![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Indien men het ene geloof bant moet men dat met de anderen ook doen. Dan kan het hele subforum "godsdienst en levensovertuiging" de prullebak in. ![]() Laatst gewijzigd door manta : 15 december 2011 om 11:14. |
|
![]() |
![]() |
#42 | ||
Banneling
|
![]() [quote]
Citaat:
Je stapt weer over op een andere categorie. Het gaat niet over een religie hier maar over iets persoonlijks. Er is nog altijd een verschil tussen religieuze waanzin(die we zoveel mogelijk moeten tolereren vanwege het vermijden van bloedbaden en van de lieve vrede) en de persoonlijke waanzin (die we op een forum als dit zoveel mogelijk moeten bannen) Citaat:
Het gaat hier over een geval van persoonlijke grootheidswaanzin of de maar al te gekke POSE daarvan, dat zonder meer als getrol zou moeten gebannen worden. Omdat het zich buiten het forumreglement beweegt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Waar hebben we K&K voor verdomme? Daar kan je zo gek en zo onnozel doen als je maar wil. Voor mij moet Harrie niet gebannen worden. Verplaats hem aub stelselmatig naar K&K met zijn voorgewende grootheidswaanzin en zijn onzin. Laatst gewijzigd door eno2 : 15 december 2011 om 11:25. |
||
![]() |
![]() |
#43 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Hij zegt zelf dat het geen religie is, maar een wetenschappelijk werk, dus...
#44 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik vind van niet. Een zinnig mens ziet zo dat ratatosk maar zeverde. Ik snap niet hoe bepaalde zulke draden ernstig kunnen nemen.
![]() |
![]() |
#46 |
Banneling
|
![]() |
![]() |