Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Verkiezingen 2010 en regeringsvorming
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen.

Discussietools
Oud 16 november 2011, 16:33   #41
Tommm
Minister-President

Tommm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door born2bewild Bekijk bericht
ik moet niets
Je kan niet bedoel je.
Oud 16 november 2011, 16:35   #42
Tommm
Minister-President

Tommm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
ok
Goed zo!
Oud 16 november 2011, 16:42   #43
Bokkenreyder
Perm. Vertegenwoordiger VN

Bokkenreyder's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe Bekijk bericht
Niet bepaald iets positief voor de mannen van de N-VA. En dan maar vragen waarom mensen geen N-VA stemmen. Wie wil er nu geassocieerd worden met een vl blokker? Dat potje begint ferm te muffen.

Bij de weg, als Frank al beweert dat de N-VA en het VB er hetzelfde standpunt op nahouden wat immigratie betreft, dan zal het wel zo zijn zeker.
Je laat je voor de belgicistische kar spannen, sugar! Die hun verweer tegen het Vlaams-nationalisme is enkel gebaseerd op het bedrieglijk linken van onverdraagzaamheid aan de Vlaamse zaak! Het is de strategie van 'als we het duizenden keren herhalen, zullen ze vast wel aannemen! Ik ben zeker uit wat ik gelzen heb van jou dat je verstandig genoeg bent om te doorzien dat traditio's ook racistische trekjes kunnen hebben. Ik ontken niet dat er ook Vlaams-nationalisten zijn met hier en daar een xenofoob trekje, maar dat is zeker niet te veralgemenen! En zoals je al wel zult opgemerkt hebben hier op het forum hebben ook belgicisten, die luid verkondigen dat 'Vlamingen' onverdraagzaam zijn, racistische neigingen en als je er dan nog mee rekening houdt dat de belgicisten hier een vrij kleine minderheid zijn dan kun je gerust stellen dat belgicisten en Vlaams-nationalisten in verhouding even xenofoob zijn of even verdraagzaam zijn! Dus laat je niet inpakken door wie hier het luidst de anderen verwijt van racistisch te zijn!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
Het (België) lijkt me een territorium van ideale schaalgrootte. ==> Bokkenreyder:
Bokkenreyder is offline  
Oud 16 november 2011, 16:45   #44
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Niet bepaald iets positief voor de mannen van de N-VA. En dan maar vragen waarom mensen geen N-VA stemmen. Wie wil er nu geassocieerd worden met een vl blokker? Dat potje begint ferm te muffen.

Bij de weg, als Frank al beweert dat de N-VA en het VB er hetzelfde standpunt op nahouden wat immigratie betreft, dan zal het wel zo zijn zeker.
Mensen stemmen net wel N-VA, maar misschien leef je in een ander land en was je dat niet opgevallen.
Oud 16 november 2011, 16:50   #45
born2bewild
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tommm Bekijk bericht
Je kan niet bedoel je.
heb jij leesproblemen?
born2bewild is offline  
Oud 16 november 2011, 16:50   #46
giserke
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Txiki Bekijk bericht
Wie heeft het over N-VA? Frank Vanhecke misschien
Wat Frank zegt heb ik toch niks mee te maken?
giserke is offline  
Oud 16 november 2011, 16:53   #47
Tommm
Minister-President

Tommm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
heb jij leesproblemen?
Heb jij problemen met zinnen van meer dan 3 woorden?
Oud 16 november 2011, 16:54   #48
Tommm
Minister-President

Tommm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bokkenreyder Bekijk bericht
Op de man spelen is blijkbaar je sterkste kant, schijn-Europeër of moet ik zeggen volbloed-BUB'er! Sterke argumenten en zinnige praat is blijkbaar minder je ding! Andersdenkenden uitmaken en beschimpen gaat dan bij jou weer een stuk beter! Veel geblaat, maar weinig of zelfs helemaal geen wol!

Waarom staat die smiley eigenlijk achter elke zin van je?
Oud 16 november 2011, 16:56   #49
Bokkenreyder

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tommm Bekijk bericht

Waarom staat die smiley eigenlijk achter elke zin van je?
Zoek dat eens zelf uit! Terug te vinden op het forum! Ik hoop dat je de moeite doet om er weken achter te zoeken! Dan moeten we minder onzin lezen!

Citaat:
Het (België) lijkt me een territorium van ideale schaalgrootte. ==> Bokkenreyder:
Bokkenreyder is offline  
Oud 16 november 2011, 17:36   #50
peter1962
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Dat zat eraan te komen. Simpele logika zou dan zijn dat vanhecke zijn stemmen meepakt, en dus de n-va versterkt.
Alleen zou het wel eens zo kunnen zijn dat een deel van de recente n-va kiezers die de traditionele partijen vaarwel zegden omdat ze in n-va een democratisch alternatief zagen nu hun keuze opnieuw zullen maken maar dan wel met de wetenschap dat n-va gerecycleerde blokkers binnenhaalt. Vanhecke heeft nooit zijn fratsen uit het verleden willen verloochenen. Hij heeft nooit afstand willen doen van het 70 punten plan door ondubbelzinnig te zeggen dat het een historische vergissing was. Heeft nooit afstand willen nemen van de bruine rand van het vlaams blok zoals roeland raes, buisseret, enz.
Het is niet omdat hij iets properder bekt, dat hij beter is dan Philip Dewinter. Het is niet omdat hij de machtstrijd in het blok verloren heeft dat hij wel een propere politicus is. Het is niet omdat zijn tegenstanders hem op de meest crapuleuze manier tackelden met de ziekte van Morel dat hij nu plots een heilige is. Zijn rijk was uit bij het blok. Hij is zeker van zijn riante inkomen tot 2014, en is nu duidelijk begonnen aan de rest van zijn carrièreplanning.

