![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Daar doe ik inderdaad niet aan mee. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Banneling
|
![]() Nope toch niet
![]() Maar wat maakt het je verder eigenlijk uit? Al die verderfelijke grootverdieners, tweeverdieners en ander krapuul dat uitwijkt naar andere landen, daar kun je toch alleen maar blij om zijn? Blijft uiteindelijk de leuke familie over die samen kumbaya kan zingen en met elkaar solidair kan zijn ![]() Laatst gewijzigd door Sfax : 23 november 2011 om 22:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Minister
|
![]() Zeg Sfax, stel nu eens dat we doen wat de firma's willen - sociale zekerheid afschaffen, pensioenen afschaffen, rechten van de werknemers en consumenten afschaffen, belastingen afschaffen.
Hoe zie jij dat goed komen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Minister
|
![]() Ik heb het hier al dikwijls gezegd, Sfax. Voor mij mag iedereen verdienen zoveel ze willen, op voorwaarde dat ze dat zonder bandietenstreken kunnen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je koopt toch ook geen kamion hout die je niet kan gebruiken hé. Vooral als de ondernemer ziet dat de rijken in privé de chachacha kunnen dansen met hun geld op belasting vrije manieren via vastgoud/ aandelen en zo. Terwijl zij alles mogen afdokken als ware het bancontact automaten waar iedereen maar eens op komt pinnen naar goeddunken. Laatst gewijzigd door Mambo : 23 november 2011 om 23:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Allee, dat veronderstel ik toch... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vind jij het normaal dat ze na school al een uitkering trekken terwijl een aannemer/zelfstandige in geval van nood eerst terug 3 volle jaren moet gaan werken bij een andere baas? Als jij dat normaal vind dan is dat abnormaal in elk geval. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 22% mag ik afdokken op mijn schamel loon als zelfstandige. Ik heb nog change dat ik het via een loon kan doen want voorheen was ik zelfstandige zonder bvba en mocht ik zowat alles afgeven. Aan sociale bijdragen verplicht en waar ik niks maar absoluut niks van terug krijg bij geval van noodzaak. Alles kwijt en iedere keer opnieuw.
Om te kotsen!!!!!!!!!! Binnen de 2 maand telkens. Ik weet niet wat jullie daar normaal aan vinden. Laatst gewijzigd door Mambo : 23 november 2011 om 23:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Minister
|
![]() Als zelfstandige heb je toch recht op leefloon?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Minister
|
![]() Neen, da's werkloosheidsuitkering. Leefloon heb je wel recht op.
Laatst gewijzigd door discuz : 23 november 2011 om 23:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Eerst 3 jaar terug werken. Je hebt recht op niks. Geen leefloon, geen ziektegeld, niks. En maar afdokken telkens. Ze trekken dan allemaal grote ogen dat zelfstandigen een klein loontje inschrijven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar als ze van school komen krijgen ze wel geld.
Of van turkije (staat in het bilateraal akkoord tussen België/Turkije dat die maar 5 dagen of zo moeten werken. En blijkbaar hebben ze dat allemaal goed gelezen ook trouwens. |
![]() |
![]() |