![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En klagen waarom? Als je van je 7000 euro, 6000 euro overhoudt valt er inderdaad niet veel te klagen. Als je van je 7000 euro de helft moet afgeven en men komt u vertellen dat dit niet genoeg is, dan valt er wel te klagen ja.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! Laatst gewijzigd door fox : 18 november 2011 om 16:18. |
|
![]() |
![]() |
#42 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
12 miljard zuiver besparen, bij voorkeur nog meer. That's the way forward. |
|
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() toch nog eens vermelden dat het gemiddelde in Vlaanderen rond de €16.000 ligt. maw, het gemiddelde gezin heeft een netto belastbaar inkomen van €32.000, dat is 1/3e van wat hier extra belast zou worden.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
overal ter wereld willen de rijkeren meer belastingen betalen, maar hier zou dat niet mogen. hier moet vooral de gewone man bloeden. hallucinant.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
#45 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat zijn de mensen die onze economie draaiende houden. Of ben ik rijk ? Ik weet het niet hoor, ik heb geen dikke BMW voor mijn huis staan, en ik moet ook nog 30 jaar afdokken aan mijn hypotheek.... |
|
![]() |
![]() |
#47 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De Belgische financiën bulken van inefficiencies; die moeten eruit, easy as that. Het overheidsbeslag is hier idioot hoog, en dan nog slagen ze er niet in alles in evenwicht te houden én de schulden af te bouwen. België maakt terecht deel uit van de PIGS-landen. |
|
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Storm in een glas water. En de opbrengst voor de overheid zal maar een mager beestje zijn.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, dat zijn ze wel.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
#50 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Inclusief 13de maand en vakantiegeld, wil dat zowat zeggen dat het gemiddelde netto belastbare inkomen per maand slechts 1150€ is. Yeah right... (zelfs zonder 13de maand en vakantiegeld claim jij hier nu dat de gemiddelde Belg een bruto maandloon van 1600€ heeft...) |
|
![]() |
![]() |
#52 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ik dacht dat het gemiddeld inkomen in belgie rond de 2900 euro lag. Parttimes wel inbegrepen. |
|
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.kennisplatformeconomie.be...ls.aspx?Id=581
|
![]() |
![]() |
#56 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#57 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, dat zijn ze wel. Het gemiddeld netto belastbaar inkomen van de Belg bedraagt zo'n € 26.000. Iemand die daar een viervoud van verdient, is rijk.
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() onmogelijk.
![]() |
![]() |
#60 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Rijk zijn kan je niet baseren op netto inkomen in bepaald jaar. Je moet kijken naar het vermogen.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |