![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() 't Is ik niet oeweet oe linker patte voor rekter patte te zettén. Elp!
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
|
![]() De helikopter ook niet meer...
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Naar aanleiding van deze draad ben ik wat op internet gaan neuzen en ik vond deze site http://nl.scribd.com/doc/108939960/P...Thierry-Debels
waar men het boek "Prins Laurent, rebel met een reden" van Thierry Debels kan lezen. Ik heb maar een deel gelezen maar ik was geschokt. Als wat hier in staat allemaal waar is, dan moeten we medelijden hebben met onze prinsenkinderen en hun lamentabele opvoeding, bijzonder in het geval Laurent. Geen wonder dat die volledig verknipt is. ![]()
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 'k Moet er nog even aan toevoegen dat ik hem nog altijd de plezantste van de drie vind.
Astrid is volgens mij de sympathiekste en ook de "wijste". Zij verstaat de kunst om zich buiten de belangstelling te houden. Filip ... tja, dat is wel persoonlijk, ik moet gewoon niets hebben van hem ...
![]() |
#46 | |
Banneling
|
![]() Ne 'snoeper', die Laurent! Na Wendy'ke ook nog eens in Italië gaan voogelen met een verpleegster uit het ziekenhuis waar zijn vrouw juist bevallen was. het roemruchte libido der Seksen-Coburgs, zeker?
http://www.nieuwsblad.be/article/det...paign=boekskes Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik reageer op het voorstel van Laurent...op de 'bal' zou je ook kunnen zeggen.
![]() Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 27 november 2012 om 12:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Of gewoon iemand die een hiërarchische maatschappij voorstaat. Niet echt democratisch, maar zo zijn er wel meer.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik vrees dat de twijfel van mijnheer mkb wel degelijk gegrond is, en dat zijn tweede suggestie niet uit te sluiten valt. Dat is trouwens de reden waarom ik passende terughoudendheid betracht in mijn rechtstreekse antwoorden aan betrokkene. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Partijlid
|
![]() Kom uit Nederland, nooit van deze prins gehoord.
Wat doet meneer voor de kost? |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Banneling
|
![]() "Wat doet hij voor de kost?" Tja, in Nederland moeten de koninklijke nazaten werken. But, hey, this is Belgium. Het zwaarste werk dat hij al verrichtte was de snelheidsbeperkingen aan zijn laars lappen met een dure racewagen, ergens in een louche zaak in Congo verzeild geraken, sinterklaas spelen in een Smart en af en toe, naar goede Seksen-Coburgse gewoonte, de scheve schaats rijden. Oja, hij is prins Woef, de dierenliefhebber bij uitstek, om er toch nog iets positiefs over te kunnen zeggen. En af en toe werkt hij zijn pa op de zenuwen. Voor al die 'prestaties' wordt hij royaal door de belgische belastingbetaler gesponsord.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Partijlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar hij heeft zeker drie kinderen, waarschijnlijk vier en misschien wel meer. Met van Seksen-Coburgs weet je nooit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We kunnen hier ook eens een boekje open doen over het Nederlandse koningshuis. Of zijn die zoveel beter? Is Beatrijs niet één van de rijkste vrouwen ter wereld? Dat geld heeft ze ook niet bijeen geschraapt met hard werken, hé!
![]() |
#57 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
En ik meen evenzeer dat het aspect “geld” of “rijkdom” niet echt de hoofdmoot vormt van de discussie in onderhavige draad. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Je zou nu 'passende terughoudendheid betrachten in je rechtstreekse antwoorden naar mij toe' met andere woorden geef je hier aan om gewoon achter de rug om te spotten. En dit in een post waar je al hebt zitten beledigen, achter de rug om. Het typeert je helemaal, wat ben je vals.
![]() |
![]() |
#59 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |