Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Verkiezingen 2010 en regeringsvorming
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen.

Discussietools
Oud 15 november 2011, 05:30   #41
Dirk A
Minister

Dirk A's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Robinus V Bekijk bericht
Dat heb IK niet gezegd, maar goed, als Vlaams-nationalisten al zelf zeggen dat de N-VA de partij voor de vernietiging van Vlaanderen is, dan ben ik echt blij dat zij niet aan de macht geraken.
Enfin, omdat je het niet begrijpt, zal ik het uitleggen (N-VA streeft nu niet echt naar vernietiging van Vlaanderen he )

Als 17% stemt voor de partij voor de vernietiging van Vlaanderen (=PS) en er voor de rest 5 partijen zijn die samen 58% halen (N-VA,CD&V,Open-VLD,VB,MR), dan ben ik blij dat er geen verplichting is om met de partij voor de vernietiging van Vlaanderen (=PS) samen te werken!

De werkelijkheid overstijgt hier de fantasie, want de PS blijft wel altijd aan de macht (en dit reeds onafgebroken gedurende verschillende decennia)
Pariteiten PS CDH been stijf houden, ringt er ondertussen al een belletje?

België is geen democratie.
QED.
Joëlle Milquet, als ex Vice-Eerste Minister en Minister van Binnenlandse Zaken en Gelijke Kansen: "Il y a des droits à consolider dans les six communes (à facilités), au niveau judiciaire, électoral, il y a un concept de communauté métropolitaine qui peut s'avérer fondamental en terme de désenclavement de Bruxelles... " klik hier

Laatst gewijzigd door Dirk A : 15 november 2011 om 05:45.
Dirk A is offline  
Oud 15 november 2011, 05:57   #42
Dirk A
Minister

Dirk A's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Nu zou ik als ik u was reageren dat de schijnbare ideologie los staat van hun stiekem nationalistische acties/plannetjes/complotten.
Hun plannetjes zijn niet meer stiekem (tenzij je blind bent of wil zijn): de transfers zijn ondertussen bekend.
Qua imperialisme, bekennen ze ook schuld zie mijn handtekening:
Joëlle Milquet, als ex Vice-Eerste Minister en Minister van Binnenlandse Zaken en Gelijke Kansen: "Il y a des droits à consolider dans les six communes (à facilités), au niveau judiciaire, électoral, il y a un concept de communauté métropolitaine qui peut s'avérer fondamental en terme de désenclavement de Bruxelles... " klik hier
Dirk A is offline  
Oud 15 november 2011, 09:02   #43
Tommm
Minister-President

Tommm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yarisken Bekijk bericht
Dit is puur strategisch van Bart. Gewoon de druk op de onderhandelingen verhogen. Bart kiest zijn momenten goed uit, we gaan hem binnenkort terug veel horen .
Terug? Die man is de laatste tijd niet van het scherm te krijgen.
Oud 15 november 2011, 11:07   #44
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN

ViveLaBelgique's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Svennies Bekijk bericht
Zo,dan is er ook hélemaal géén verplichting om met de PS samen te werken weet u...

En toch wil géén enkele Francofone partij zonder de PS aan tafel...

Die reetkevers zijn namelijk druk bezig met vooral Vlaanderen er financieel onder te schoffelen om hun eigen bazaar leefbaar te houden...

U moet maar trots zijn op de strik én compagnie en hun eigen volk eerst attitude...
De MR wil gerust de PS laten vallen. CdH heeft haar lot nogal hard verklonken met dat van de PS. Ecolo is een linkse concurrent van de PS.

Het FDF is al uit de MR gescheurd.

Het is niet omdat de Franstaligen de ambras zoveel mogelijk uitvechten onder elkaar en toch zoveel mogelijk op één lijn naar buiten komen dat ze politieke vrienden zijn. Integendeel. Ze doen gewoon aan politiek maar er is geen enkel teken aan de wand dat de partijen effectief naar elkaar toegroeien.

Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels !
Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan.
Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen.

Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt.
ViveLaBelgique is offline  
Oud 15 november 2011, 11:48   #45
Bob
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Als 20% stemt voor de partij voor de vernietiging van de mensheid en er voor de rest 15 partijen zijn van iets boven de 5%, dan ben ik blij dat er geen verplichting is om met de partij voor de vernietiging van de mensheid samen te werken!

Het is een extreem voorbeeld. Dat besef ik wel.
Vervang "partij voor vernietiging van de mensheid" door "een partij met een ander gedachtengoed dan mijn eigen groot gelijk", en ge hebt dan tenminste een realistisch voorbeeld. Ge moet het altijd niet extreem zoeken.
Bob is offline  
Oud 15 november 2011, 23:08   #46
Svennies
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik denk dat je niet goed geïnformeerd bent. De PS zijn geen Vlaams-nationalisten.
Maar wel waals-nationalisten met een héél sterke eigen volk eerst attitude en volkomen verhangen aan de machtsbasis in dit land die ze ten koste van alles willen behouden...

Voor hen is de Vlaming alléén maar goed om de financiële constructie van dit onland voor het overgrote deel te ondersteunen zonder al te véél te morren, teneinde het francofoon potverteren ongestoord te laten verdergaan...
Svennies is offline  
Oud 16 november 2011, 09:02   #47
giserke
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dirk A Bekijk bericht
Hun plannetjes zijn niet meer stiekem (tenzij je blind bent of wil zijn): de transfers zijn ondertussen bekend.
Qua imperialisme, bekennen ze ook schuld zie mijn handtekening:
Dat ze op rooftocht zijn in Vlaanderen hebben ze ook al zwart op wit toegegeven.

- Wallonie mag niet armer worden (lees Vlaanderen moet de factuur betalen)
- MR: Vlaanderen moet het meest betalen
giserke is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:41.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be