![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Het Gat Van De Wereld
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Africa Geographic
Africa Birds & Birding (abo's) National Geographic, daar wordt ik kotsmisselijk van. Ik had een abo, maar heb dat snel opgezocht toon ik het patroon begon te herkennen. Steeds een obligaat artikeltje over een Belgisch aspect, maar dan wel geschreven op en minzaam toontje (understatement of the year). Oh wat een superieur ras toch, die Hollanders. Volgens mij doen ze zelfs moeite om onderwerpen te vinden die ons als boerkes doen overkomen. Ooit zelfs een artikel gelezen dat beweerde dat de godsdiensten bij ons in de lift zaten, geschreven door Rik Torfs, in opperbeste stemming. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Europees Commissaris
|
![]() Dag Allemaal, Clickx, Computer-Idee, P-magazine, .....
![]() |
#45 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik ga niet beweren dat ik een product ben van de MTV-generatie, maar hoe minder tekst en hoe meer prentjes hoe beter
![]()
![]() |
#46 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Echt?
![]()
![]() |
![]() |
#47 |
|
![]() Als ik het te pakken krijg of als ik echt wanhopig te veel tijd, te veel geld en geen andere optie heb:
- Knack - Humo Vroeger kocht ik de Quest. Voor de rest lees ik wel wat dingen online. Vooral NewScientist, maar de laatste tijd ook een pak minder.
![]() |
![]() |
#48 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Banneling
|
![]() De Fnac...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
#51 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Klopt, maar niemand zit ook te wachten op artikels over "Olland". En zo staat er evenzeer eentje in elke maand.
Enige verschil; dat is steeds een artikel dat op één of andere manier in de verf zet hoe superieur Olland wel is, hoe technologish vergevorderd, etc... |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Partijlid
|
![]() Eos
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() LOL, nee
![]() ![]()
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#55 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dan al de Paris Match, France Dimanche, enz.... van onze oude buurvrouw...................om er de kruiswoorden te doen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Burgemeester
|
![]() Ik heb slechts 1 abo: the economist.
Met wat promo-gedoe komt dat op 2e per tijdschrift (voor één jaar). Zijn geld meer dan waard. Af en toe ben ik het niet eens met hun standpunten, maar daar kan ik makkelijk over kijken. In een ver verleden had ik een abo op Knack en op enkele muziektijdschriften zoals het Duitse Ablaze (wel in hun vroegere vorm). |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Laatste tijd:
- Aardschok - The Spectator - Foreign Policy Als ik reis pik ik ook steeds een Economist en een Bloomburg mee.
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een lijstje dan maar ...
* Knack (niet altijd) * Trends (niet altijd) * Psychologie Magazine (regelmatig) * PC Magazine (regelmatig) * Clickx (niet altijd) * Tips & Trucs PC magazine (regelmatig) * 9 Lives (gamingcommunity magazine, veel) * Chief (games magazine, veel) * GamePlay (games magazine) (soms) * Gunk (games ... bestaat het nog wel?) Aan de vier laatste valt het u misschien al op dat ik een Homo Ludens ben. ![]() Eerder veel nalezen op het Internet (onlinekranten, sites over PC security de Politics ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
|
![]() De Knack (nog van indetijd dat 't nog de moeite was, nadat ik de Humo had buitengegooid omdat 't de moeite niet meer was, maar nu ze dezelfde weg op gaan denk ik dat 't niet lang meer zal duren)
9lives (abo van de zoon; lees ik in 't wc omdat de letters groot genoeg zijn om het daar zonder bril te kunnen lezen. 'k Moet dringend eens een sterkere lamp installeren) Mens en Vogel (niet over de vogelende mens, maar over de dieren) Natuur en Techniek (is van naam veranderd, maar die nieuwe naam blijft niet plakken in mijn geheugen....raar) En voor de rest alles wat op de trein rondslingert, behalve dat tijdschriftje van 't spoor zelf, natuurlijk. 'k Heb toch nog iets van zelfrespect.....