat:
Onderzoeken wijzen uit dat vrouwen vruchtbaarder zijn in een polygame relatie, dan in een monogame relatie. Laatst gewijzigd door giserke : 10 november 2011 om 00:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Ja manneke, jammer genoeg voor uw punt heb ik dat gestudeerd en dat werd niet onderwezen, probeer nog eens. Citaat:
Spiegels en geslachtsgemeenschap zijn verfoeilijk omdat ze het tal der mensen vermenigvuldigen. Laatst gewijzigd door Zapatista : 10 november 2011 om 01:43. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ok. Ik ken ook koppels die nog enkel op rationele basis onder hetzelfde dak leven, al was het maar om het gemeenschappelijk project (kind) te beschermen. Wat de ander allemaal uitspookt is dan van ondergeschikt belang, zolang het maar wederzijds is. Relaties op basis van altruïsme, daar geloof ik niet in, of het zullen toch zeer zeldzame situaties zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Monogamie wordt veroorzaakt door het hormoon ADH. Een hormon die bij de mens in zeer beperkte mate aanwezig is. In de evolutie stelt men vast dat soorten die beschikken over veel ADH sneller uitgestorven zijn. Laatst gewijzigd door giserke : 10 november 2011 om 09:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Nogmaals, waar blijft de liefde in dit verhaal? ![]() In een relatie is de liefde voor elkaar het belangrijkste. Fred. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |