![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Als er iemand een kans heeft tegen dewinter dan kan dat alleen iemand van de rechtervleugel van cd&v of vld zijn imo. Maar ja, de sossen zullen zich tot het mathematisch onmogelijk wordt wel blijven vastklampen aan 'het schoonste verdiep'. Dramatisch voor Antwerpen vind ik dat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Maar als ik moet kiezen tussen hem of FDW absoluut met volle overtuiging : Janssens
![]() |
![]() |
#43 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Als inderdaad maar 1 ronde wordt toegelaten zullen alle partijen in Antwerpen eensgezind Patrick Janssen naar voor schuiven als enige kandidaat burgemeester tegenover FDW van het racistische Blok. Wie dan de winnaar zal zijn hoef ik niet te zeggen. 8)
![]() |
#45 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#47 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
heel inhoudelijk, heel volwassen, heel respectvol, waarom was ik hier nu eigenlijk nog verbaasd over?
![]() |
![]() |
#48 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Minister-President
|
![]() Moest ik in sint-niklaas de keuzen krijgen dus VB Wymeersch en Willockx zeg ik Wymeersch. Maar krijg ik de keuze tussen Janssens en Dewinter zeg ik Janssens.
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het waterkanon erop , de wapenstok en de ruiterij van de rijkswacht, we zullen ies zien hoe lang het zal duren... Trouwens zij hebben zich te schikken naar de democratische keuzes, wij moeten dat ook doen ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Burger
|
![]() misschien ook de cijfers van 2000 er even bijhalen:
SP 1 Detiege Leona 24854 2 Patrick Janssens 8687 Vlaams Blok 1 Dewinter Philip Michel Frans 49975 (bron: http://verkiezingen.antwerpen.be) Altijd leuk om op basis hiervan te speculeren, maar het is toch wat te vroeg want op dit moment is er van de rechtstreekse verkiezingen nog geen sprake. Benieuwd wat Leterme er mee gaat doen, want de CD&V is nooit echt enthousiast geweest over de rechtstreekse burgemeestersverkiezingen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() "als die bestaat uit een racistische kliek" vergeten ? Dat ze daartegen in opstand zullen komen is TERECHT . het waterkanon, de wapenstok en de ruiterij...teveel filmpkes gezien ? btw "de rijkswacht" bestaat allang niet meer. Hoe meer geweld er gebruikt zou worden, hoe meer opstand er zal komen, hoe meer bijstand agitatoren als Jajah en consoorten zullen vinden. vicieus cirkeltje waar de gewone burgers het slachtoffer van zullen zijn IK woon hier he ventje ! Op de turnhoutsebaan liep 2 jaar geleden menig agent de rillingen over het lijf toen Jajah de politiecommissaris uitdaagde om te chargeren, terwijl er een massa migrantenjongeren klaar stonden om terug te slaan... dit zijn geen 14 jarige zwakkelingskes die voor wat overlast op de tram zorgen he ... maar +18 jarige tot jonge dertigers die qua lef ; sportiviteit en vechtspirit voor niemand moeten onderdoen. De zaken hier in antwerpen zijn al licht ontvlambaar, het verzadigingspunt van discriminatie is hier al een tijdje bereikt. Ze zijn de uitsluiting op de verhuur/arbeids/onderwijs markt kotsbeu, en telkens ze iets durven zeggen wordt het verwijt van enkele jonge krapulekes naar voren geschoven alsof die representatief zouden zijn voor heel de gemeenschap en de discriminatie zou verrechtvaardigen... een deftig huurappartement vinden lukt niet, uitgaan in discotheken is ook niet evident, en werk vinden lukt ook niet, ondanks diploma's..... dan nog eens een racistich bestuur accepteren ??? Dat is er echt wel teveel aan ! ![]() Maar fijn dat gij zo'n moedig baasje zijt ! Als het hier nog eens tegen zit, komt gij met enkelen getrouwen ze het wel eens zeggen... ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Vreemdeling
|
![]() iets wat iedereen weet , en toch wil ik het nog ff kwijt :
rechtstreeks verkiezen , prima , maar dan echt wel met een 2e stemronde , anders haalt ie het niet....
![]() |
#54 |
Minister-President
|
![]() iets wat nog iedereen weet ....(behalve dien hierboven)
![]() 2 rondes = de gebruikelijke manier !! |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Vreemdeling
|
![]() ik wil hier duidelijk maken dat de niet rechtsen te verdeeld zijn en dan gaan kiezen voor niet rechts ipv voor de man die hun mening verdedigt , en ik weet heus wel dat 2 rondes gebruikelijk is toch heb ik , op TV , Patrick zelf horen zeggen dat 2 rondes dan een must zijn , dus wil je nu beweren dat die man niet weet dat dit gebruikelijk is , ik zei toch al dat het een benadrukking was van wat iedereen al weet .
![]()
![]() |
#56 |
Vreemdeling
|
![]() ik heb er niets mee te maken maar misschien is het possitief bedoeld , en dan ben jij een toffe(madame of meneer) ipv kwal zoekt kwal en het is idd spijtig dat Leona weg is....
![]() |
#57 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Dus ik zal het zo maar interpreteren ![]() thanks
![]() |