![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik ben het trouwens grotendeels eens met de stelling van Finkelstein dat de Holocaust misbruikt is na de Tweede Wereldoorlog - zelfs tot op de dag van vandaag - om allerlei politieke zaken te bekomen, maar dat betekent allerminst dat er veel nood is aan gecijfer over het precieze aantal doden. Dat gecijfer komt trouwens altijd uit dezelfde hoek en de literatuur die erover verschijnt is steevast van twijfelachtige wetenschappelijke kwaliteit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Europees Commissaris
|
![]() Inderdaad niet.
Maar kijk hoe snel zionisten en hun lakeien de holocaust (en wet op revisionisme) gebruiken / misbruiken om u buiten spel te zetten, om kritiek te neutraliseren en op de man te spelen. Om u te doen associeren met het Grote Kwaad, zodat jou mening van geen tel is. Zelfs hier en nu in deze discussie. Dat zijn de truuks van zionisten zoals een Dixie, een LiberalistNL, LiberaalNL en nog een paar kwaadwillige zionisten hier. |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Europees Commissaris
|
![]() Logisch. Het ontkennen / milimaliseren van de Holocaust is van hetzelfde niveau als ontkennen dat 1+1 2 is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
|
![]() Historici die zich bezighouden met het ontkennen van de maanlanding is een gelijkaardig lot beschoren. Logisch ook: als al het bewijsmateriaal een these ondersteunt, maar je uit ideologische overwegingen toch bij hoog en bij laag de tegenovergestelde these blijft voorstellen, dan ben je geen historicus, maar een propagandist.
Ik ben echter wel tegen het verbod op negationistische uitspraken: het is niet de taak van de overheid om idioten te beschermen tegen de gevolgen van hun "overtuigingen": ik kan holocaustontkenners alleen maar aanmoedigen om luidkeels hun visie te verkondigen. Een beetje zoals we deze man ook niet vervolgen: |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Banneling
|
![]() Dat is inderdaad nog nooit gebeurd. Met alle gevolgen vandien... De "getuigen" beschouwen dit als een belediging, als een bewijs dat ze niet geloofd worden. En dus blijft de holocaustindustrie ook gewoon doorgaan...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() google is your friend
![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() op neo nazi sites ga je deze info inderdaad niet vinden...
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Banneling
|
![]() Nacht van Elie Wiesel is een van de vijf beste boeken die ik ooit gelezen heb, en dat zijn er veel. Vanuit het oogpunt vaN LITERATUUR VIND IK DAT HET ER NIET TOE doet of Elie al of niet de Wiesel is van het kamp. Ik ken ook de passage waarin hij zijn kampnummer opgeeft dat hetzelfde is als het nummer dat Grüner aangeeft. Ik geloof dus Grüner niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Lees eens wat er staat, je bent zoals steeds te veel vooringenomen en te veel gefocused om op de man te spelen. Het gaat helemaal niet over ontkennen of minimaliseren. Het gaat - zoals Steve aangeeft - over geschiedkundigen die zich met de materie ongehinderd kunnen bezighouden. Waarom ga jij er direct van uit dat men alles wil minimaliseren???? Vanwaar die enorme angst??? . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Ik heb het je reeds zo dikwijls gezegd, hoe meer jij blijft op de man spelen en stigmatiseren en elke inhoudelijke discussie uit de weg blijft gaan, hoe meer ik alles inhoudelijk en met het overgrote deel aan joodse en zionistische bronnen verder en dieper zal blijven blootleggen hier, ondanks jullie verwoede (en laffe) pogingen om me het zwijgen op te leggen. Doe dus gerust verder, of ga voor de zoveelste keer klagen bij de moderatie - men wordt u daar stilaan ook beu. En nog iets: er dient helemaal geen beroep gedaan te worden op 1 of andere complottheorie om jullie ziekelijke zionistische cult bloot te stellen en te bekritiseren met Feiten, voordrachten, boeken en recensies van joodse schrijvers en ex-Israeli etc. . Immers, veel joden zijn eveneens slachtoffer van die ziekelijke cult die jij hier blijft verdedigen. Hoe meer jij over complotten spreekt, hoe meer ik alledaagse FEITEN zal blijven aanbrengen. ![]() . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Gouverneur
|
![]()
![]() |
#56 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In dat soort boeken komen steeds dezelfde verhaaltjes terug (Innemen van de identiteit van overleden Joden, in het sonderkommando gaan, ... ) Laatst gewijzigd door bgf324 : 20 november 2011 om 00:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Partijlid
|
![]() niet alleen het einde van carriere ...
http://www.standaard.be/artikel/deta...kelid=GP4OGML9 Citaat:
|
|
![]() |
![]() |