Hoe gaat de n-va reageren op deze sollicitatiebrief van vanhecke via knack ?
Hoe kan een partij waarvan de voorzitter zijn walging voor het blok nooit wegstak, akkoord gaan met de inlijving van een ex kopstuk van het blok ?
Hoe kan zij dat uitleggen aan haar ex cd&v of ex o-vld kiezers ?

We zullen wel zien, maar ik denk niet dat ze hem gaan binnenhalen. Tenzij ze het op een tsjeverige manier zouden doen : binnenhalen en dan zeggen dat hij geen beloftes kreeg voor een prominente plaats op de lijst.
peter1962 is offline  
Oud 16 november 2011, 17:38   #51
HOUZEE !
Minister-President

Standaard

Waarbij nogmaals mijn stelling dat de N-Va een racistische partij met racistische kiezers is wordt onderschreven.
HOUZEE ! is offline  
Oud 16 november 2011, 17:54   #52
peter1962
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:

Vooralsnog muft het niet, het is niet omdat vanhecke hengelt naar een nieuwe job, dat hij ze ook al heeft gekregen.
En ik denk dat het absoluut niet juist is om te stellen dat n-va en het blok hetzelfde standpunt erop nahouden wat immigratie betreft. Volgens mij ligt het standpunt inzake migratie van n-va zeer zeer dicht bij dat van bv de o-vld. Ik heb bv nog nooit racistische publikaties van n-va gelezen. Ook in het parlement werken zij actief mee met de traditionele partijen om een aantal heel slechte wetten die in de sfeer van immigratie zitten, aan te passen.
Heb jij al fllyers in je bus gekregen van n-va met daarop "bye bye" en dan een foto van een opstijgende boeing, en een dwaas artikel over heimweemigranten ? Ik niet. Dergelijke dingen krijg je van het blok.

Vanhecke weet maar al te goed waarom hij speciaal aanhaalt dat het migranten standpunt van de n-va (volgens hem) overeenkomt met wat hij bij het blok altijd verdedigde. Hij is een janusgezicht.
peter1962 is offline  
Oud 16 november 2011, 18:30   #53
Mr.White
Burger

Standaard

Ik ken anders wel een paar mensen die Frank Vanhecke een vrij intelligent politicus vinden, zeker niet zo donkerbruin als z'n ex-kompanen, maar die er voorheen niet wilden voor stemmen net omdat die bij het VB zat...
Oud 16 november 2011, 18:35   #54
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mr.White Bekijk bericht
Ik ken anders wel een paar mensen die Frank Vanhecke een vrij intelligent politicus vinden, zeker niet zo donkerbruin als z'n ex-kompanen, maar die er voorheen niet wilden voor stemmen net omdat die bij het VB zat...
Allee zeg, de uitverkorene van Karel Dillen, de duivel himself.

Van Hecke is tegenwoordig ne goeie, we zijn ver gekomen. Dan zal Karel Dillen toch ook gene slechte geweest zijn?
Oud 16 november 2011, 18:36   #55
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Het Oosten's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Allee zeg, de uitverkorene van Karel Dillen, de duivel himself.

Van Hecke is tegenwoordig ne goeie, we zijn ver gekomen. Dan zal Karel Dillen toch ook gene slechte geweest zijn?
Van Hecke? Wie is dat?
Het Oosten is offline  
Oud 16 november 2011, 18:38   #56
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Van Hecke? Wie is dat?

System? Wie is dat?
Oud 16 november 2011, 18:43   #57
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
System? Wie is dat?
Wie zal het zeggen?

Van Hecke.... ah ja, is dat niet degene die staalhard bleef ontkennen dat hij een relatie had met Morel?
'Allemaal gazettenpraat' oreerde de man. J�*�* gazettenpraat...

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 16 november 2011 om 18:44.
Het Oosten is offline  
Oud 16 november 2011, 18:44   #58
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Wie zal het zeggen?

Van Hecke.... ah ja, is dat niet degene die staalhard bleef ontkennen dat hij een relatie had met Morel?
'Allemaal gazettenpraat' oreerde de man.
Dat het gerecht hem daar nu niet voor opgesloten heeft, dat is toch ongelofelijk.
Oud 16 november 2011, 18:49   #59
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dat het gerecht hem daar nu niet voor opgesloten heeft, dat is toch ongelofelijk.
Een schamoteurke is ie. Dus dat zo iemand nu voor de NVA stemt, verwondert me dan ook niets. En dus, een totaal verblokte NVA is nu meer dan ooit een realiteit.
Het Oosten is offline  
Oud 16 november 2011, 18:49   #60
Bokkenreyder

Standaard

Ik ben van oordeel dat iedereen vrij is te stemmen op wie hij wil, ook Frank Van Hecke! Of wil het belgicistisch kliekje hier ook die vrijheid aan de burger (die Frank Van hecke is) misschien ook ontnemen omdat zijn keuze niet de hunne is?

Citaat:
Bokkenreyder is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:43.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be