![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In Brussel. Van 1830 tot plusmin 1980 Het resultaat is bekend. Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 8 december 2011 om 18:50. |
|
![]() |
![]() |
#42 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Ik heb u over Fieseler zijn vliegerken nog nix horen zeggen ? ![]()
![]() |
#43 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Simple comme .. sorry ik zap even naar een andere thread
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 8 december 2011 om 22:09. |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu, inmiddels ben ik even met pensioen, en dus niet meer dagelijks in contact met Franstaligen ... ik zal ook de draai in mijn tong moeten terugvinden, maar toch ... (ik heb het voordeel van de leeftijd ... wij werden gedrilld ...)
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
#45 |
Burger
|
![]() Het verbaast me trouwens dat u het hier voor iedereen uitschreeuwt dat je een Tiger tank herkent maar de link met mijn nickname kan je niet leggen ?
#46 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Banneling
|
![]() |
![]() |