![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Economie Hier kan je discussiëren over economie en staatsschuld |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik denk dat ik maar eens naar de Oostkantons of Sachsen of iets dergelijks verhuis, plek genoeg daar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() soit, ik denk dat ik moet stoppen met mee te doen in deze topic want ik ga er helemaal in op ![]() daarnet betrapte ik mij erop dat ik surfte naar survival-sites en op 2de hands koopjes websites zocht naar aangeboden survival materiaal kan niet gezond zijn ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Plunderen kan nuttig zijn in een dergelijk scenario, zelfs noodzakelijk.
Het moet zelfs georganiseerd zijn. Beginnen met voedsel want de bestaande depots zullen al gauw besmet gebied worden omwille van al dat rottend voedsel en de parasieten die daarmee zullen uitkomen. Bepaalde industrie gebieden gaan ontploffen, dus daar loop je best ook niet te dicht. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Burgemeester
|
![]() Voor alle preppers en survival hobbyisten:
Deze link volgen naar google docs, geen dank: https://docs.google.com/open?id=0Byr...A1M2Q5YmQzMTQ0 |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En eerlijk gezegd je moet al een kloot zijn om een vuur te zitten maken met stokken in elkander te draaien terwijl er een miljoen aanstekers langs alle kanten liggen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Burgemeester
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Erger dan zowat alles Uit de belgische geschiedenis? Interessant. ![]() Dan maakt het allemaal toch geen fluit uit wat je doet of oppot, dan heb je maar 2d ingen nodig : een hoop geluk en een overlevingsmentaliteit. En de video's van alle afleveringen van mcGyver natuurlijk. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Als het serieus is ben ik met verstomming geslagen door uw wel heel lange termijn planning en erg benieuwd naar wat u dan wel verwacht. Nuclear War? Zijn er dan ook voorzieningen die het mogelijk maken om generaties lang in uw schuilkelder te leven? Hoe ziet u dat met de voortplanting? (U spreekt immers van volgende 'generaties'. Incest? Nodigt u ook wat buurmeisjes met een interessante 'genenpool' en survivalskills uit in uw bunker?) Please expand on this. Ik ben uiterst benieuwd hoe in detail uw planning precies is uitgewerkt ![]() Laatst gewijzigd door Rr00ttt : 28 november 2011 om 23:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een superbacterie of zo die 90 of 95% van alle mensen wegvaagt in enkele dagen tijd. Een serieuze inslag van een meteoriet. Enfin het onverwachte dus. Ufo's die alle mensen opstralen of zo. ![]() Daar sta je dan in je eentje en hier en daar nog één en wat dan te doen allemaal? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Banneling
|
![]() Waarom willen jullie nu allemaal persé overleven?
![]() Wat bezielt jullie toch? |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is waar mijn onderwerp over gaat. De tijd om te redden wat er is, is allang gepasseerd. Nu gaat het over redden wat er nog te redden valt. Ik heb zilver gekocht aan 3 keer de prijs van 2008, dat is conform de dollar monetaire basis toename dus ik ben al te laat om de geleden diefstal in het verleden teniet te doen. De factor tijd die speculatie impliceert is aan het voorbijgaan. Wat ze noemen 'het inflatiespook' duikt steeds sterker op. Het bijgemaakte geld komt in circulatie. Daarin stijgen prijzen van de dingen die we niet kunnen missen. Recessie (tanend aanbod) versterkt het en crisis betekent dat nog meer produceren aan dezelfde kost niet meer lukt. De derde factor is prijzen die zodanig snel stijgen dat financiele planning (kijk maar eens naar het heden) en uiteindelijk het prijsmechanisme faalt. Dat worden dan drie factoren die elkaar versterken. Je hebt dan bvb 20 jaar geproduceerd om een bepaalde som te kunnen sparen en je kunt er dan 2 jaar productie mee terugkopen. Over 5 jaar kun je met de 100.000 euro staatswaarborg dan een Zimbabwaanse lolly kopen. Zo zie je, de Staat garandeert wel degelijk de euro's. Blij?
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand Laatst gewijzigd door Erw : 30 november 2011 om 05:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Banneling
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |