![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
dan geeft u toe. Het is nogal sneu voor u dat ik hierboven weer een knip heb gezien. U gaat te ver en ik denk dat u dat wel weet. In die bloemlezing die u van mij getoverd heeft is er maar eentje die mijns inziens te ver gaat. Mijn verontschuldigingen vive. Iets als gezever bestempelen is nog niet beledigend. Maar een opmerking zoals "ga studeren" wel. Het valt mij op dat u mijn uitnodiging om voortaan argumenten te gebruiken in de wind slaat. jammer. |
|
![]() |
![]() |
#42 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
*: Cultuur in de betekenis die sommige/vele nationalisten eraan verbinden. (In mijn persoonlijke culturele visie bestaan er grote verschillen in de cultuur van verschillende individuen, ook als het allemaal autochtone Vlamingen zijn.) |
|
![]() |
![]() |
#45 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Door taal en cultuur kan je mogelijks niet overeenkomen. Maar natuurlijk kan je over/door andere zaken ook niet overeenkomen. het hoeft dus niet door taal en cultuur te zijn. Het toont echter juist wel aan dat het zinloos om taal en cultuur niet te weerhouden als oorzaak van conflict, als zelfs dt fouten conflict oproepen.
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Steben : 7 december 2011 om 22:34. |
|
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nja Leterme hield zich als premier ook bezig met de kartelvorming in Ieper een paar maanden geleden. VDL is al jaaaaren de facto burgemeester in Oostende.
Laatst gewijzigd door solidarnosc : 8 december 2011 om 00:31. |
![]() |
![]() |
#47 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() En ge vindt dat normaal?! Cumuls zouden verboden moeten zijn verdomme
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |