![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En als we dan zien hoeveel voordelen een kapotgestaakt bedrijf heeft... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Banneling
|
![]() niet op dat moment nee..
![]() Kijk ik ben radicaal tegen het blokkeren of intimideren van werkwilligen maar in feite zou men die mensen dan ook een papier moeten laten tekenen om vrijwillig afstand te doen van de eventuele 'verworvenheden' door de staking... |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Minister
|
![]() Citaat:
En hij wordt heus niet ontslagen; hij is het boegbeeld van Top Gear, het meest bekeken programma ter wereld. BBC gaat zichzelf niet in de voet schieten hoor. Trouwens, als je de UK fora afschuimt (toch diegene die ik frequenteer) dan zijn velen het eens met Jeremy ![]()
"La méthode Guy : les sujets difficile, on les met au frigo en espérant qu'ils disparaissent." (quote van het lesoir forum) Belangrijk voor de forum-ganger: Godwin's Law / Godwin's Rule of Nazi Analogies: "As a Usenet discussion grows longer, the probability of a comparison involving Nazis or Hitler approaches one." Reductio ad Hitlerum/Nazium:"Hitler (or the Nazis) supported X, therefore X must be evil/undesirable/bad." |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#49 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Voor mij zijn excuses over een misverstand voldoende hoor..maar niet vergeten dat de BBC boordevol ambtenaren zit..of zij tevreden zullen zijn met excuses dat weet ik niet.. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Gouverneur
|
![]() Het is uiteraard als grap bedoeld (of beter gezegd het is een "hyperbool") maar alleen is het het grappig onder mensen die hem persoonlijk kennen of minstens regelmatig naar zijn TV programma's (Top Gear en andere optredens) kijken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
IK blijf erbij ik mag dat gerust zeggen, dat ik gerust in hun smikkel zou willen slaan, en uiteraard zeggen is niet doen. Maar blijkbaar bij de vakbond mag je het zelfs niet zeggen ??? Dus de vakbond is in principe gewoon een instelling die iedereen monddood wil maken en tegen iedereen is die eens op een gefundeerde manier wijst op vormen van corruptie, en vormen van scheve rechtsgang, en vormen van machtsmisbruik, en vormen van economische slechte constructie die ons land om zeep helpen... en daar mag dan niet op een deftige manier over gedebateerd worden. Wel als het zo zit, jongen, dan verdient de vakbond zeker een pak rammel. Zo simpel is dat. Ik ben tegen VERZUILING en zal er altijd tegnen blijven; EN zal alle kiezers ten alle tijde blijven aansporen om TEGEN verzuiling te stemmen,tot er inderdaad eens een kritische massa ontstaat die de zuilen gaan afbouwen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sedert wanneer is een journalist monddood maken een verdedigen van leden ??? Volgens mij is de vakbond totaal onverdraagzaam hier, en puur wellustig ingesteld, op de grens van despotisch gedrag is dat zelfs... Nog nooit gezien en zorgwekkend vorm van racisme tegen kritische journalisten ??
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Minister
|
![]() Dat is natuurlijk maar een gedeelte van de quote dat er uit gelicht wordt alleen vanwege de sensatiekracht.
Wat hij zei kwam er eigenlijk op neer dat hij de staking geweldig vond omdat hij nog nooit zo snel in Londen van punt a naar punt b kon reizen, dat volgde hij op met de mededeling dat "omdat de BBC neutraal is" hij het andere standpunt ook moest verwoorden en hij dan maar moest zeggen dat ze de stakers moesten buiten sleuren en voor de ogen van hun gezin afknallen. Dit is een typisch voorbeeld van de hedendaagse spektakelmediaverslaggeving dat door alle andere media blindelings wordt opgevolgd. Trouwens, het overgrote deel van Question Time ging hierover gisterenavond en een man uit het publiek kreeg het meeste bijval toen hij zei dat de vakbonden dringend hun zin voor humor dienen terug te vinden. De algemene consensus was trouwens dat indien de quote volledig zou zijn weergegeven dit iets was dat met moeite ergens als bericht van 50 woorden op bv bladzijde 17 van de krant zou terug te vinden zijn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Europees Commissaris
|
![]() Als ge een paar ker naar zijn programma hebt gekeken, weet ge toch dat ge zulke debiele klap uit zijn marginal kop kunt verwachten. Om u daar nog aan te storen, amai.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Banneling
|
![]() ![]() ![]() en ook ... humor ... het in niet voor iedereen altijd makkelijk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |