Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Verkiezingen 2010 en regeringsvorming
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen.

Discussietools
Oud 27 november 2011, 18:00   #41
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN

ViveLaBelgique's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bokkenreyder Bekijk bericht
Bron?????
EDR op de life conferentie.

Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels !
Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan.
Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen.

Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt.
ViveLaBelgique is offline  
Oud 27 november 2011, 18:00   #42
peter1962
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jakko Bekijk bericht
We (tandem Phara, Frank Vandenbroecke) hebben hier alle vuile truken bovengehaald om het Pieters onmogelijk te maken zich te verdedigen, laat staan hem te laten uitspreken, objectief bekeken.
Meen je dat nu echt ? Is het de fout van de ondervragende jounalist dat Pieters niet uit zijn woorden geraakt, dat 3/4 van zijn antwoord bestaat uit vriendelijk grijnzen en rondkijken gelijk een spast ? Die man is gewoon zwak in een debat, hij kan het niet.
peter1962 is offline  
Oud 27 november 2011, 18:00   #43
Distel
Secretaris-Generaal VN

Distel's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Nu schiet u zichzelf goed in de voet. Als niemand het gezegd had, waarom zei De Wever het dan?
Nu maak je jezelf goed belachelijk. Dewever zei dat niet, het werd pas gezegd NADAT Dewever kritiek gaf op de staatslening.
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Distel is offline  
Oud 27 november 2011, 18:03   #44
Distel
Secretaris-Generaal VN

Distel's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De Wever maakte weer de zijn zoveelste dwaze dilettanten-fout : dingen pardoes poneren zonder zich eerst goed te informeren. Ik hoop dat hij zo verder blijft doen.
Er was voor BDW op die moment geen enkele reden om te veronderstellen dat zijn kritiek onterecht was. Je zal dus naar nog iets anders moeten zoeken om toch maar over BDW te kunnen blijven zagen.
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Distel is offline  
Oud 27 november 2011, 18:06   #45
peter1962
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oeps, Vlaams-nationalisten zijn nu plots geen Belgen meer??, Jullie belgicistjes moeten eindelijk eens weten wat jullie willen: de ene keer zijn we allemaal Belgen (of we dat nu willen of niet), de andere keer zijn er belgen en Vlaams-nationalisten! Je kiest er gewoon maar tussen naargelang het jullie het beste uitkomt! Het bewijst de dubbele intentie en de tweeslachtige houding van het belgicistisch gedachtegoed! maar bedankt om dat nog eens duidelijk in de schijnwerper te plaatsen!
volgens mij is dit de eerste keer dat jij hier met fiere borst vooruit komt zeggen dat je ook wel belg bent, in weerwil van snode beweringen van sommige forumleden.

Ik ben ook voor duidelijkheid : ja, vlaams nationalist of niet, je bent ook een Belg !!!
peter1962 is offline  
Oud 27 november 2011, 18:08   #46
Bokkenreyder
Perm. Vertegenwoordiger VN

Bokkenreyder's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique Bekijk bericht
EDR op de life conferentie.
Ze passen hun akkoorden al op de moment dat ze erop gepakt worden aan! leuke boel! Trouwens, wie gaat de volgende staatbons nog kopen als ze weten dat er 21% op geheven wordt? En de volgende keer zal de staat de aankoop van staatsbons door de burger nog veel meer nodig hebben dan nu! Alles wordt met de seconde ongelooflijker! Wie staat daar eigenlijk van te kijken? Amateurs zijn het!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
Het (België) lijkt me een territorium van ideale schaalgrootte. ==> Bokkenreyder:
Bokkenreyder is offline  
Oud 27 november 2011, 18:12   #47
Bokkenreyder

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door peter1962 Bekijk bericht
volgens mij is dit de eerste keer dat jij hier met fiere borst vooruit komt zeggen dat je ook wel belg bent, in weerwil van snode beweringen van sommige forumleden.

Ik ben ook voor duidelijkheid : ja, vlaams nationalist of niet, je bent ook een Belg !!!
Hola pola, IK heb niet beweerd van Belg te zijn: jullie beweren constant dat wij allemaal Belgen zijn (of we dat nu willen of niet)! Alleen als het jullie niet uitkomt, noemen jullie ons oopeens geen belgen meer!
Maar IK heb nooit beweerd van Belg te zijn! Gelukkig! Dan hoef ik nu ook niet in de schande te delen!

Citaat:
Het (België) lijkt me een territorium van ideale schaalgrootte. ==> Bokkenreyder:
Bokkenreyder is offline  
Oud 27 november 2011, 18:16   #48
Ohm
Burger

Ohm's schermafbeelding

Standaard

Die begroting is om mee te lachen.

Als Europa dit onder hunne neus krijgt gaan ze eens goed lachen en vragen waar de echte begroting is.
De rente blijft verder stijgen, zeker nu met die ratingverlaging, en de markten gaan Belgie nog meer wantrouwen.

Belangrijkste begroting sinds de naoorlogse geschiedenis
Dieje EDR is nen echte clown.

En hoeveel van die punten gaan goedgekeurd worden? Dit gaan we pas binnen enkele jaren merken, wanneer het te laat is.

Laatst gewijzigd door Ohm : 27 november 2011 om 18:17.
Ohm is offline  
Oud 27 november 2011, 18:21   #49
Bokkenreyder

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ohm Bekijk bericht
Die begroting is om mee te lachen.

Als Europa dit onder hunne neus krijgt gaan ze eens goed lachen en vragen waar de echte begroting is.
De rente blijft verder stijgen, zeker nu met die ratingverlaging, en de markten gaan Belgie nog meer wantrouwen.

Belangrijkste begroting sinds de naoorlogse geschiedenis
Dieje EDR is nen echte clown.

En hoeveel van die punten gaan goedgekeurd worden? Dit gaan we pas binnen enkele jaren merken, wanneer het te laat is.
Het wordt een echte regering-Afgrond (Di Rupo)! What's in a name!

Citaat:
Bokkenreyder is offline  
Oud 27 november 2011, 18:28   #50
matthias999
Minister

matthias999's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het wordt een echte regering-Afgrond (Di Rupo)! What's in a name!
Geen paniek, die regering gaat het NOOIT tot 2014 overleven.
matthias999 is offline  
Oud 27 november 2011, 18:31   #51
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Het Oosten's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door matthias999 Bekijk bericht
Geen paniek, die regering gaat het NOOIT tot 2014 overleven.
Uw voorspellingen kennen we ondertussen. U moet zich dringend een nieuwe glazen bol kopen. Kijk eens in de Aldi.Misschien ligt daar nog iets voor u.
Het Oosten is offline  
Oud 27 november 2011, 18:41   #52
Jakko
Minister-President

Standaard Bij de sossen op de sofa

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door peter1962 Bekijk bericht
Meen je dat nu echt ? Is het de fout van de ondervragende jounalist dat Pieters niet uit zijn woorden geraakt, dat 3/4 van zijn antwoord bestaat uit vriendelijk grijnzen en rondkijken gelijk een spast ? Die man is gewoon zwak in een debat, hij kan het niet.
Uiteraard meen ik dat echt. Pieters was inderdaad zeer beleefd en wellicht een tikkeltje te braaf voor de politiek wat van die andere twee afsnauwers moeilijk kon gezegd worden. Die twee sossen hadden mekaar duidelijk gevonden.

Laatst gewijzigd door Jakko : 27 november 2011 om 18:44.
Jakko is offline  
Oud 27 november 2011, 18:58   #53
Miguelito
Minister

Miguelito's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Distel Bekijk bericht
Nu maak je jezelf goed belachelijk. Dewever zei dat niet, het werd pas gezegd NADAT Dewever kritiek gaf op de staatslening.
NU pas maakt hij zich belachelijk?
Ik ben hier niet vaak vanwege de de overvloed van dubbelnicks, maar af en toe wil ik eens hartelijk lachen en dan moet ik zijn bijdragen lezen.
Miguelito is offline  
Oud 27 november 2011, 19:07   #54
matthias999
Minister

matthias999's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Uw voorspellingen kennen we ondertussen. U moet zich dringend een nieuwe glazen bol kopen. Kijk eens in de Aldi.Misschien ligt daar nog iets voor u.
Zie maar dat die begroting niet afgeschoten word door europa.
matthias999 is offline  
Oud 27 november 2011, 19:14   #55
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Miguelito Bekijk bericht
NU pas maakt hij zich belachelijk?
Ik ben hier niet vaak vanwege de de overvloed van dubbelnicks, maar af en toe wil ik eens hartelijk lachen en dan moet ik zijn bijdragen lezen.
Dat doet me plezier. 'Durch das Leben gehen mit einem Lächeln' is eerder wijs te noemen.
Het Oosten is offline  
Oud 27 november 2011, 19:14   #56
Bokkenreyder

Standaard

Citaat:
Het mislukt leugentje van De Wever.

Bart De Wever wilde op de VRT ons doen geloven dat de roerende voorheffing op de nieuwe staatslening in de loop van de termijn zou verhoogd worden en dat dus de mensen uiteindelijk bedot werden. Helaas voor hem, dit werd enkele ogenblikken nadien in dezelfde 7de dag ontkend door Hendrik Bogaert (CD&V). De roerende voorheffing blijft 15% gedurende de hele termijn dat de lening loopt.

En daar zat Bart Dewever nu met zijn mond vol tanden.En wat doet de brave ziel wat later op de VTM? Een wat pruilende De Wever vond het nu weer niet rechtvaardig (sic) dan andere staatsleningen wèl een hogere voorheffing zouden moeten betalen. Tja, dan had hij zelf maar moeten inschrijven op deze staatslening. Maar een triestig ventje die hele Bart De Wever.
Net Tim Pauwels op het Nieuws: De 15% belastingen zijn enkel voor deze staatsbons. Vorige en volgende zullen met 21% belast worden! Hoe hypocriet kan men zijn! Iedere Belg gelijk voor de wet? Nougabollen!

Citaat:
Bokkenreyder is offline  
Oud 27 november 2011, 19:16   #57
Miguelito
Minister

Miguelito's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat doet me plezier. 'Durch das Leben gehen mit einem Lächeln' is eerder wijs te noemen.
Als je "cojones" zou hebben, zou je ophouden hier onder minstens twee nicks te posten.

Laatst gewijzigd door Miguelito : 27 november 2011 om 19:18.
Miguelito is offline  
Oud 27 november 2011, 19:17   #58
Bokkenreyder

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door matthias999 Bekijk bericht
Zie maar dat die begroting niet afgeschoten word door europa.
Door Europa is nog niet zo erg! maar door de markten! Dat is een ander paar mouwen! Daar heeft de politiek helemaal geen invloed op! daar hebben de traditio's zeker niet hun 'mannetjes' zitten!

Citaat:

Laatst gewijzigd door Bokkenreyder : 27 november 2011 om 19:22.
Bokkenreyder is offline  
Oud 27 november 2011, 19:22   #59
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Miguelito Bekijk bericht
Als je "cojones" zou hebben, zou je ophouden hier onder minstens twee nicks te posten.
En als u cojones zoudt hebben dan zou u uw handtekening maar vlug wegpoetsen. Want u steunt misschien de burgemeesters, maar de burgemeesters steunen u niet meer.
Het Oosten is offline  
Oud 27 november 2011, 19:31   #60
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Door Europa is nog niet zo erg! maar door de markten! Dat is een ander paar mouwen! Daar heeft de politiek helemaal geen invloed op! daar hebben de traditio's zeker niet hun 'mannetjes' zitten!
Dan zou u juichen he.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 27 november 2011 om 19:32.
Het Oosten is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:46.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be