![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Mochten wij meer kritisch zijn, niet zo goedgelovig en we elkaar eens meer de waarheid vertellen zouden we al veel minder hebben om over te kankeren of te piekeren. We zouden ook veel meer weten. Maar nee, elkaar en zichzelf constant beliegen met fabeltjes en onwetendheid in vaak een arrogante manier maakt het leven aangenaam en stelt de toekomst blijkbaar veilig voor onze kinderen. Of dat is toch het ziek beeld dat we blijkbaar hebben.
"Een vooroordeel is moeilijker te splitsen dan een atoom." "Voorstellingsvermogen is belangrijker dan kennis." "Je kunt een probleem niet oplossen met de denkwijze die het heeft veroorzaakt." "If you can"t explain it simply, you don't understand it enough" - Albert Einstein |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Lang achter gezocht of zelf in mekaar gestoken? Het volstaat gewoon tjeven in te geven om een merkwaardige lijst op je computer tevoorschijn te toveren. Met zulke spelletjes laat ik me niet in. Liefst degelijke argumenten dat BDW permanent liegt was de vraag en niet de Calimero uithangen, het woord dat in combinatie met BDW zijn oorsprong vindt in een kleingeestelijk milieu van opportunisten en aanhang. Laatst gewijzigd door Jakko : 26 december 2011 om 16:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Minister-President
|
![]() De man die zijn buik vol heeft van spelletjes als we deze waslijst mogen geloven. Bijna zo populair als BDW.
Laatst gewijzigd door Jakko : 26 december 2011 om 16:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kijk eens naar de evolutie van de inflatie. Zegt dat niet genoeg over wat er aan het gebeuren is? De schulden worden gedelgd door ons spaargeld in waarde te verminderen, zo simpel gaat dat.
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Liegen maakt nu éénmaal deel uit van politiek. Tenzij je eeuwig de caliméro blijft uithangen. Dat is het altijd de schuld van de anderen.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.n-va.be/blikvangers/van-o...e-tot-de-panne
![]() |
![]() |
#50 |
Minister-President
|
![]() Ik denk niet dat permanent liegen deel uitmaakt van de politiek. Ik kan heus wel relativeren. Wat die calimero betreft, heb ik er al op gewezen vanuit welke hoek dat komt. Met een grote korrel zout te nemen, want het echte kuiken Calimero was klein en zie nu maar eens hoe ver die calimero's het geschopt hebben. Ik weet dus niet wat het echte kuiken caliméro daarvan zou moeten denken. Een dergelijke situatie heeft hij in ieder geval nog nooit meegemaakt in zijn kuikenbestaan.
Laatst gewijzigd door Jakko : 26 december 2011 om 18:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus aanvaard ik als waarheid: de politieker, een tsjeef natuurlijk, Yves Leterme, de man van vijf minuten politieke moed, beweerde: dat hij een federale regering zonder meerderheid aan Vlaamse kant ging bestrijden, van De Panne tot in Opgrimbie. Wellicht is hij dus nu strijdmateriaal aan het kopen in de solden van Parijs. Belastingsregering Di Rupo, zonder Vlaamse meerderheid: niet in mijn naam. Vakbonden naar Grieks model die het zonlicht niet willen erkennen: niet in mijn naam.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) Laatst gewijzigd door De schoofzak : 27 december 2011 om 08:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen dat is niet zo. Dat maakt deel uit van UW politiek en van UW verwachtingen. Dat zegt heel veel over uw ingesteldheid, maar meer ook niet.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe ga je op dit moment een bankrun op de Ethias Life producten vermijden als je niet mag liegen ? Ik ben stikjaloers op je jeugdig enthousiasme waarmee jij je politieke helden verdedigt en denk met weemoed terug naar mijn periode van onwetende naïviteit. Ik hoop voor jouw dat je nooit de ontnuchtering moet meemaken.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 27 december 2011 om 11:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
|
![]() Citaat:
Mochten 'onze' regeringen van de afgelopen 40 jaar dit talent gehad hebben, zat het land nu niet in de shit en konden ze met de hand op het hart de bevolking in de ogen kijken. Politieke leugenaars zijn dus collectieve bedriegers en oplichters, niet meer of minder verachtelijk dan Madoff en de Lehmann Brothers. Blijf jij dus maar lekker zat van vaderlandsche voldoening over de belze politiek. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben echter niet zo naïef om te stellen dat ze nooit gaan moeten liegen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! Laatst gewijzigd door fox : 27 december 2011 om 12:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laat een ander maar oordelen over jezelf. Dat moet je zelf niet doen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
En net zoals nu de traditionelen de stemmenprijs betalen voor hun jarenlange bedrog jegens hun eigen kiezers, zouden ook NVA en VB hun kiespercentage zien inkrimpen en terecht. Echter, tot nu toe heb ik van de laatste twee vernoemden nog geen kuiperijen kunnen vaststellen, dus hebben ze nog steeds het volle krediet van de Vlaamse bevolking en dat zal de komende jaren nog alleen maar toenemen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() 9 op 10. Ge zijt alleen vergeten "nazi" ertussen te krijgen lol.
![]() |