![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() @Liederik, de struize strijdvaardige kerel zoals blijkt uit zijn avatar moet niet van simpele woorden en dichterlijke litanieën...
Enkel duidelijke afbeeldingen kunnen hem overtuigen, tekst is overbodig (IMHO) ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Minister
|
![]() Wie wil weten hoeveel data facebook van hem/haar heeft kan deze opvragen onder de Data Protection Acts van 1988 en 2003
Meer info en een formulier vind je hier: Data Protection Acts 1988 and 2003 |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Staatssecretaris
|
![]() Wat is het nu; hun eigen mensen die het doen of de privesector die een tool moet leveren? Of de tool voor de FBI'ers? In het laatste geval kunnen ze het dus zelf nog niet.
En ook, hebben we het over de CIA, de FBI, of alle overheidsinstanties? En facebook, of alle sociale media, of zelfs alles wat je over het internet verstuurd? Want die dingen worden doorheen gehaald hier ten behoeve van het standpunt. Zonbron: nee, ik hou niet van vage theorieën en stellingen die een kritische blik niet doorstaan. Als het dat is wat je bedoelt. Je tekeningetje bevat trouwens geen FBI of CIA. Ik heb niet gezegd dat Wall street er niet van profiteert. Weeral bezig met iemand stellingen toedichten die ze niet zeggen? Laatst gewijzigd door Liederik : 3 februari 2012 om 13:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Banneling
|
![]() ![]() Eng ventje, die Mark Zuckerberg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Banneling
|
![]() ![]() Mooie davidsster in het midden. Laatst gewijzigd door Nestor Burma : 3 februari 2012 om 13:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Alleen zijn ze op den duur op mysterieuze wijze gestopt met het grootste deel van de info opsturen, je krijgt nu alleen nog maar de dingen die je zelf toch al kon zien, niet meer de gewiste posts, de in- en uitchecktijden en locaties etc.
Dit onderschrift is pretentieus en kan (soms) bekend overkomen! Laatst gewijzigd door Bovenbuur : 3 februari 2012 om 14:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik ben trouwens de site met info om je te helpen hiermee vergeten te posten. http://europe-v-facebook.org/ hier vind je alles. @bovenbuur, als je na 40 dagen niet de info hebt gekregen is het uw eigen taak om klacht neer te leggen, zowel bij uw lokale politie als bij de Ierse Data Protection Commission. Je overeenkomst is getekend bij Facebook Ireland. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Staatssecretaris
|
![]() Hij gaat u zien komen, nonkel flik van op 't bureau op de kerkwegel.
Zonbron, negeer je trouwens de kern van de zaak, de discussie over de CIA connectie? Post 24 ? Of is op de bal spelen niet je ding? |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Staatssecretaris
|
![]() Zonbron; Nu heb je toch al wat tijd gehad om de zogenaamde CIA connectie door te spitten.
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
(Verder beschouw ik het reeds gegeven materiaal niet als rafelig nat wc papier.) We komen nog wel tot een besluit, dat verzeker ik U. Mvg. ZB |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Staatssecretaris
|
![]() Ik sta er wagewijd voor open; voor de zovele bewezen feiten en voormalige publieke geheimen die echt overal te vinden zijn, waar ik blijkbaar toch nog even op moet wachten vooraleer ik dit als iets meer dan banale bangmakerij kan zien.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Woordenlijst die DHS hanteert om Uw facebook- of twitter-account te selecteren voor observatie.
The Department of Homeland Security Is Searching Your Facebook and Twitter for These Words ![]() De oplossing : post niets in het Engels noch het cijfer 2600 (vanwege 2600.com). ![]() Laatst gewijzigd door zonbron : 8 maart 2012 om 07:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Staatssecretaris
|
![]() We zijn alweer een maand verder.
Heb je intussen al één van de vele bewezen feiten kunnen vinden die aantonen dat facebook van de CIA is? Of concludeer je intussen dat de hele draad eigenlijk gezever is? |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Het maakt totaal niet uit of facebook van de CIA is. De VS overheid eigent zich sowieso alle rechten toe. En dwingt die af via chantage en afdreiging. Deze discussie is derhalve volledig zinloos.
![]() |
![]() |
#57 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ach, ik dacht dat je het al opgegeven had. ![]() ![]() Veel nieuws heb ik niet, enkel dit youtube filmpje (opgepast berichtgeving van Press TV ![]() Citaat:
Vergeet niet... If you're not paying for something, you're not the customer; you're the product being sold. - Andrew Lewis Verder, zoals @D'ARTOIS reeds vermeldde, is het in wezen van geen belang wie uiteindelijk eigenaar is van Facebook. Belangrijker is, hoeveel druk er door de overheid wordt uitgeoefend op facebook en andere sociale toestanden en in welke mate facebook meewerkt, zoals onderandere door het inbouwen van speciale interfaces (directe communicerende vaten met de veiligheidsdiensten bij wijze van spreken) die informatie verzamelen in opdracht van de CIA, NSA etc... Het antwoord op Uw vraag kan U misschien beter zelf bepalen, daar dit afhankelijk is van in welke mate U bvb. Facebook nog steeds als een onafhankelijk bedrijf beschouwt, dit ondanks ingebouwde interfaces voor dataverzamelen en andere technologische snufjes zoals het scannen naar bepaalde woorden... etc... om voorvernoemden ten dienste te staan.. Als U het bedrijf, alhoewel de overheid er minstens een serieuze vinger in de pap heeft, collusie etc... nog steeds als een perfect 100% onafhankelijk bedrijf beschouwt is dat, enkel en alleen, de interpretatie die U er aan geeft. BTW, eigenlijk vind ik dat mensen, die alles als onwaar afdoen vanwege gebrek aan uitsluitende bewijzen... zeveraars die zonder twijfel een moeilijk leven lijden. Maar dat is, enkel en alleen, mijn persoonlijke interpretatie. Het staat natuurlijk iedereen vrij om vrij te denken en domme vragen bestaan niet, enkel domme antwoorden. Daarom stel ik U mijn domme vraag. Kan U uitsluitend bewijs geven dat U in feite werkelijk, hier op aarde aanwezig bent ? Kan U bevestigen, via bepaalde experimenten, dat dat wat U waarneemt de uiteindelijke werkelijkheid is, zoals die voor iedereen is. Of is Uw zintuigelijke waarneming en de interpretatie ervan enkel een fragment van Uw persoonlijke gedachtengang als gevolg van enkele elektrische (of chemische) vonkjes en signaaltjes in Uw synapsen. Misschien is zelfs alles rondom U slechts een projectie van binnenuit... U hoeft op voorgaande vraag echter niet door te bomen. Ik wil U enkel aantonen dat Uw realiteit, zoals voor de meeste beter gegunden onder ons, slechts een persoonlijke aangelegenheid is en dat U alszodanig bepaalde feiten, die eigenlijk 'beyond reasonable doubt' geweten al dan niet bewezen zijn, op een voor U vrij natuurlijke ogende wijze, kan ontkennen. Een oogje dicht doen als het ware. ![]() Ik kan ook dat in vraag stellen. Wordt vervolgd... ![]() Laatst gewijzigd door zonbron : 30 maart 2012 om 17:44. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Meer over Facebook, NSA, CIA, Bilderberg etc...
Video Facebook IPO Funds NSA Data Mining Front / Bilderberg Hacks U.S. Elections [ Published on May 18, 2012 Facebook has become a new icon of elite dominance over the web, and increasingly the tech-driven economy as well. Technocrats are busy building stock market credibility via the IPO for their Facebook spy front, while Bilderberg attendees select politicians, steer social movements and spy on the masses to harvest data. Aaron Dykes has a special report on Mark Zuckerberg and his intel ring of social media kingpins and financiers. Bilderberg 2012 is set to convene on Chantilly, Virginia during May 31-June 3. Stayed tuned at Infowars.com for full spectrum coverage of the secretive meeting. |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Facebook beschuldigd van spionage zelfs na sluiten van profiel van gebruikers
Demandan por 15.000 millones de dólares a Facebook por espionaje PDF Imprimir E-mail 21 usuarios acusan a la red social por "espiarlos" incluso después de cerrar su perfil |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar gezien hun beursnotatie is dit feit mss volgens sommigen nog steeds voldoende recent. ![]() |
|
![]() |
![]() |