![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Burgemeester
|
![]() Het CGKR is van bij de aanvang omstreden, de dubbele standaard die het CGKR hanteert vormt een splijtzwam in de samenleving. Afschaffing is dan ook de enige aanvaardbare optie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Gouverneur
|
![]() Er is mij iets niet geheel duidelijk.
Ik lees vanmorgen in de krant de reactie van het CGKR namelijk dat de uitspraken van hun medewerker een "betreurenswaardige fout zijn. Maar gaat de Witte verder ze zijn niet antisemitisch maar verdraais en verkeerdelijk uit hu context gerukt. Nu ofwel zijn de beweringen verdraaid en uit hun context gerukt en is er dan ook geen sprake van een betreurenswaardige fout. Ofwel is er sprake van een fout en was er dus wel degelijk iets mis met de uitspraken. Het is natuurlijk het een of het ander. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |