![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
De bottom line is dat onze productiviteit jaarlijks nog steeds toeneemt, dus als de modale burger en daaronder inlevert, zullen er dus ook bepaalde burgers aanzienlijk meer krijgen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En inderdaad @Sjaax, de 'schuldencrisis' is vooral een boekhoudkundige truc om Jan met de pet onder een soort van EU-dictaat der banken te brengen. Never let a good crisis go to waste. ![]() Tijd voor de gewone burger om ook wat boekhoudkundig gegoochel uit te voeren. Herleid de schulden spontaan naar nul en met een schone lei beginnen. Weg oorzaak van valse en opgezette crisis, weg antidemocratische waarden van de EU. Wie wil er nu zelf en zijn familie gedurende genraties als pandeling doen door het leven gaan enkel en alleen om de criminele elite een gunst te doen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat jij eigenlijk suggereert is wat er uiteraard gebeurt, en wat men "de gemene speculanten" noemt, of de "ratingbureaus" of dergelijke, he. Maar de onderliggende oorzaak is natuurlijk het onbegrensd opbouwen van grote en onbeheersbare schuldenbergen he. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Juist. En op die ongehoorde schuldenbergen is onze dure welvaart "gebouwd". Schandalig ! Er zijn geen woorden voor. ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nou, moesje, kijk es! Die gekke bank wil dat we onze schulden terug betalen. Maar dan kunnen we zo goed niet meer leven dan wanneer we alles op krediet kochten ! Wat een idioot idee ! Die welvaart is maw nep. Trouwens, die welvaart komt NIET door die staatschulden, he. Die hebben enkel maar hangmat situaties in de hand gewerkt en de producerende economie verkeerde signalen gegeven over wat belangrijk is en wat niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of is het toch de staat die het geld naar bodemloze putten laat vloeien ? Nota: ik ben niet op de hoogte van het totaal aan particuliere leningen, maar ik vermoed dat de staat & banken wel ietsje meer schulden hebben. Gokken met spaarcentjes van de 'gewone' burger etc... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Patrick zit in Frankrijk en beseft nog niet dat S&P, Moody's en Fitch in opdracht van het kapitaal ook Frankrijk op de knieën dwingt.
Maar dat besef komt nog en sneller als hij nu denkt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Sinds Sarkozy aan de macht is, is het devies om 1 ambtenaar op 2 die met pensioen gaat, niet te vervangen. Natuurlijk is de openbare functie in Frankrijk gigantisch, en aan dat tempo neemt het maar traag af, maar kom, het idee is er toch al. Natuurlijk, als links weer aan de macht komt zal het daarmee afgelopen zijn en gaat men weer de verspillende toer opgaan, dat is juist. Maar goed, er is toch wel een vorm van bewustwording dat het gepamper zo niet verder kan. Maar in Frankrijk wordt er nog gigantisch veel gepamperd, dus het kan zijn dat de bewustwording te traag komt. In Belgie is, door de typische Belgische situatie, die bewustwording er enkel maar bij zij die ervoor moeten betalen, en stellen zij die ervan genieten alles in het werk om het zo te houden. Cfr Di Rupo I. Laatst gewijzigd door patrickve : 19 december 2011 om 10:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Ga je met je vuilspuit op een ander forum vuilspuiten ![]() Laatst gewijzigd door eno2 : 7 januari 2012 om 11:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Banneling
|
![]() Union Jack is al lang het vuil aan mijn voeten ![]() ![]() ![]() Het forum zit vol vuilspuiters Laatst gewijzigd door eno2 : 7 januari 2012 om 12:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Problemen worden opgelost. Ik weet al wat er mat Griekenland gaat gebeuren |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Lokaal Raadslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Er wordt geen enkel probleem opgelost. Men gaat ze uit de weg en heeft het er verder niet meer over.
Als er geld op Griekenland afgeschreven gaat worden krijgt het land tot in de verre toekomst geen enkel krediet meer. Naks. De reactie van de centrale overheden is derhalve volledig verkeerd. In plaats van te gaan snijden in hun excessieve uitgavenpatroon gaan ze de burger extra belasten. Wat dat aangaat is het opnieuw een bewijs dat politici absoluut niets kunnen leren maar fout op fout stapelen.
![]() |
#57 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Dazi Martina : 7 januari 2012 om 22:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Banneling
|
![]() Soort zoals u vertegenwoordigd minder dan 1% van de gewone mensen op dit continent. Overal ontstaan nationale identiteiten, UKIP, Front National, PVV, Ware Finnen, DFP, Jobik Hongarije etc.. Het zullen nog lastige dagen worden voor een eurofiel als u.
|
![]() |
![]() |