![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#41 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
[quote=eno2;5812438]
Citaat:
misschien is ze gewoon wat hardhorig of zo |
|
|
|
|
|
|
#42 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#44 | |
|
Banneling
|
Citaat:
lalalalalala... we willen worst en cervela... (maar nog niet tegen jou) |
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Banneling
|
Eerst de mensen provoceren dat druggebruikers gemiddeld intelligenter zijn, en dan de geprovoceerden doorsturen naar andere draden!
Ge moet maar intelligent zijn! |
|
|
|
|
|
#46 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Eerlijk gezegd heb ik de dialoog nu niet volledig gevolgd en me enkel gericht op die post en de post waarop het antwoord vormde ... en in eerste instantie doe je net zoals zo vaak : omkering van bewijslast Kortweg komt het erop neer dat je stelt dat jouw interpretatie wel de juiste zal zijn ( maar je laat een openingspiste dat je misschien fout zit ) tot op het moment dat je opponent zou kunnen aantonen dat een andere aangebrachte interpretatie wel de juiste moet zijn |
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
sorry hoor eno, maar ik zie daar geen provocatie in.... tenzij je het doorbreken van een bepaald dogma als provocatie zou beschouwen
|
|
|
|
|
|
#48 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Er staat nergens dat druggebruikers gemiddeld intelligenter zijn. Er staat "Een hoog IQ op jonge leeftijd verhoogt de kans op drugsgebruik op latere leeftijd." Ik dacht dat dit artikel het stigma kon (helpen) doorbreken, wie er drugs gebruikt en waarom. |
|
|
|
|
|
|
#49 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Als deze vraag niet intelligent genoeg is voor jou wil ik wel eens drugs nemen en ze herformuleren onder invloed. Later... Jij met je hoog-intelligente provocaties....en insinuaties.... En de insinuatie is: Hoe intelligenter, hoe meer druggebruik.... Later.... Alléz, dwz, de dommere jeugd is kansarm in de sector druggebruik.... Laatst gewijzigd door eno2 : 19 november 2011 om 23:13. |
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#51 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#52 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Het is een bewering gestaafd en gefundeerd uit en met wikipedia. Paulus. |
|
|
|
|
|
|
#53 | |||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Er is gewoon een verhoogde kans ( aldus het artikel ) op druggebruik op latere leeftijd Bovendien zoals jij dat hier stelt 'Hoe intelligenter, hoe meer druggebruik' leest dat als een wet 'evenredig met' en insinueert dat het omgekeerde ook. Alzo creëer je je eigen stropoppen Citaat:
|
|||
|
|
|
|
|
#54 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#55 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#56 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dat stuk alvast wel tenzij...
zoals ik al zei er in de loop van de dialoog ervoor wat meers zou staan. Maar dat zou me zeer sterk verbazen daar ik hier al menige jaren de meest uiteenlopende creaturen heb zien werken aan de opbouw van dat algehele beeld ( mét succes btw ) maar zonder enige of zéér weinige onderbouwing. Citaat:
Je favoriete site als het je even goed uitkomt Okay het staat daar dus op... kan je me dan eens doorlinken ? En bedoel je nu dat het daar gestaafd en gefundeerd is of noem jij je bewering gestaafd en gefundeerd omdat ge ze daar aantrof ? Want in dat laatste geval zullen we heel wat topics moeten overdoen zulle |
|
|
|
|
|
|
#57 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#58 |
|
Banneling
|
Als die gastjes van het onderzoek een hoog IQ hebben met meer kans op druggebruik, dan hebben de anderen - met minder kans op druggebruik een lager IQ.
Of niet soms? O wat een heerlijk zinloos woordspel weer goed voor zeker 100 berichten of meer ![]() ![]() |
|
|
|
|
|
#59 | |
|
Banneling
|
Citaat:
't Is A. die insinuaties creëert met haar provocaties, en als ge dan reageert dan zegt ze dat het er niet staat. Natuurlijk staat het er niet. A. handelt in provocante insinuaties. |
|
|
|
|
|
|
#60 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Vandaar dat ik zeg dat de dommeren kansarmer zijn om druggebruikers te worden. Ziedewel dat ik gelijk heb! |
|
|
|
|